Gå til innhold

Lettkledde lubne damer


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman

og du, trådstarter, er selvfølgelig helt perfekt selv?!. :roll: :evil:

Det er virkelig sånne som deg som er med på å skape et sunt forhold til kropp og utseende :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

Ehm. Jeg tror dette (eller noe lignende) blir diskutert i en annen tråd her på KG akkurat nå, dog i en annen innpakning, og da virker det ikke som om folk har så mye problemer med det.

Jeg mener at så lenge folk kler det de har på seg og er komfortable med det, så skal ikke jeg glane av andre grunner enn at jeg synes de er fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvorlig talt :

Jeg går på stranda i den bikinien jeg vil og går hvor jeg vil. Om noen føler seg støtt eller kvalm over at en "dundre" som meg viser "valkene" mine og mitt fæle åsyn, så får vedkommende heller slutte å gå ut vettu ; - )

Verden er ikke som Hollywood, sorry :wink:

P.S : jeg synes forresten at jeg har en fin kropp jeg, og jeg skammer meg absolutt ikke for å si det høyt ( bare for å sjokkere anti-valke-tilhengeren ytterligere 8) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

[Enig med Jordbær og Indigo:

Uansett hvorfor Gjest skrev dette, så gir det oss jo en fin anledning til å få luftet noen meninger. Gudene skal vite at det er NOK AV DE SOM TENKER SLIK GJEST SKRIVER :evil: Så kan man jo håpe at en av disse idiotene leser her og - om mulig - revurderer noe av tankegangen sin.

Også er det jo uansett fint med en "nesten sommer, backe hverandre opp til å gå lettkledd, selv om vi ikke har modellkropp"- tråd. Vi er mange som trenger det.. :)

Ps: Det er mange milliarder kvinner i verden, også er det ca 20 supermodeller :tunge1: På tide å få ting i perspektiv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Jeg synes det er flott at trådstarteren tar opp en slik fundamentalt viktig ting som helt klart har mye å si for trivsel i samfunnet.

Og jeg vil gjerne legge til: Jeg synes faktisk veldig tynne mennesker heller ikke burde gå avkledd - det er også ganske ekkelt. Jeg synes at kun de som har helt korrekt kroppsvekt i forhold til høyde skal få nyte varme sommerdager. For alle andre: Sorry - sommeren er avlyst!

Og hva med disse med pistrete hår som på død og liv skal vise frem håret sitt året rundt. Har de ikke hørt om lue? Skaut? Caps?

Og kviser... - hallo! Tror dere vi vil se på dem? Neeeei, venligst dekk til ansiktet på en eller annen måte. Og fregner, føflekker, fødselsmerker..... Og jeg har enda ikke begynt å snakke om slike som har amputert et lem eller to. Gud forby - pakk dem inn!

Og til dere som er gravide; Vær så snill, hold dere hjemme til dere har fått tilbake fasongen. Jeg har lyst til å spare barna min for slike syn.

:roll::roll::roll::roll:

:klappe:

(du glemte et par vesentlige kategorier her, Pjusk. Utover det, stiller jeg meg 100% bak dette! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Virvel
Jeg tror faktisk du er litt misunnelig over at det finnes mennesker som tør å gjøre det de selv vil uten å bry seg om hva andre måtte mene.

Der kom misunnelses-kommentaren igjen... Merkelig det der. Hvis noen skriver noe litt dumt, så er det alltid minst én som svarer "du er bare misunnelig". Men ellers er jeg enig med deg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Lubne/småfeite kan da kle seg som de vil uten at noen trenger å reagere. Likeså kan overvektige, men de blir det litt mer reaksjoner på. Liker du ikke det du ser, så se en annen vei, slesking. Jeg har ei venninne som gruer seg dritmasse til bikinisesongen, bmi på 24 og langt ifra overvektig, og jeg kan ikke si DU hjelper så mye på dette! FYSJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som heter:

"Mye å ta i, mye å være glad i!"

Snu deg heller vekk hvis du ikke tåler å se noen kilo for mye. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ingenting er så sexy som lubne kvinner (ingen ironi her).

Masse menn over 25 liker lubne kvinner. Derimot har jeg hørt mange slanke kvinner komme med (svært) nedsettende uttrykk over sine lubne medsøstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet og flyttet.

At man blir provosert rettferdiggjør ikke personangrep.

Orakel - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
(virker ikke alltid som dere er klar over det)

Det er ikke det at man ikke er klar over valkene og bilringene som gjør at man faktisk går lettkledd om sommern! Det er jo rett og slett bare fordi man som overvektig også blir varm, ønsker å få sol på kroppen, bade og gjøre som alle andre - gå lettkledd når været tillater det!

Skal man som overvektig gå rundt med et skilt som sier "Unnskyld at jeg går lettkledd. Jeg er klar over at jeg har litt for mye her og der." ???

Kanskje man skulle utstyre oss med kubjeller også, sånn at folk i nærheten HØRER når vi kommer og kan snu seg vekk i tide! :o

PS. Det er jo faktisk noen som venter på våren og det å se oss lettkledde; partnerne våre! :-) Og de LIKER oss og LIKER å se på oss! :wink: Tenk det, da!!!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

* Drar på meg magedanserantrekk og lar mine ekstra kilo flagre fritt og deilig rundt i KG, til min kjæres store fornøyelse og trådstarters skrekk og kvalmeanfall......*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* Drar på meg magedanserantrekk og lar mine ekstra kilo flagre fritt og deilig rundt i KG, til min kjæres store fornøyelse og trådstarters skrekk og kvalmeanfall......*

:hoho::hoho::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Om noen ikke liker ansiktet ditt, skal du slutte å gå ut også da eller?

Verden er bare fri for modeller og mannfolk? :klaske:

nei da bruker du finlandshette..... neida..... folk må få gå kledd slik det passer dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som skrev tråden:

Har du noe problem med jenter/damer med litt fett på kroppen som de viser frem fordi de syns det er varmt, bør DU snu vekk huet eller lukke øya! Det er det dummeste jeg har hørt....

Sett mange feite hårete og bleike menn jeg også, men bar overkropp, og selv om JEG ikke syns det er tiltrekkende, bryr det meg ingenting! Kraftige/lubne folk blir også varme...

Dessuten syns mange menn kvinner som ikke har helt flat mage er vakre og feminine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...