Gå til innhold

Lettkledde lubne damer


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

kanskje dette teamet er i feil forum men jeg prøver like vel..

Nå nærmer det seg heldigvis sol og sommer:)

Men noen annet som dukker opp er feite/lubne damer med altfor LITE tøyplagg på kroppen! Dvs at fettet,bilringene ligger synlig utenpå.Snakke rda om feks de som viser fram magen når den i det hele tatt ikke er tynn/flat men heller et par bilringer...finnes ikke noe som er mer kvalmt! dette gjelder også self menn(uten at det bryr meg like mye :wink: )

Konklusjonene er:har du noe å vise så vis det! hvis ikke spar oss får overflødig fett! for da blir det bare kvalmt(virker ikke alltid som dere er klar over det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du mener at overvektige kvinner skal gå i burka, eller?

Det er like varmt om man har noen bilringer! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk skal få gå i akkurat det de har lyst å gå kledt i. Om du blir kvalm av synet av andre mennesker som er fornøyd med seg selv og tør å følge sin egen klesstil så er det faktisk ditt problem, da får du holde deg innendørs. :-x

Jeg tror faktisk du er litt misunnelig over at det finnes mennesker som tør å gjøre det de selv vil uten å bry seg om hva andre måtte mene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig at jeg driter i deg og viser meg i bikini på stranden i sommer likevel jeg, så får du heller snu deg bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig at jeg driter i deg og viser meg i bikini på stranden i sommer likevel jeg, så får du heller snu deg bort!
:klappe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hillary lubben & utlogget

Noe så ekkelt som trådstarters innlegg! Jeg tror faktisk aldri jeg har lest noe så kvalmt. :hakeslepp:

Tror nok jeg viser frem kroppen min i sommer, gitt! Ikke no' er som en deilig mage og litt lår og rompe. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk skal få gå i akkurat det de har lyst å gå kledt i. Om du blir kvalm av synet av andre mennesker som er fornøyd med seg selv og tør å følge sin egen klesstil så er det faktisk ditt problem, da får du holde deg innendørs. :-x

Jeg tror faktisk du er litt misunnelig over at det finnes mennesker som tør å gjøre det de selv vil uten å bry seg om hva andre måtte mene.

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sikkert en mann som bare vil se reaksjonen på hvor provosert kvinner kan bli...?!

Men uansett: Skam deg gjest! Men er det noe penere å se jenter/gutter som er så tynne at de nesten knekker sammen?! Nei! Vil heller se lubne mennesker enn altfor tynne... Men alle er som man er! Vi ser ut slik vi er skapt - og det kan man ikke gjøre noe med!

Er også enig i det Arkana & Hillary Lubben & Utlogget sier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Hvis du ser her www.iks.no så ser du hva slags problemer folk akn få av mennesker med sånne holdninger som deg. God bedring! :evil: :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anneline

Vi kommer faktisk i alle slags innpakninger vi mennesker, så jeg tror det er bare å venne seg til det eller holde seg innendørs med motemagasinene hvis man ikke takler å se mennesker som ikke korresponderer 100% med catwalk-idealet.

Jeg tror også at mange blir litt redde f.eks damer som er frodige og som ikke gidder å pakke seg inn i varmen, og som går rundt som om de var perfekte uten en bekymring i verden. Det er liksom ingenting som stopper slike damer, iallefall ikke tåpelige herskerteknikk-kommentarer om vekta deres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha...

Skal vi pakke oss inn og svette i hjel? :ler:

Kler meg akkurat slik jeg vil, så får du bli så kvalm du bare klarer. DITT problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Konklusjonene er:har du noe å vise så vis det! hvis ikke spar oss får overflødig fett! for da blir det bare kvalmt(virker ikke alltid som dere er klar over det)

Om noen ikke liker ansiktet ditt, skal du slutte å gå ut også da eller?

Verden er bare fri for modeller og mannfolk? :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skrållan - ikke innlogget

Jeg er ikke slank men jeg kler meg i akkurat hva jeg vil. Blir folk støtt av det får de snu seg bort. Faktisk ikke mitt problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er flott at trådstarteren tar opp en slik fundamentalt viktig ting som helt klart har mye å si for trivsel i samfunnet.

Og jeg vil gjerne legge til: Jeg synes faktisk veldig tynne mennesker heller ikke burde gå avkledd - det er også ganske ekkelt. Jeg synes at kun de som har helt korrekt kroppsvekt i forhold til høyde skal få nyte varme sommerdager. For alle andre: Sorry - sommeren er avlyst!

Og hva med disse med pistrete hår som på død og liv skal vise frem håret sitt året rundt. Har de ikke hørt om lue? Skaut? Caps?

Og kviser... - hallo! Tror dere vi vil se på dem? Neeeei, venligst dekk til ansiktet på en eller annen måte. Og fregner, føflekker, fødselsmerker..... Og jeg har enda ikke begynt å snakke om slike som har amputert et lem eller to. Gud forby - pakk dem inn!

Og til dere som er gravide; Vær så snill, hold dere hjemme til dere har fått tilbake fasongen. Jeg har lyst til å spare barna min for slike syn.

:roll::roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flott at trådstarteren tar opp en slik fundamentalt viktig ting som helt klart har mye å si for trivsel i samfunnet.

Og jeg vil gjerne legge til: Jeg synes faktisk veldig tynne mennesker heller ikke burde gå avkledd - det er også ganske ekkelt. Jeg synes at kun de som har helt korrekt kroppsvekt i forhold til høyde skal få nyte varme sommerdager. For alle andre: Sorry - sommeren er avlyst!

Og hva med disse med pistrete hår som på død og liv skal vise frem håret sitt året rundt. Har de ikke hørt om lue? Skaut? Caps?

Og kviser... - hallo! Tror dere vi vil se på dem? Neeeei, venligst dekk til ansiktet på en eller annen måte. Og fregner, føflekker, fødselsmerker..... Og jeg har enda ikke begynt å snakke om slike som har amputert et lem eller to. Gud forby - pakk dem inn!

Og til dere som er gravide; Vær så snill, hold dere hjemme til dere har fått tilbake fasongen. Jeg har lyst til å spare barna min for slike syn.

:roll::roll::roll::roll:

:ler:

Du fikk sagt det Pjusk! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig noe poeng i å la seg provosere?

Denne gjesten er sannsynligvis ikke seriøs, men ute etter å erte opp så mange som mulig :-)

Luft valkene jenter - det er vår :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...