Gå til innhold

date rape drug

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags miljø har voldetktskultur?

Vet mange innvandrermiljøer har kjipe kvinnesyn, iallfall. En venninne av meg er i et sånt miljø, og selv om de fleste av folka er greie, så er det litt dumme holdninger ute og går. Ene kjæresten hennes var veldig eiendommelig ovenfor henne, ble sint hvis en annen gutt snakket til henne og truet henne på et tidspunkt med bank fordi hun klemte en barndomskompis av seg.. En gang jeg var med henne og vi møtte på dem på et utested dyttet en av dem meg opp mot veggen og kalte meg en mistroisk hore som tror jeg er bedre enn alle andre fordi jeg takket nei til drinker, som jeg så de hadde putta noe oppi ettersom det fremdeles bruste med hvitt pulver i en ellers mørk væske. Venninna mi drakk det, tror hun og en annen ble voldtatt etterpå, men "de var jo fulle så de var jo med på det". Stygge holdninger, altså. I ettertid vet jeg hun har blitt truet på livet dersom hun sladret om drinkene, og nå prøver hun å komme seg vekk.

Sjarmerende typer, altså. Disse gutta er hovedsaklig fra muslimske land. Veldig eiesyke og sjalu ovenfor jentene "sine", tyr fort til vold og anser ikke jentene for særlig mer enn objekter.

Anonymous poster hash: 19ad2...b75

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"floories"

Anonymous poster hash: 2c0c4...16f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...