AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg skulle låse bilen, også plutselig begynte den å blinke.. Både blinklysene inni bilen, og utenpå. Jeg finner ikke ut hva som er galt, og nå har den stått sånn i rundt 2 timer. Har prøvd å skrudd av og på tenninga, men det virker ikke. Noen som vet? Anonymous poster hash: 5b3cd...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #2 Del Skrevet 19. september 2013 Alarm? Anonymous poster hash: 7051a...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. september 2013 #3 Del Skrevet 19. september 2013 Høres ut som noe er feil i datasystemet. Hva slags bil har du? Batteriet må vel være flatt snart nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn88 Skrevet 21. september 2013 #4 Del Skrevet 21. september 2013 Høres ut som noe er feil i datasystemet. Hva slags bil har du? Batteriet må vel være flatt snart nå. om det er kun litt blinking så tipper jeg den kan stå sånn ca 10 timer før battereiet er flatt, aknskje mer om det er en dieselbil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. september 2013 #5 Del Skrevet 21. september 2013 om det er kun litt blinking så tipper jeg den kan stå sånn ca 10 timer før battereiet er flatt, aknskje mer om det er en dieselbil Tja, sikkert, om batteriet er som det skal og det ikke er kaldt ute. Så kanskje for meg et helt lysshow da jeg svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 21. september 2013 #6 Del Skrevet 21. september 2013 Kommet borti varsellysknappen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #7 Del Skrevet 21. september 2013 Nå ble jeg litt flau, men jeg fant ut at jeg hadde kommet borti varsellyslampen.. haha, den lyste ikke rødt heller, så var nesten umulig å se at den var trykt inn. Pinlig. Anonymous poster hash: 18f91...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå