Gå til innhold

min kjære vil ikke suge...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

:oops: Vel, så hører kanskje jeg med blant dem som liker å bli tvunget og presset litt da, men jeg gjør gjerne noe for partner, hvis det er noe han ønsker fordi jeg blir kåt av at han er kåt. Jeg fikk ikke inntrykk av at GUnnar tvang dama si, men at han ble nekta oralsex fordi han var ekkel, det syns jeg er jævlig, og jeg hadde ikke vært forbnøyd i et slikt forhpold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
:oops: Vel' date=' så hører kanskje jeg med blant dem som liker å bli tvunget og presset litt da, men jeg gjør gjerne noe for partner, hvis det er noe han ønsker fordi jeg blir kåt av at han er kåt. Jeg fikk ikke inntrykk av at GUnnar tvang dama si, men at han ble nekta oralsex fordi han var ekkel, det syns jeg er jævlig, og jeg hadde ikke vært forbnøyd i et slikt forhpold![/quote']

Dette forstår du ikke sannsynligvis fordi du ikke kan sette deg inn i hvilke følelser det setter i gang hos kona hans.

Ville du tatt en penis i munnen og slikket og sugd den dersom du syntes det var direkte motbydelig?

Forestill deg noe annet som du faktisk synes er motbydelig da? Virkelig kvalmende motbydelig - ville du gjort det for å glede kjæresten din?

For å sette det veldig på spissen - la oss si at kjæresten din, han som du har i dag og er glad i, fortalte deg at han gjerne ville at dere skulle utøve wet-sex. (Nå vet jo ikke jeg hvor ekkelt du vil synes det er men...)

Kanskje han ville få lov å tisse i munnen din - dette tente ham enormt. Ville du gjort det for ham? Urin er sterilt, bare sånn til opplysning....

Kanskje kona til Gunnar synes peniser representerer urin og dermed ikke kan få seg til å spise dem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje kona til Gunnar synes peniser representerer urin og dermed ikke kan få seg til å spise dem??

Det håper jeg da virkelig ikke at hun gjør! :o :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Jepp, jeg hadde etter all sannsynligvis prøvd ting jeg i utgangspunktet kunne syns er ekkelt hvis det hadde gledet kjæresten min, for å se om det også kunne gledet meg. Men det er MEG, som jeg også presiserte lengre over her, MEG, mitt syn på sex, og min seksualitet om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg er enig med deg - jeg ville også gjort det - om ikke annet så i hvert fall en gang ( og så hadde jeg sikkert kastet opp etterpå i dette eksemplet), men du vet, det er ikke alle som klarer å fire ......

Enkelte mennesker sprenger bare ikke grenser, det er for ubehagelig for dem.

Mine er sprengt i filler tror jeg ... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig med dama di' date=' jeg synes heller ikke at det smaker noe godt :roll:[/quote']

Når dere sier at det "ikke smaker godt" - forventer dere at det skal smake sjokolade, eller synes dere det smaker direkte vondt?

Jeg kan forstå at dere ikke vil gjøre det om mannen deres smaker vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere sier at det "ikke smaker godt" - forventer dere at det skal smake sjokolade, eller synes dere det smaker direkte vondt?

Jeg kan forstå at dere ikke vil gjøre det om mannen deres smaker vondt.

Jeg er såpass gammel at jeg skjønner at det ikke skal smake sjokolade, men jeg synes det er ekkelt og smaker VONDT..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at en nyvasket tissefant smaker noe som helst jeg - annet enn hud...

nyvasket tissefant smaker ikke noe, men etter litt behandling så kommer det saker og ting ut av dem, også før utløsning, og det er det jeg sliter litt med. Både smaken av det og konsistensen på det. Også sliter jeg med redsel for at han skal komme i munnen min, for uansett hvor opphissende en eller annen hadde syntes det var, så hadde jeg brukket meg, og brekninger vil jeg helst ikke at skal høre med når jeg har sex.

Dette med skulle glede partneren har vist grenser for de fleste, jeg prøvde å sammenligne det med om man SKAL prøve analt dersom man ikke vil men har en partner som vil, men det var visst noe heeelt annet.

Personlig så har jeg forsøkt alt fra analt-bondage-catparty til sex-huske og annet, og er enig i at det er mye man ikke tror man liker, som man enten kan lære seg til eller bli overrasket av.

Men i utgangspunktet så dreide jo dette seg om dama til Gunnar, hun HAR hatt munnsex før og velger nå å ikke ha det, det er jo helt sikkert en grunn!! Og dersom hun har samme problemer som meg, så er det faktisk ikke kult å skulle bli engstelig for å kaste opp når du har sex, fordi det er forventet at man skal gjøre ting man seriøst ikke liker!

Jeg ville ikke funnet på å tvinge en partner til å gjøre noen av de tingene jeg tenner virkelig på, jeg ville selvsagt fortalt hvor mye jeg tente på det og spurt om vi kunne prøve, men om han ikke vil, så vil han ikke! Jeg tenner ikke på å gjøre noe som partnere ikke liker, da blir liksom lysta ved det borte for meg. Men det er meg da.

*aline klarte visst ikke å trekke seg unna, ble visst litt engasjert nå gitt* :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller.

Er det selve pikken de klager på, da? :o

Jeg trodde de ikke likte å la dem komme i munnen deres, jeg.

Siden sæd visstnok kan smake litt av hvert.

Jøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ZZzzzzz

Enig med Lainas innlegg om suging.

Selv liker jeg ikke å suge mannen. Synes det er kjedelig og det tar så lang tid. Man blir sliten i munnen- føles som en treninsøkt. Blir sliten bare av å tenke på det. Det gir meg ikke noe, dessuten ender det jo bare med det samme hver gang: mannen skal få utløsnin og det var det liksom...kjedelig.

Monstermagnet sier det ikke er noe stort å gi hverandre oralsex..at det er "vanlig" sier han: vel, det er ikke vanlig hos alle! Mange par benytter seg ikke av oralsex, men holder seg til vanlige samleier.

Jeg har forresten selv ennå ikke opplevd at en mann har gitt meg god munnsex. Jeg gjesper og venter til de skal bli ferdig. Hjelper ikke å si ifra, de like dårlige..gjeeeeesppzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest nå

Det kan hende at dama til Gunnar har flere grunner til å ikke ville suge ham. Kan f.eks. være tidligere suge-opplevelser med andre menn. Jeg hadde en ekkel følelse leeeeeeenge etter at jeg var blitt sammen med mannen min, i forb. m suging. Og det var litt eksen min sin skyld, han tok tak i hodet mitt og "jukka" det, og kom i munnen min av og til, og det hele var ganske ekkelt.

Gi uttrykk for hvor godt du syns det er å bli sugd, men IKKE PRESS, GI HENNE TID og RESPEKTER det hvis hun ikke vil!

Vil man ikke så vil man ikke!!! Selvsagt kan en strekke seg litt, men en skal ikke gå på akkord med seg selv, og det gjelder selvsagt både mann og kvinne!

Noen argumenterer med at "hvis h*n ikke gir meg det, vil ikke jeg gi h*n det" - det er barnehageretorikk det!!! Hvis en syns det er alt fra ok til superdeilig å gjøre det, kan en gjøre det. Hvis en syns det er for j**vlig og kvalmt og nedverdigende og ekkelt, er jeg sikker på at det skader sexlivet ti ganger mer å gjøre det, enn å la være!! Og press i seg selv vil for svært mange ødelegge hele gleden og lysten knyttet til sex.

Men, grunnen til at jeg er gjest nå, er denne:

En gang i tiden luktet mannen min skikkelig ekkelt og jeg orket ikke å suge ham, selv om han var nydusja. Vi fikk et tips om at det muligens var jeg som kunne ha bakteriell vaginose - noe som også gjorde at jeg luktet, og at han ble "smittet" av lukten. Jeg gikk til lege, og det ble bekreftet at jeg hadde bakteriell vaginose. Det var veldig enkelt å behandle - nemlig ved hjelp av en krem. Etter en kort stund var lukten borte fra både meg og mannen min, og vips - så kunne vi kose oss så mye vi ville, med oralsex..

Sjekk ut det da Gunnar!!

Så håper jeg dere begge blir fornøyd med sexlivet. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...