aline Skrevet 29. april 2004 #61 Del Skrevet 29. april 2004 For meg er det ikke forskjell på hvilke seksuelle "krav" man må fylle dersom man virkelig er glad i partneren. For meg så gjør man det man liker, prøver ut det man ønsker å prøve ut og holder seg unna det man ikke ønsker. Veldig glad for at det er mange år siden sist jeg var med en som prøvde å kreve noe av meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 29. april 2004 #62 Del Skrevet 29. april 2004 Så lenge jeg har en partner jeg elsker over alt, så er ingenting ved hans kropp ekkelt, men for meg er det likevel en stor forskjell på anal- og oralsex. Det er at førstnevnte faktisk kan gjøre skikkelig, fysisk vondt, og da hjelper det lite at hele han er aldri så deilig. Når det gjelder munnsex så er det såvidt jeg kan tenke meg ikke noe annet enn psykiske sperrer som kan sette en stopper for dette, så det er altså noe jeg aldri ville hatt betenkeligheter med å gjøre. MEN jeg sier IKKE at jeg synes ALLE skal suge hvis de ikke vil. Jeg har da ting jeg ikke liker å gjøre selv, uten at det er noen "godkjent" grunn for det (selv om disse tingene ikke går under emnet seksuelle aktiviteter med kjæresten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. april 2004 #63 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg sier ikke at alle skal gjøre noe jeg, det er nettopp det jeg prøver å få frem, at man skal gjøre det en selv har lyst på, og at man faktisk KAN være rett for hverandre selv om man ikke liker de samme tingene seksuellt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oppgitt over jentene her Skrevet 29. april 2004 #64 Del Skrevet 29. april 2004 Har lest alle innleggene og er litt flau på mitt eget kjønns vegne (er kvinne). Flere menn her har påpekt på en fin måte at hvis det var snakk om en jente som ville bli slikket, men ikke fikk noe, ville jentene her ha svart "slutt å gi ham noe tilbake". Det har "mannen" helt rett i. I løpet av mitt forrige samboer-forhold (2 år) sugde jeg ham ikke...han ville det men jeg nektet. Fordi han smakte ikke noe godt...og han hadde ikke en slik penis jeg syntes ble turn-on å suge...det var "ikke-sugbar" for min smak..Tror jeg forsøkte 2 ganger eller noe.. I ettertid vil jeg si "stakkars mann" fordi menn liker å bli sugd. Og jeg har erfart og sett mye til at menn er utro med andre damer som mer enn gjerne suger dem...disse damene behøver ikke å være så pene/mer attraktive enn deg/dama hans, men forskjellen er at HUN suger ham... Dette har lært meg at neste gang så suger jeg mannen. (Så fremt ikke pensien han er TOTALT frastøtende da..) Gunnar fortjener jo at dama hans blir litt mer eksperimentell og noe mindre kjedelig og konete da... MENN: STÅ PÅ! KOMMUNISER! SNAKK! SI DET HØYT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lewinsky Skrevet 29. april 2004 #65 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg blir vanvittig tent av å suge, jeg...men det er vel litt forskjellig... Kanskje du kan ha på litt deilig dessert eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #66 Del Skrevet 29. april 2004 Gunnar fortjener jo at dama hans blir litt mer eksperimentell og noe mindre kjedelig og konete da... Ok, men jeg synes det er veldig trist at folk bruker ordet konete og kone i en nedsettende betydning. :evil: Å være kona til noen bør ikke være negativt. Koner kan elske og være sexy. Pliiiiiis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #67 Del Skrevet 29. april 2004 Ja det er sant. En kvinne som klarer kombinasjonen kone, mor, hustru og elskerinne (eksperimentell og sugelysten) får topp karakter! (Ingen grunn til å oppsøke horer for en blowjob da. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. april 2004 #68 Del Skrevet 30. april 2004 ...I ettertid vil jeg si "stakkars mann" fordi menn liker å bli sugd. Og jeg har erfart og sett mye til at menn er utro med andre damer som mer enn gjerne suger dem...disse damene behøver ikke å være så pene/mer attraktive enn deg/dama hans, men forskjellen er at HUN suger ham... ...! Vet du hva, det der er faktisk det dummeste jeg har lest!!! Kvinner skal altså tvinge seg til å gjøre ting de ikke vil, for ellers kan de bare takke seg selv når mannen går andre steder???? :-x Hvor fa...n blir det av RESPEKTEN her da?? eller skal den bare gå i mannens favør, for "staaaakar, han liiiiker jo å bli sugd jo!!" Hva med i de periodene man ikke orker sex i det hele tatt? det skjer for mange, skal man da tvinge seg til det hver gang mannen vil, fordi man ellers skyver ham egenhendig over i arma på ei som gidder? Veldig mange menn har også lyst på trekant med to kvinner, bør man være med på dette også? dersom man ikke vil skyve ham over i armene på noen andre?? Nei vettu hva? jeg blir oppriktig opprørt over at dagens unge kvinner og menn faktisk MENER at man skal gjøre ting seksuellt som man faktisk ikke ønsker, selv etter å ha prøvd flere ganger, fordi "menn liker det!!" :-x Jeg er jaggu så glad for at de mannfolka jeg har truffet har respektert mitt nei, men det kan jo ha noe med at dersom man virkelig ER nysgjerrig på sex, så prøver man mye rart og artig som går utover å suge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 30. april 2004 #69 Del Skrevet 30. april 2004 Vet du hva, det der er faktisk det dummeste jeg har lest!!! Kvinner skal altså tvinge seg til å gjøre ting de ikke vil, for ellers kan de bare takke seg selv når mannen går andre steder???? :-x Hvor fa...n blir det av RESPEKTEN her da?? eller skal den bare gå i mannens favør, for "staaaakar, han liiiiker jo å bli sugd jo!!" Hva med i de periodene man ikke orker sex i det hele tatt? det skjer for mange, skal man da tvinge seg til det hver gang mannen vil, fordi man ellers skyver ham egenhendig over i arma på ei som gidder? Veldig mange menn har også lyst på trekant med to kvinner, bør man være med på dette også? dersom man ikke vil skyve ham over i armene på noen andre?? Nei vettu hva? jeg blir oppriktig opprørt over at dagens unge kvinner og menn faktisk MENER at man skal gjøre ting seksuellt som man faktisk ikke ønsker, selv etter å ha prøvd flere ganger, fordi "menn liker det!!" :-x Jeg er jaggu så glad for at de mannfolka jeg har truffet har respektert mitt nei, men det kan jo ha noe med at dersom man virkelig ER nysgjerrig på sex, så prøver man mye rart og artig som går utover å suge! Nei, man skal ikke gjøre noe man ikke ønsker. Men man bør vel ønske å tilfredstille partneren, og da må man ofre litt. Jeg synes nå begge parter i et forhold bør jobbe litt for å tilfredstille hverandre. De aller fleste synes at å motta oralsex er veldig godt, men man må gi for å få. Jeg kunne aldri vært i et forhold hvor partneren ikke ofret LITT for å tilfredstille meg, akkurat som jeg ville gjøre for henne. Synes de som ikke gjør det er ganske egoistiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 30. april 2004 #70 Del Skrevet 30. april 2004 Hvor ble det av han som startet denne tråden da? Gunnar! Hallo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. april 2004 #71 Del Skrevet 30. april 2004 Jepp, jeg er nok en stor egoist når det kommer til sex!!! For så lenge man ikke suger, så kan man jo ikke gjøre stort for å tilfredsstille/glede partneren sin!!!! Dette har blitt for latterlig og for snevert for meg, så nå dropper jeg ut av diskusjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 30. april 2004 #72 Del Skrevet 30. april 2004 Nei, man skal ikke gjøre noe man ikke ønsker. Men man bør vel ønske å tilfredstille partneren, og da må man ofre litt. Jeg synes nå begge parter i et forhold bør jobbe litt for å tilfredstille hverandre. De aller fleste synes at å motta oralsex er veldig godt, men man må gi for å få. Jeg kunne aldri vært i et forhold hvor partneren ikke ofret LITT for å tilfredstille meg, akkurat som jeg ville gjøre for henne. Synes de som ikke gjør det er ganske egoistiske. Men hvem bedømmer om man ofrer litt eller mye? En mann kan ikke vite hvordan en kvinne føler det å suge. Noen kvinner elsker det, andre kvinner hater det. En mann kan ikke vite hvor kvinnens grenser går, med mindre han er villig til å lytte til det hun sier. I et godt forhold, der begge føler seg trygge på det seksuelle, og det ikke er noe press, tror jeg de fleste er villige til å strekke seg ganske langt for å tilfredsstille den andre. (Det er ihvertfall jeg. Jeg har prøvd ting som ikke har hørtes særlig fristende ut, fordi jeg har vært trygg, visst at partneren ønsker det, men at jeg kan slutte når jeg vil, fordi det ikke er noe press. Noe har jeg "lært å like" andre ting liker jeg fremdeles ikke.) Å kreve at en partner skal gjøre noe den ikke egentlig ønsker, vil bare gjøre sekslivet dårligere. Å fortelle hva man ønsker, og hvor godt man liker det, uten å stille krav i det hele tatt, og gi partneren den tiden h*n trenger på å bli komfortabel med å prøve, kan virkelig gjøre underverker. Tillit og respekt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 30. april 2004 #73 Del Skrevet 30. april 2004 Jepp, jeg er nok en stor egoist når det kommer til sex!!! For så lenge man ikke suger, så kan man jo ikke gjøre stort for å tilfredsstille/glede partneren sin!!!! Dette har blitt for latterlig og for snevert for meg, så nå dropper jeg ut av diskusjonen! Sier ikke at du er en egoist når det kommer til sex generellt, men synes det er egoistisk å ikke gi munnsex om partneren ønsker det, når partneren også gir munnsex. Visst kan man gjøre mye annet for å tilfredstille partneren, men for MANGE er munnsex noe av det viktigste. Det kan du ikke komme bort fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 30. april 2004 #74 Del Skrevet 30. april 2004 Sier ikke at du er en egoist når det kommer til sex generellt, men synes det er egoistisk å ikke gi munnsex om partneren ønsker det, når partneren også gir munnsex. Visst kan man gjøre mye annet for å tilfredstille partneren, men for MANGE er munnsex noe av det viktigste. Det kan du ikke komme bort fra! *Aaargh* Hva hvis mannen elsker å gi munnsex, og kvinner hater å gi det. Er det da egoistisk av kvinnen å ikke gjøre det? Hva om det er motsatt? At mannen hater å gi munnsex og kvinnen elsker å gi det. Er det da egoistisk av mannen å ikke gjøre det? Det syns jeg ikke. Jeg ville ikke hatt en mann mellom bena mine som holdt på å brekke seg fordi han syns det var så jævlig. Det høres jo ut som enkelte menn ikke bryr seg om hvordan kvinnen føler sexen er. Hvordan i all verden kan dere ha sex med et menneske som tydelig gir uttrykk for at det absolutt ikke er behagelig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 30. april 2004 #75 Del Skrevet 30. april 2004 Sier ikke at du er en egoist når det kommer til sex generellt, men synes det er egoistisk å ikke gi munnsex om partneren ønsker det, når partneren også gir munnsex. Visst kan man gjøre mye annet for å tilfredstille partneren, men for MANGE er munnsex noe av det viktigste. Det kan du ikke komme bort fra! Her er jeg faktisk enig med Monster, i motsetning til resten av kvinnsa. Jeg setter stor pris på oralsex, og hadde slitt seksuellt i et forhold hvis han ikke ville slikke meg, det er viktig for meg, og dermed synes jeg det er både rett og rimelig at jeg suger ham, hvis han trenger og tenner på det. Nå liker jeg det, men jeg er overbevist om at hadde jeg ikke det, så hadde jeg gjort det likevel, hvis det betrydde mye for partneren min. Jeg syns det er viktig å strekke seg seksuellt, og å sprenge litt grenser for å utforske nye tiing, og for å tilfredstille partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. april 2004 #76 Del Skrevet 30. april 2004 ....Jeg syns det er viktig å strekke seg seksuellt' date=' og å sprenge litt grenser for å utforske nye tiing, og for å tilfredstille partner.[/quote'] MÅ visst bare slenge inn en kommentar til jeg... :oops: Dette er jeg selvsagt meget enig i, og jeg vil faktisk tro at jeg har sprengt flere grenser og utforsket flere nye ting innen sex-verdenen en det jeg opplever andre synes er interessant, men jeg opplever ikke at det å suge er verken å sprenge grenser eller utforske nye ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 30. april 2004 #77 Del Skrevet 30. april 2004 Det er vel nettopp det at det ikke sprenger grenser som gjør at man forventer å få det !? Jeg vil tro at munnsex er det mest vanlige ved siden av samleie, i de flest forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 30. april 2004 #78 Del Skrevet 30. april 2004 Den er jeg med på og min kommentar var heller ikke retta direkte mot deg, men mer mot at jeg var enig med Monster. For noen tror jeg suging er nytt og grensesprengende, det var det iallefall for meg første gang Jeg mener at munnsex er viktig for meg, og jeg hadde slitt med en kjæreste som ikke hadde villet slikke meg, jeg hadde følt meg ekkel og ulekker, men hva folk gjør seksuellt har ikke jeg noe med, jeg prøvde bare å si hva jeg mener, ikke å kritisere det andre gjør eller ikke gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 30. april 2004 #79 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg er også enig med glammy til en viss grad, hvilket jeg tror går klart frem i et av mine tidligere innlegg. Men man kan ikke kreve. Man må oppfordre på en pen måte, og vente til den andre er klar for det. Som tidligere sagt: I et godt forhold der begge er trygge på hverandre, tror jeg de fleste er villige til å strekke seg ganske langt for å tilfredsstille partneren. Men man skal allikevel ikke gå over sine egne grenser. Egoisme er aldri bra i et forhold. Hverken seksuelt eller på andre punkter. Jeg har intrykk av at mange menn presser sine partnere til å utføre munnsex, og da tror jeg det blir enda verre for henne å utføre det. Om det føles som et krav. Dersom det derimot er noe man vet partneren ønsker, men som det ikke blir mas om, tror jeg det vil være lettere å få henne til å gjøre det av egen fri vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 30. april 2004 #80 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg er også enig med glammy til en viss grad, hvilket jeg tror går klart frem i et av mine tidligere innlegg. Men man kan ikke kreve. Man må oppfordre på en pen måte, og vente til den andre er klar for det. Som tidligere sagt: I et godt forhold der begge er trygge på hverandre, tror jeg de fleste er villige til å strekke seg ganske langt for å tilfredsstille partneren. Men man skal allikevel ikke gå over sine egne grenser. Egoisme er aldri bra i et forhold. Hverken seksuelt eller på andre punkter. Jeg har intrykk av at mange menn presser sine partnere til å utføre munnsex, og da tror jeg det blir enda verre for henne å utføre det. Om det føles som et krav. Dersom det derimot er noe man vet partneren ønsker, men som det ikke blir mas om, tror jeg det vil være lettere å få henne til å gjøre det av egen fri vilje. Regner med at dette var et lite stikk til meg. La meg sitere meg selv fra et tidligere innlegg på denne tråden, som var utgangspunktet for min deltakelse her: Jeg synes det i utangspunktet er rart at man misliker munnsex med partneren sin. Når man er glad i partneren og kåt på vedkommende er det vel ingenting som er ekkelt med kroppen deres???? Har ingenting med tvang å gjøre, men jeg synes det er rart at man ikke har LYST til å tilfredstille partneren sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå