Gå til innhold

min kjære vil ikke suge...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman

du gadd ikke lese mer enn tittelen på temaet før du svarte? makan til latskap, ikke rart samfunnet forfaller... :roll:

:ler: har lest hele innlegget, bare glemte at du hadde skrevet den setningen der.

Men da skjønner jeg ikke hvorfor du spør for da vet du jo hva som er årsaken da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men denne lekkasjen kan like fullt smake jævlig. Og hvorfor suge om man holder på å brekke seg hele tiden? (Det er da uvesentlig om det er sædceller i denne væsken eller ikke... :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ja, du har sikkert rett. (sjølv om min kjæreste sin smørning ikkje smakar noko som helst..)

Sjølvsagt skal ho ikkje suge om ho ikkje vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er halve forholdet.

Sex er å gi opg ta sånn som resten av forholdet.

Jeg liker heller ikke smaken på lekasjen og kunne aldri drømt om å svelge sæd,men suger til lekasjen kommer fordi jeg liker det og får et kjempekikk av å se og høre hvor godt min mann synes det er.

Elsker selv å bli slikket og synes det er stusselig hvis det ikke følger med i sexen.

Liker også å variere stillinger og ville blitt lei av å bare ha misjonær.

Vet mange forhold som har gått rett vest på grunn av "dårlig" sexliv.Man kan vere totalt forskjellige på mange områder,men når det gjelder sex bør man ver litt like synes jeg.

Hadde jeg kun tillatt misjonær og bare ligget der hadde jeg ikke vert gift i dag.Og motsatt,hadde min mann bare hatt misjonær og gjort sitt uten å kose,slikke,variere stilling,binde osv hadde jeg aldri blitt så glad i han og ikke giftet meg med han.

Sefølgelig skal man respektere hverandres grenser, men må prøve å gi og ikke bare ta.

Lykke til.

Jeg har iallefall perfakt sexliv sammen med min mann og meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at man kan lære å like ting, da.

Det er da mye jeg liker idag som jeg ikke likte før ....

Ja, men når man har prøvd opptil flere ganger og ender opp med samme resultat, så spør det hvor mye brekninger og kvalme man skal gidde for å kanskje lære seg å like det! :wink:

Liker ikke aspares (skrives det slik?), har prøvd flere ganger fordi alle andre synes det er så godt, men synes ikke smaken tiltaler meg i det hele tatt og ser ikke vitsen i å prøve igjen med det første, når jeg VET at jeg nesten brekker meg av det.

Jeg har det lett på samme måte med suging også!! :-? så den stakkarn som ender opp med meg, må nok være med på andre ting for å få tilfredsstillelsen sin gitt!! Ihvertfall i utgangspunktet, så får ting skje om jeg ønsker det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Greit nok det, Aline, men motivene for å lære å like å suge og glede sin partner er kanskje ikke de samme som motivene for å lære å like asparges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

I utgangspunktet må en prøve å respektere hva en selv og den andre liker, det er hele grunnlaget for sex. Men, som jente må man prøve å ikke være for steil heller. Ting jeg ikke likte før, er det beste i verden med kjæresten min, men det kunne jeg ikke vite før jeg prøvde. Hvis jenta nekter å prøve og suge, synes jeg det er litt drøyt. Hva med å suge med kondom på, når hun kjenner hvor ille gummi smaker kan det jo hende at smaken av det andre blir så ille 8) MEn samtidig, hvis hun føler press vil hun bli sta og nekte ennå mer, og han vil ønske seg en god B`J mer enn noe annet i verden, og før eller senere kan dette bli et kjempeproblem, er jeg redd, hvis dere ikke snakker sammen ordentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Smaker jordbær med gummi' date=' ikke bra :wink:[/quote']

synes det smaker ok, jeg.. i alle fall bedre enn de felste menn...! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det i utangspunktet er rart at man misliker munnsex med partneren sin. Når man er glad i partneren og kåt på vedkommende er det vel ingenting som er ekkelt med kroppen deres????

Kanskje de ikke er noen god match?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Jeg synes det i utangspunktet er rart at man misliker munnsex med partneren sin. Når man er glad i partneren og kåt på vedkommende er det vel ingenting som er ekkelt med kroppen deres????

Tenker det samme selv. Under sexakten kobler man ut det rasjonelle og lar følelsene ta overhånd.

(så klart er jo noen litt mer pripne enn andre og da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er faktisk ikke alle som liker å gjøre alt med sin partner selv om de er kåte eller synes partneren er deilig, se nå bare på dette med analsex!! DEt er definitivt ikke alle som vil gjøre det, selv om de kanskje ikke har prøvd det noen gang og selv om de er dritkåte og elsker "alt" ved sin partner!!

Hvorfor SKAL man prøve å suge, dersom dette ikke er noe man ønsker? Mens når vi f.eks snakker om analt, så skal man søren ikke prøve dersom man ikke har lyst, og nåde den som gjør det fordi mannen gjerne ønsker det!!!

Er ikke det litt dobbeltmoral da?

Det som er "normalt" å like, det bør man faktisk prøve å lære seg å like pga sin partner, mens det som ikke er like "normalt" skal man kun gjøre dersom man selv har lyst og drite i hva partneren ønsker? :klø:

Og selv om man HAR forsøkt, med glidemiddel m/smak og annet, men allikevel ikke helt liker, så kan man ikke ha funnet rett person dersom man ikke ønsker det om man er kåt??? :o

Dersom man prøver analsex flere ganger uten å like det, har man ikke funnet rette parneren i livet da? Dersom man ikke tenner på det og har lyst å fortsette å prøve?

*aline ble litt lettere provosert over denne "man SKAL suge om man har rett partner"mentaliteten som kom frem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke alle som liker å gjøre alt med sin partner selv om de er kåte eller synes partneren er deilig, se nå bare på dette med analsex!! DEt er definitivt ikke alle som vil gjøre det, selv om de kanskje ikke har prøvd det noen gang og selv om de er dritkåte og elsker "alt" ved sin partner!!

Hvorfor SKAL man prøve å suge, dersom dette ikke er noe man ønsker? Mens når vi f.eks snakker om analt, så skal man søren ikke prøve dersom man ikke har lyst, og nåde den som gjør det fordi mannen gjerne ønsker det!!!

Er ikke det litt dobbeltmoral da?

Det som er "normalt" å like, det bør man faktisk prøve å lære seg å like pga sin partner, mens det som ikke er like "normalt" skal man kun gjøre dersom man selv har lyst og drite i hva partneren ønsker? :klø:

Og selv om man HAR forsøkt, med glidemiddel m/smak og annet, men allikevel ikke helt liker, så kan man ikke ha funnet rett person dersom man ikke ønsker det om man er kåt??? :o

Dersom man prøver analsex flere ganger uten å like det, har man ikke funnet rette parneren i livet da? Dersom man ikke tenner på det og har lyst å fortsette å prøve?

*aline ble litt lettere provosert over denne "man SKAL suge om man har rett partner"mentaliteten som kom frem*

Det er nå tross alt forskjell på kjønnsorgaer og tarmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå tross alt forskjell på kjønnsorgaer og tarmer!

Munnsex er vel også noe mer en bare kjønnsorganer er det ikke? Det er oral stimulering, som inneholder ett kjønnsorgan og en munn.

Analsex er anal stimulering, som inneholder ett kjønnsorgan og ei rompe!!

Nei, når du selv sier dette:

"Når man er glad i partneren og kåt på vedkommende er det vel ingenting som er ekkelt med kroppen deres????" så forstod jeg faktisk ikke at du ved å snakke om "kroppen deres" bare mente kjønnsorganer og munn!! Kunne jo sagt det da, for analen er så definitivt en del av kroppen til partneren, og en del som endel finner seksuell!!

På samme måte som at andre finner munnen seksuell, sammen med kjønnsorgan!

Forklar meg hvorfor man må utføre oralt dersom man er glad i og kåt på partneren og hvorfor ikke det samme gjelder for analt igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Analen er full av bakterier, lukter vondt og er ment for å kvitte seg med avføring. Need I say more?

Munn og kjønnsorganer er tross alt rene, på de fleste iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hmm... tenker litt over egne erfaringer her jeg sitter, jeg.

De første gangene jeg sugde (ung og dum og gjorde som jeg ble bedt om) likte jeg det overhodet ikke, og visste heller ikke mye om hvordan jeg skulle gjøre det... Pyton greie.

Etter at jeg ble samboer og fikk tid til å venne meg til kjæresten min, og lærte hva han likte og merket hvordan han tente på det jeg gjorde, ble jeg veldig glad i å suge ham.

Har hatt tre-fire elskere etter at jeg ble alene for mange år siden, og et par av dem har jeg likt å suge og et par av dem har jeg ikke likt å suge. Dette har litt med utseende på penis å gjøre faktisk, og litt på responsen. Jeg vet det dårlig av meg, men sånn er det. En hadde et veldig rødt hode, avlangt i formen, og kilometer på kilometer med hud rundt hele staken... ikke noe estetisk vakkert syn og jeg likte ikke å ta ham i munnen. Jeg gjorde det et par ganger for hans skyld alikevel da. Jeg døde jo ikke av det.

En annen av mine fire lå bare der når jeg sugde. Ikke noe i veien med det estetiske, men med hans respons. Jeg vet han likte det, men han bare lå der som om han var død eller i dyp søvn eller noe, og da kjeder jeg meg jo. Gidder ikke sånt.

Men så var det han første, som jeg har funnet igjen som er både vakker og gir god respons, og jeg tror nesten jeg kunne sugd ham uten stopp og uten tanke for meg selv........ Så det er forskjell også da..... Det er bare kos og deilig at han har det deilig.... (Om to måneder reiser jeg igjen tror jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har hørt, så er munnhulen ett av stedene hvor bakterier virkelig florerer, det lukter ikke av analen dersom man er normalt renslig og munnen er heller ikke skapt for å tilfredsstille hverandre seksuellt i noe større grad en analen!!

så ja, U need to say more!!

Og du, det er jo det der med lukt og smak av kjønnsorganer og det som kommer ut av dem som er problem for noen av oss som ikke er så begeistret for suging da, så til tross for renslighet både her og både der, så lukter og smaker det ikke blomster av alles kjønnsorganer heller!!

Står du for det du sa om at dersom man elsker partneren så liker man hele kroppen, eller var det en glipp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har hørt, så er munnhulen ett av stedene hvor bakterier virkelig florerer, det lukter ikke av analen dersom man er normalt renslig og munnen er heller ikke skapt for å tilfredsstille hverandre seksuellt i noe større grad en analen!!  

så ja, U need to say more!!  

Og du, det er jo det der med lukt og smak av kjønnsorganer og det som kommer ut av dem som er problem for noen av oss som ikke er så begeistret for suging da, så til tross for renslighet både her og både der, så lukter og smaker det ikke blomster av alles kjønnsorganer heller!!  

Står du for det du sa om at dersom man elsker partneren så liker man hele kroppen, eller var det en glipp?

Nei, det var ingen glipp! Jeg liker hele kroppen til min utvalgte, jeg. Men det finnes uansett ting jeg ikke vil gjøre.

Du sier det er mange bakterier i munnhulen. Helt riktig det, men det er ikke av den skadelige sorten, slik som tarmbakterier. Det er en grunn til at man aldri skal gå rett fra analen inn i vagina f.eks. Av denne grunn er det helt naturlig å synes at analsex er "grisete" og uhygienisk.

Et kjønnsorgan derimot, vil ved normal renslighet, ikke ha skadelige bakterier, eller fryktelig vond lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...