Gå til innhold

min kjære vil ikke suge...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Det her har du gjort før veslo :hoho:.Kanskje hu ikke vil det heller hehe:)

Hehe, har vel gjort det "every once or twice", ja.. :wink:

Jada, forstår at jenta ikkje vil, men eg meiner berre at han ikkje skal avfeie det med en gong. Han kan jo prøve å snakke med henne om det. Men dersom ho absolutt ikkje vil må han sjølvsagt respektere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkelt menn "lekker" litt også. Og dersom det ikke msaker godt, er det definitivt ikke noe særlig å suge en sånn mann. Da smaker det jo jævlig hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Enkelt menn "lekker" litt også. Og dersom det ikke msaker godt' date=' er det definitivt ikke noe særlig å suge en sånn mann. Da smaker det jo jævlig hele tiden.[/quote']

"Lekkasjen" smaker jo ikkje likt som sæden. Det er berre ei tynn væske (som regel) utan sædceller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mannen

Det er ikke jeg som skrev inn hovedinnlegget, jeg er en "annen mann" :wink:

Du gjør jo det fordi du vil da mannen!Vi vet jo ikke om hun ber deg om å gjøre det eller ikke?Og du er faktisk den eneste her som kan bestemme om du vil gi henne munnsex eller ikke' date='tror ikke hun tvinger deg til å¨gjøre det[/quote']

Klart man bestemmer selv om man vil eller ikke.....

poenget mitt er bare at dersom en jente hadde skrevet inn og klagd på at kjæresten hennes ikke ville sleike henne, så ville svarene ha hatt en helt annen vinkling enn de nå får fordi en mann klager over at dama ikke vil suge han.

Jenta ville ha fått til svar: "slutt å suge han, dersom du ikke får noe igjen".... jenter kan altså klage og få råd om å ta igjen med samme mynt, mens en mann får beskjed om å vise forståelse for at kjæresten ikke vil.

Det er mange eksempler her inne på at det jeg nå poengterer er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ler ikke av deg veslo' date='ikke noe galt i å suge altså:)Så lenge du liker det så....You go girl[/quote']

Hehe.. Morsom du. Er ikkje noko galt i å ikkje suge heller. Berre for å ha det sagt, liksom.

(eg hadde forresten ikkje klart å sugd nokon andre enn mannen min, forstår ikkje dei som greier å gjere det på ONS og slikt, det er så intimt - på ein måte...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ingen jenter her som sier: "slutt å gi henne munnsex siden hun ikke gir deg noe tilbake!"

Hvorfor i alle dager skal han slutte å gi henne munnsex dersom han LIKER å gi henne munnsex?

Dersom han derimot synes det er ekkelt å gi henne munnsex, men gjør det bare fordi han håper han da får akkurat det samme tilbake, ja da bør han slutte å gi henne munnsex!!

Voksne mennesker burde kunne la være å ha munnsex dersom de faktisk ikke liker det, ønsker å gjøre det eller hater å gjøre det, totalt uavhengig av kjønn!!

Hadde det vært en jente som skrev inn her at kjæresten min vil ikke slikke meg' date=' ja da hadde det fort kommet mange svar som: "slutt å suge han når du ikke får noe igjen for det".[/quote']

Det hadde faktisk ikke det tror jeg, men det kunne nok ha kommet tips om at det er andre ting man kan gjøre som er godt!

Man gjør det man ønsker/er villig til å gjøre og lar være det man vet man ikke vil! Og man presser ikke partneren til å gjøre noe partneren ikke ønsker!!

Sex skal vel være noe to personer gjør sammen, som skal være godt og deilig for begge og som skal være noe de har lyst til??? Trodde jeg da, men så lite kan man vite gitt!! :roll:

Jeg skjønner jo nå at dette er sånn at: "dersom jeg slikker deg så MÅ du suge meg, ellers får ikke du noe heller....", dette gjelder selfølgelig også alt annet, som fingring/runking osv osv...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke klart å gjøre det for noen andre enn han jeg er sammen med nå,kanskje det er mannen i mitt liv veslo :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Punkt en: Godta hennes grenser. PUNKTUM!

Punkt to: Fortell henne hvorfor du savner oralsex, og hva det ville gi deg å få det.

Punkt tre: Godta hennes grenser uten å mase.

Punkt fire: Prat om hva som hun synes er ekkelt. Er alt ekkelt, eller har hun bare skrekken for sæd? Da kan man jo finne ulike former for løsninger.

Hvis hun synes oralsex er grusomt, da synes hun det. Ferdig med det og ikke noe å diskutere.

Hvis det er din utløsning som er problemet, unngå å få utløsning i munnen hennes. Hun må kunne stole på at det ikke skjer.

Hvis hun ikke liker smaken, bruk glidemiddel med smak eller kondom med smak, gjerne mint.

Hva hun har gjort tidligere har ikke noe med dette å gjøre. Snakk med henne, lytt og vær villig til å godta det hun forteller deg. Hun trenger å vite at det viktigste for deg er at hun skal føle seg vel. Klarer du å overbevise henne om det så har dere et bra utgangspunkt for kommunikasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men lite det hjelper...

Ikke ta det så tonkt , hvist det er lenge siden hun gjore det sist med andre , å da føler hun kanskje at det er ekkelt å prøve etter så lenge men du kan jo nusste om det ,men vent å se ikke press henne det kommer nok, hun må bare ha litt tid på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Også mann
Det hadde faktisk ikke det tror jeg, men det kunne nok ha kommet tips om at det er andre ting man kan gjøre som er godt!

Man gjør det man ønsker/er villig til å gjøre og lar være det man vet man ikke vil! Og man presser ikke partneren til å gjøre noe partneren ikke ønsker!!

Ut fra det jeg har lest av svar på kvinners innlegg om tilsvarende problemstillinger (for lite forspill, for lite oppmerksomhet, kjedelig i senga etc) er det påfallende dobbeltmoral ute og går her.

Det gjelder kanskje ikke deg Aline, men mange av de som svarer.

Når det gjelder mannens behov(han ønsker å bli sugd) er det stor konsensus om at han får respektere kvinnens grenser: PUNKTUM.

I innlegg hvor kvinner har en lignende problemstilling svares det ofte at man kan svare med samme mynt, nekte sex eller bare generelt være avvisende for å tvinge gjennom en løsning som er akseptabel for den ene parten.

Og for dere som sier at dette er bare tull - så er det mange tidligere innlegg som jeg tror vil vise det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også mann: Dersom det er den generelle svartypen her inne, da beklager jeg, jeg har nok ikke vært innom de diskusjonene og ikke fått med meg at det er mest det som blir svart.

Jeg ville personlig ikke sagt det, fordi jeg synes sex skal være noe man liker, ønsker både å gi og få, og frivilllig uten press fra begge parter. Når man kommer på stadiet "hvis ikke jeg får, så får ikke du heller", så lurer jeg rett og slett på om personene i utgangspunktet er gamle nok til å ha sex? :wink: Dette minner mer om barnehage mentaliltet en voksne par som har seksuell omgang med hverandre!!!

Og ja, det mener jeg uansett hvilke kjønn som sier det!!

Respekt for hverandre og hverandres grenser burde være en viktig sak i ett forhold!! uansett kjønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det jeg har lest av svar på kvinners innlegg om tilsvarende problemstillinger (for lite forspill' date=' for lite oppmerksomhet, kjedelig i senga etc) er det påfallende dobbeltmoral ute og går her. [/quote']

Nettopp, den dobbeltmoralen florerer her inne :-(

aline, du er en klok kvinne og jeg er helt enig med deg. Det fine med deg er at du ser ut til å gi det samme svaret begge veier, i motsetning til mange andre jenter her inne som desverre støtter kvinner hver gang de klager å noe, og som gir menn beskjed om å skjerpe seg dersom de har noe å klage på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det er mange som oppsøker gledespiker for nettopp en god Blow jobb. Say no more

ja, da var vi nok en gang inne på dette med respekt for hverandre da.... :roll:

Min X ønsket ikke å ha analsex, mener du at jeg kunne hatt det med andre en ham da, fordi han ikke ville?

Dersom man ikke kan leve med det seksuallivet, eller mangelen på det, som man har med sin partner, er man da sikker på at det er den partneren man burde være sammen med?

Jeg vet ihvertfall selv at dersom jeg ikke kunne levd med partneren seksuellt, enten pga press eller pga mangler det ikke var mulig å gjøre neo med, så ville jeg satt meg i tenkeboksen for å finne ut om det var rett forhold!! jeg villa ALDRI gått til andre for å dekke behov mens jeg var sammen med min partner!! :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Til Gunnar: Kan det være at hun er redd for at du skal la det gå i munnen hennes?

du gadd ikke lese mer enn tittelen på temaet før du svarte? makan til latskap, ikke rart samfunnet forfaller... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...