Gå til innhold

min kjære vil ikke suge...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gunnar

Hei dere

min kjære samboer vil ikke suge meg. Hun har aldri prøvd å suge meg fordi hun hevder det smaker ekkelt, og er redd jeg skal komme i munnen på henne. Hun har gitt munnsex til flere tidligere kjærester så hun vet jo hva hun prater om da. Men det er mitt høyeste ønske at hun ville ta den i munnen. Er hun bare blitt mer prippen med årene, eller er det noe galt med meg. Jeg bruker regelmessig munnen på henne, men må nøye meg med misjonæren når jeg skal få noe tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seleena
Hvis hun sier at det er fordi det smaker ekkelt så bør du kanskje ta et hint og finne frem kluten?

:tunge1: jepp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunnar

Men hun har jo brukt munnen på minst to av sine tidligere kjærester. Det er bare med meg hun ikke vil, hun er redd smaken av sæd. Det dreier seg ikke om urenslighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Det verkar som om ho kanskje er litt redd deg? Du pressar for mykje og då kan man fort miste tenninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Kanskje hun er blitt "voksen" nok til å si nei og ikke la seg presse til noe hun ikke er komfortabel med?

Sex skal nytes. Nyter du ikke så la vær! Tror ikke det kommer noe godt ut av at man presser seg selv til noe man egentlig ikke ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier at det smaker vondt,men det vet du og Gunnar,det smaker IKKE noe godt!Hvis hun sier at hun ikke vil så må du bare respektere det,ikke alle jenter gjør det heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Hun sier at det smaker vondt' date='men det vet du og Gunnar,det smaker IKKE noe godt!Hvis hun sier at hun ikke vil så må du bare respektere det,ikke alle jenter gjør det heller[/quote']

Klart han må respektere det, men det er ikkje alle gutar som smakar vondt. Kanskje han må gjere noko med hygienen sin?

Kva med å foreslå suging i dusjen/rett etter dusjing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får en forferdelig ekkel følelse av dette innlegget her jeg. Hun vil ikke, dermed er hun prippen og gud vet hva og hun gjorde det før og bla bla bla... :roll: pffffff

Kanskje du rett og slett smaker vondt? Eller kanskje hun har blitt voksen nok til å ikke gjøre noe hun ikke vil? Tenk litt på det du "Gunnar" :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men sæd er sæd,og jeg personlig synes ikke at det smaker godt.Men seff er hygiene ganske viktig...Kanskje som du sier,kan de prøve i dusjen eller rett etter at han har dusjet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Men sæd er sæd' date='og jeg personlig synes ikke at det smaker godt.Men seff er hygiene ganske viktig...Kanskje som du sier,kan de prøve i dusjen eller rett etter at han har dusjet.[/quote']

Sæden til mannen min er deeeeilig... :sikle: Det er forskjell på smak og konsistens der også... Men han treng jo ikkje å komme i munnen hennes då, dersom ho ikkje ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,for eks...Hun kan jo bare spytte ut da.Men som sagt aå er ikke alle jenter som liker det.Jeg klarer ikke å svelge heller,men det vil ikke si at kjæresten min ikke er renslig for det er han absolutt men jeg klarer det bare ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1
Ja' date='for eks...Hun kan jo bare spytte ut da.Men som sagt aå er ikke alle jenter som liker det.Jeg klarer ikke å svelge heller,men det vil ikke si at kjæresten min ikke er renslig for det er han absolutt men jeg klarer det bare ikke![/quote']

Ikkje noko galt i det. Han får berre seie ifrå når han nærmar seg då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mannen

Hvorfor er det ingen jenter her som sier: "slutt å gi henne munnsex siden hun ikke gir deg noe tilbake!" ?

Hadde det vært en jente som skrev inn her at kjæresten min vil ikke slikke meg, ja da hadde det fort kommet mange svar som: "slutt å suge han når du ikke får noe igjen for det".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør jo det fordi du vil da mannen!Vi vet jo ikke om hun ber deg om å gjøre det eller ikke?Og du er faktisk den eneste her som kan bestemme om du vil gi henne munnsex eller ikke,tror ikke hun tvinger deg til å¨gjøre det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...