Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2004 #21 Del Skrevet 29. april 2004 Får ta det en annen gang. Går med kuler i dag for knipeøvelser og dermed var det ikke lett å kjenne noen ting. Kommer jo ikke inn, må vite for kulene ligger og sperrer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 29. april 2004 #22 Del Skrevet 29. april 2004 Får ta det en annen gang. Går med kuler i dag for knipeøvelser og dermed var det ikke lett å kjenne noen ting. Kommer jo ikke inn' date=' må vite for kulene ligger og sperrer..... [/quote'] Hvis du beregner 1 kule pr. finger....så.....vel....hvor mange kuler har du inni? Og er de ladd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. april 2004 #23 Del Skrevet 29. april 2004 Kjenner en finger ja' date=' og det strammer rundt 1, men også rundt flere, det er vel det som er hele poenget, at skjeden er elastisk?[/quote'] Innmari godt å lese, jeg begynte ett øyeblikk å lure på om det bare var meg!!! :o Strammer rundt en finger, men har da også plass til flere. Vet igrunnen ikke hvor mange som er "grensa" da "behovet" for å prøve å få inn fler en tre vel ikke har vært der enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. april 2004 #24 Del Skrevet 29. april 2004 TAkk ALine, sånn følte jeg det også, er det bare meg som... typisk damer ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2004 #25 Del Skrevet 29. april 2004 Kulene er ikke ladd, men det kunne vært en idé kanskje. Ta patent på ladde vaginalkuler som kan fyres av ved voldtektsforsøk. To kuler etter hverandre, på størrelse med en gammeldags femøring. Tunge som pokker, og gjør nytta si. Her skal det strammes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 29. april 2004 #26 Del Skrevet 29. april 2004 Kulene er ikke ladd, men det kunne vært en idé kanskje. Ta patent på ladde vaginalkuler som kan fyres av ved voldtektsforsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maetzii Skrevet 29. april 2004 #27 Del Skrevet 29. april 2004 Hva slags kuler har du? Jeg har noen små hvite som jeg kjøpte på kondomeriet eller noe sånt, ca 2 cm i diameter.. Og de er ikke til hjelp i det hele tatt. Faktisk strevde jeg i en halvtime for å få den ene ut igjen sist jeg prøvde - og å falle ut av seg selv var den aldri i nærheten av... :veldigsur: *ønske seg kuler som virker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2004 #28 Del Skrevet 29. april 2004 De jeg har nå.. søren hva heter de da? Bestilte dem på Cupido..... Smartballs Jeg hadde også disse små eggene med varierende vekt tidligere, men de var jo helt håpløse. Hadde ikke sjans til å falle ut selv om jeg prøvde en gang. Og som du sier, vanskelig å få dem ut igjen. Smartballs også sitter der, men de har en solid løkke for å dra dem ut igjen. Du får en slags "svupp"-følelse, men noe må man jo regne med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #29 Del Skrevet 29. april 2004 Strammer d virkerlig ordentlig rundt bare en finger? Jeg er bare 18 år, men d strammer på ingen måte lenger inn når jeg bare tar en finger... selvfølgelig kjenner jeg den jo, men det blir jo ikke no stramt rundt den... Så det er uvanlig når man er så ung? Jeg er kanskje ganske vid da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maetzii Skrevet 29. april 2004 #30 Del Skrevet 29. april 2004 De jeg har nå.. søren hva heter de da? Bestilte dem på Cupido..... Smartballs Jeg hadde også disse små eggene med varierende vekt tidligere, men de var jo helt håpløse. Hadde ikke sjans til å falle ut selv om jeg prøvde en gang. Og som du sier, vanskelig å få dem ut igjen. Smartballs også sitter der, men de har en solid løkke for å dra dem ut igjen. Du får en slags "svupp"-følelse, men noe må man jo regne med... Men er ikke hele poenget at de skal falle ut da? Så man skal måtte knipe for å holde dem på plass? Trodde det jeg... *forvirret* De kulene du ga link til har en diameter på 3,6 cm - dobbelt så store som de jeg har... Tror ikke jeg klarer å få dem INN engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hallo... Skrevet 29. april 2004 #31 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg har lest hele tråden og den frembringer latter Dere som sier at det strammer rundt 1 finger: Dere kan da umulig mene at det gjelder INNE i skjeden? Når jeg fører inn 1 finger, strammer det i åpningen selvfølgelig, men når fingeren ER inne, så kan man vel bevege den i et "rom" der inne? Når den ER der inne, strammer det ikke rundt fingeren... Hvis dere ikke kan det er dere trange som sugerør..(?) Du "gjest" på 18 år, jeg kjenner meg igjen i det du skrev. Håper/tror det er normalt Jeg ble lettet da jeg leste at noen gutter hadde svart her også, som ikke skremte helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. april 2004 #32 Del Skrevet 30. april 2004 Nå er vi vel fåtallet som sier at det faktisk strammer rundt både en og flere fingre, så at dere tar det som unormalt at det ikke gjør det, på grunn lag av to-tre som opplever det, det er å krisemaksimere litt!!! og til Hallo....: Gi meg èn god grunn til at jeg skulle sitte anonym på nettet å lyve om strammingen i skjeden min????? :klø: Jo, det strammer rundt èn finger! Nei, jeg har ikke noe "rom" der inne når jeg først har ført den inn! Og nei, jeg er ikke stram som ett sugerør, får helt fint inn tre også, og det sitter tett og fint da også!! (men ved penetrering av menn med stort utstyr så får jeg masse såre småsprekker og blør, så det er mulig jeg er trang? Har aldri forsøkt å finne det ut.) Min skjede er elastisk og vel "trent", derfor har jeg ikke noe rom der inne, men bløtt vev og muskler som omfavner det som kommer inn der!! Når det gjelder hva som er "normalt" og ikke, så tror jeg ikke man skal forsøke å finne noen normal. Dersom man har ett godt sexliv, så spiller det vel yderst liten rolle om noen andre er trangere eller videre en deg???? Så til 18 åringen som lurte på om du var unormal, klart du ikke er!! Du er DEG!! Jeg er MEG!! Vi er sikkert ikke like i alle andre kroppsdeler heller! Ingen av oss er vel unormale fordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2004 #33 Del Skrevet 30. april 2004 Men er ikke hele poenget at de skal falle ut da? Så man skal måtte knipe for å holde dem på plass? Trodde det jeg... *forvirret* De kulene du ga link til har en diameter på 3,6 cm - dobbelt så store som de jeg har... Tror ikke jeg klarer å få dem INN engang... Jo, det er jo det da. Det var derfor jeg måtte legge vekk de første jeg kjøpte, de veide for lite. De ville ikke falle ut om som jeg så prøvde å presse dem ut. Smartballs er ikke ment å skulle falle ut, men som du ser av omtalen av dem, så stimulerer de og masserer muskulaturen der inne så de får trimma seg litt. Og så kjenner man jo at de er der så man husker å ta knipeøvelsene sine. Får ikke inn kuler med diameter på 3,5 centimeter? Klart du gjør det - en tissefant er da som regel minst så bred.... gjerne litt mer. Men du måtte kanskje smurt dem litt så de ble litt glatte, for det er de ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plings Skrevet 30. april 2004 #34 Del Skrevet 30. april 2004 Strammer d virkerlig ordentlig rundt bare en finger? Jeg er bare 18 år' date=' men d strammer på ingen måte lenger inn når jeg bare tar en finger... selvfølgelig kjenner jeg den jo, men det blir jo ikke no stramt rundt den... Så det er uvanlig når man er så ung? Jeg er kanskje ganske vid da...[/quote'] Neida, det høres ganske normalt ut. Hvis du kjenner en finger, så er du ganske trang! Du har ikke noe å bekymre seg over, og jeg er sikker på at de som måtte få deg synes "inngangen" din er helt topp, og akkurat passe trang Man trenger jo ikke å få penis helt most for å synes at det er deilig heller. Så du skal ikke bekymre deg for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #35 Del Skrevet 30. april 2004 Egentlig er det best at gutter/menn kommenterer dette...fordi det er jo de som er ekspertene på skjedene våre- sett utenfra! Det er gutta som vet hvordan det føles å føre inn sine p.....der. Jeg so mjente aner jo ikke hvordan det føles for en gutt å ha den der inne...og hva som føles bra for ham. Derfor er det artig å høre guttas betraktninger omkring dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 30. april 2004 #36 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg spurte sambo om dette, han liker ikke at skjedene er for trange. Det er faktisk litt ubehagelig sier han. Så ikke bekymre deg hvis du tror du er for vid.. det er godt for ham likevel. Du kjenner ham ikke så godt sier du, det er jo litt synd da. Men kjøp deg en stor vibrator som dere kan bruke innimellom. Nå er det jo slik at inntrengsel alene ikke godt nok, man må stimulere klitten også... Da skal det nok bli godt til deg likevel. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå