Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #1 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg er ikke lenger trang nedentil(enda jeg ikke har født),noe som plager meg veldig.Tar knipeøvelser. Merker stor forskjell når jeg og samboer har sex,kjenner ikke så mye lenger..Jeg har i den forbindelse noen spørsmål.Muligens teite,men la heller vær å svar om dere syns det. - Er det viktigst at det er trangt ved skjdeåpningen eller inni ?om dere skjønner hva jeg mener..Med tanke på tilfredst. samboer. - Om dere putter en finger i skjeden,fyller den opp da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finger ikke nok Skrevet 27. april 2004 #2 Del Skrevet 27. april 2004 Når jeg måler med langfingeren, er ikke skjeden trang nok til å omfavne en finger... Snakker vi banan blir det bedre, men et par fingre er på ingen måte nok til å "dekke" skjeden hos meg hvertfall. Tror menn foretrekker at det er trangt overalt der...Får håpe noen av dem svarer her da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 27. april 2004 #3 Del Skrevet 27. april 2004 For meg er en finger nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #4 Del Skrevet 27. april 2004 Du mener at skjeden er stram og trang rundt 1/en finger??! Høres ganske utrolig ut :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 27. april 2004 #5 Del Skrevet 27. april 2004 Du mener at skjeden er stram og trang rundt 1/en finger??! Høres ganske utrolig ut :o Ja, den er stram rundt én finger. Det har den alltid vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva med andre? Skrevet 27. april 2004 #6 Del Skrevet 27. april 2004 Hva med dere andre? Er det slik at dere kan fint kan få plass til 2 fingre i skjeden, eller kun bare 1? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. april 2004 #7 Del Skrevet 27. april 2004 Kan det ikke være samboeren din som er liten da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #8 Del Skrevet 27. april 2004 Hun har jo hatt samboern sin hele tiden...hun sier HUN plutselig har blitt vid. Samboern kan jo ikke plutselig ha fått mindre pikk heller.. Jeg får fint plass til 3 fingre...så da er jeg vel ikke spesielt trang. 1 finger er drøyt! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 4 fingre Skrevet 27. april 2004 #9 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg har født to barn og får plass til 4 fingre i skjeden. Husker ikke hva det var før barna, men sikkert noe trangere før dem. Har vel aldri kunnet stramme om 1 slik andre her kan! :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. april 2004 #10 Del Skrevet 27. april 2004 dere får kjøpt egg til å stramme opp bekkenmuskulaturen med på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #11 Del Skrevet 27. april 2004 Hvorfor ble egentlig skjeden laget så vid og løs hos enkelte kvinner fra naturens side? Hvis det er i mannens interesse å få den så stram så mulig, burde jo gud ha laget en stram til alle kvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse Skrevet 27. april 2004 #12 Del Skrevet 27. april 2004 Hvorfor ble egentlig skjeden laget så vid og løs hos enkelte kvinner fra naturens side? Hvis det er i mannens interesse å få den så stram så mulig, burde jo gud ha laget en stram til alle kvinner? Nå til dags er dette organet mest til fornøyelser, den gang gud holdt på med å lage til dette tenkte han nok mest på reproduksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 27. april 2004 #13 Del Skrevet 27. april 2004 Nå til dags er dette organet mest til fornøyelser, den gang gud holdt på med å lage til dette tenkte han nok mest på reproduksjon. Neida! Noen er laget for stort utstyr, andre er laget for å passe til de med smått utstyr......og noen er for de med middels.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plings Skrevet 28. april 2004 #14 Del Skrevet 28. april 2004 Tror muligens det beste for menn flest er at du er trang inni, og at åpningen ikke er det viktigste. Har egentlig aldri tenkt på det. Er det forresten uvanlig at skjeden er trang nok til en finger? De fleste jeg har vært med, inkludert nåværende kjæreste, er såpass trange at en finger er nok. Men nå er vi i 20-årene da. Er jo mulig det forandrer seg med årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 28. april 2004 #15 Del Skrevet 28. april 2004 Kjenner en finger ja, og det strammer rundt 1, men også rundt flere, det er vel det som er hele poenget, at skjeden er elastisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2004 #16 Del Skrevet 28. april 2004 Hva med dere andre? Er det slik at dere kan fint kan få plass til 2 fingre i skjeden, eller kun bare 1? helst 1 men 2 kan gå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GG Skrevet 28. april 2004 #17 Del Skrevet 28. april 2004 Personlig foretrekker jeg en vid kvinne som kan knipe fremfor en trang kvinne. Det blir variasjon under selve akten ... og fingring blir mer interessant da også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 29. april 2004 #18 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg har aldri opplevet en skjede som STRAMMER rundt én finger. I alle fall ikke når jenta er opphisset. De trangeste jeg har kjent har strammet rundt 2 fingre, mens på andre kan man lett få inn fire fingre. Når det gjelder om det er best med trangt innerst eller ytterst, så synes jeg det er best når man kjenner det trange området rundt livmorhalsen, som på en måte "masserer" penishodet. "På midten" er det uansett videre enn ytterst og innerst. Forestill deg skjeden som en ballong. Da skjønner man tegningen bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2004 #19 Del Skrevet 29. april 2004 Noen ganger er en finger mer enn nok, men jeg vet at jeg kan få inn fire fingre uten problemer. Kommer an på graden av opphisselse. Er jo veldig elastisk da. Strammer? Tja.... hmmmm... da må jeg gå å kjenne etter først...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 29. april 2004 #20 Del Skrevet 29. april 2004 Noen ganger er en finger mer enn nok' date=' men jeg vet at jeg kan få inn fire fingre uten problemer. Kommer an på graden av opphisselse. Er jo veldig elastisk da. Strammer? Tja.... hmmmm... da må jeg gå å kjenne etter først...... [/quote'] Spent på å høre resultatet av denne. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå