Rumle Skrevet 19. september 2016 #1161 Skrevet 19. september 2016 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Så spennende. Håper det blir godt, men alt med rom blir muligens det.. Nææh alt blir ikke like godt. Granateplefrø kommer jeg ikke til å prøve igjen Og jeg kommer aldri mer til å være for raus med sukker heller 2
Rumle Skrevet 19. september 2016 #1162 Skrevet 19. september 2016 (endret) Har forresten prøvd meg med rips i plommeblandingen i år, veldig spent på det! Tror det vil bli en fin kombinasjon Har ellers fått en svær avling med mini prydepler i år, så tenkte å prøve å lage en liten miks av de også Og kanskje bjørnebær, om jeg ikke spiser de opp! Ellers tror jeg at det blir en rose/rips/honning versjon også - om det kommer nok roser! Endret 19. september 2016 av Rumle 2
Frøkensina Skrevet 19. september 2016 #1163 Skrevet 19. september 2016 2 minutter siden, Rumle skrev: Nææh alt blir ikke like godt. Granateplefrø kommer jeg ikke til å prøve igjen Og jeg kommer aldri mer til å være for raus med sukker heller Viktig med empiri 1 minutt siden, Rumle skrev: Har forresten prøvd meg med rips i plommeblandingen i år, veldig spent på det! Tror det vil bli en fin kombinasjon Har ellers fått en svær avling med mini prydepler i år, så tenkte å prøve å lage en liten miks av de også Og kanskje bjørnebær, om jeg ikke spiser de opp! Ååååå så mye godt du har i hagen Sånne prydepler er jo så søte (å se på) lurt om du kan lage noe av de Blir trærne små eller store? Kanskje jeg kunne hatt de på hytta. 1
Rumle Skrevet 19. september 2016 #1164 Skrevet 19. september 2016 11 minutter siden, Frøkensina skrev: Viktig med empiri Ååååå så mye godt du har i hagen Sånne prydepler er jo så søte (å se på) lurt om du kan lage noe av de Blir trærne små eller store? Kanskje jeg kunne hatt de på hytta. Empiri er tingen! De blir ikke så veldig store, du kan sikkert ha de på hytten, ja! Tror det finnes en del forskjellige varianter, de jeg har er bittesmå! Så har egentlig aldri brukt de til noe som helst. Men, lurer på å prøve noen glass med prydeplegele av disse i år, vet ikke helt. Har også lurt på å fryse de ned i isplater til å lage lyslykt av til jul Men, det blir vel helst med tanken, kjenner jeg meg selv rett 2
Rumle Skrevet 19. september 2016 #1165 Skrevet 19. september 2016 Tror det er denne typen jeg har .. men er litt usikker, for det har nå jammen aldri vært så mange blomster på mine 2
Frøkensina Skrevet 19. september 2016 #1166 Skrevet 19. september 2016 1 minutt siden, Rumle skrev: Empiri er tingen! De blir ikke så veldig store, du kan sikkert ha de på hytten, ja! Tror det finnes en del forskjellige varianter, de jeg har er bittesmå! Så har egentlig aldri brukt de til noe som helst. Men, lurer på å prøve noen glass med prydeplegele av disse i år, vet ikke helt. Har også lurt på å fryse de ned i isplater til å lage lyslykt av til jul Men, det blir vel helst med tanken, kjenner jeg meg selv rett Høres bra ut, i den grad at å ha enda flere ting på ønskelisten er bra Ja du har mange mulige prosjekter må jeg si, må minne deg på at det er på tide å prøve å lage limoncello selv om (Jul med) Ernst ville blitt helt fra seg hvis du ikke lager islykter med prydeplene
Rumle Skrevet 19. september 2016 #1167 Skrevet 19. september 2016 Men, de er veldig vakre om våren da 2
Rumle Skrevet 19. september 2016 #1168 Skrevet 19. september 2016 Nei vent, når jeg ser dette bildet av frukten blir jeg enda mer i tvil. Mine er mye mindre 2
Frøkensina Skrevet 19. september 2016 #1169 Skrevet 19. september 2016 1 minutt siden, Rumle skrev: Tror det er denne typen jeg har .. men er litt usikker, for det har nå jammen aldri vært så mange blomster på mine Jeg tror de jukser med disse bildene jeg, synes det går igjen liksom 1 minutt siden, Rumle skrev: Men, de er veldig vakre om våren da Så koselig Synes jeg har sett bilder av noen med rosa blomster også, kan det stemme? 1
Rumle Skrevet 19. september 2016 #1170 Skrevet 19. september 2016 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg tror de jukser med disse bildene jeg, synes det går igjen liksom Så koselig Synes jeg har sett bilder av noen med rosa blomster også, kan det stemme? Jaaa! Jeg så noen nydelige når jeg leitet etter disse, vent så skal jeg finne de 1
Frøkensina Skrevet 19. september 2016 #1171 Skrevet 19. september 2016 3 minutter siden, Rumle skrev: Nei vent, når jeg ser dette bildet av frukten blir jeg enda mer i tvil. Mine er mye mindre vanlige epler finnes det uttallige sorter av, aner ikke med prydeplene. Det var dette med med å skrive ned navn på alt da DIne er sikkert like fine selv om de er mindre 1
Rumle Skrevet 19. september 2016 #1173 Skrevet 19. september 2016 Ikke helt feil noen av de der altså 1
Rumle Skrevet 19. september 2016 #1174 Skrevet 19. september 2016 Men, om alle er spiselige vet jeg ærlig talt ikke. Vet du? Jeg søkte på crabapple når jeg fant disse.
Frøkensina Skrevet 19. september 2016 #1177 Skrevet 19. september 2016 2 minutter siden, Rumle skrev: Vil haaaaaaa 1
Rumle Skrevet 19. september 2016 #1178 Skrevet 19. september 2016 Stakkars @hjertesukka hun våkner til at vi frister med all slags trær og likører og jeg ve tikke hva 2
Frøkensina Skrevet 19. september 2016 #1179 Skrevet 19. september 2016 10 minutter siden, Rumle skrev: Stakkars @hjertesukka hun våkner til at vi frister med all slags trær og likører og jeg ve tikke hva sant det, i mellomtiden tenker jeg på om noen kunne laget meg bjørnebærlikør Nei får la hjertesukkehagen få hvile litt 2
Rumle Skrevet 19. september 2016 #1180 Skrevet 19. september 2016 Tror jeg tusler i seng snart .. ha en fin natt om du skal være oppe - og god morgen til @hjertesukka når hun dukker opp 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå