Gå til innhold

Hjertesukkenes bro

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Frøkensina skrev:

:overrasket: Så spennende. Håper det blir godt, men alt med rom blir muligens det.. :wow: 

Nææh alt blir ikke like godt. Granateplefrø kommer jeg ikke til å prøve igjen :laugh: Og jeg kommer aldri mer til å være for raus med sukker heller :P 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har forresten prøvd meg med rips i plommeblandingen i år, veldig spent på det! Tror det vil bli en fin kombinasjon :Nikke: 

Har ellers fått en svær avling med mini prydepler i år, så tenkte å prøve å lage en liten miks av de også :Nikke: Og kanskje bjørnebær, om jeg ikke spiser de opp! :ler: 

Ellers tror jeg at det blir en rose/rips/honning versjon også - om det kommer nok roser! :laugh:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Nææh alt blir ikke like godt. Granateplefrø kommer jeg ikke til å prøve igjen :laugh: Og jeg kommer aldri mer til å være for raus med sukker heller :P 

:laugh: Viktig med empiri :opplyser: 

1 minutt siden, Rumle skrev:

Har forresten prøvd meg med rips i plommeblandingen i år, veldig spent på det! Tror det vil bli en fin kombinasjon :Nikke: 

Har ellers fått en svær avling med mini prydepler i år, så tenkte å prøve å lage en liten miks av de også :Nikke: Og kanskje bjørnebær, om jeg ikke spiser de opp! :ler: 

Ååååå så mye godt du har i hagen :daane::rodmer: Sånne prydepler er jo så søte (å se på) lurt om du kan lage noe av de :Nikke: 

Blir trærne små eller store? Kanskje jeg kunne hatt de på hytta. 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Frøkensina skrev:

:laugh: Viktig med empiri :opplyser: 

Ååååå så mye godt du har i hagen :daane::rodmer: Sånne prydepler er jo så søte (å se på) lurt om du kan lage noe av de :Nikke: 

Blir trærne små eller store? Kanskje jeg kunne hatt de på hytta. 

Empiri er tingen! :Nikke: :ler: 

De blir ikke så veldig store, du kan sikkert ha de på hytten, ja! :jepp: Tror det finnes en del forskjellige varianter, de jeg har er bittesmå! :ler: Så har egentlig aldri brukt de til noe som helst. Men, lurer på å prøve noen glass med prydeplegele av disse i år, vet ikke helt. Har også lurt på å fryse de ned i isplater til å lage lyslykt av til jul :P Men, det blir vel helst med tanken, kjenner jeg meg selv rett :ler: 

• Liker 2
Skrevet

dolgo_crab_77.JPG

Tror det er denne typen jeg har .. men er litt usikker, for det har nå jammen aldri vært så mange blomster på mine :skratte: 

• Liker 2
Skrevet

Empiri er tingen! :Nikke: :ler: 

De blir ikke så veldig store, du kan sikkert ha de på hytten, ja! :jepp: Tror det finnes en del forskjellige varianter, de jeg har er bittesmå! :ler: Så har egentlig aldri brukt de til noe som helst. Men, lurer på å prøve noen glass med prydeplegele av disse i år, vet ikke helt. Har også lurt på å fryse de ned i isplater til å lage lyslykt av til jul :P Men, det blir vel helst med tanken, kjenner jeg meg selv rett :ler: 

:ler: 

Høres bra ut, i den grad at å ha enda flere ting på ønskelisten er bra :laugh: 

Ja du har mange mulige prosjekter må jeg si, må minne deg på at det er på tide å prøve å lage limoncello :opplyser: selv om (Jul med) Ernst ville blitt helt fra seg hvis du ikke lager islykter med prydeplene :fnise: 

Skrevet

Nei vent, når jeg ser dette bildet av frukten blir jeg enda mer i tvil. Mine er mye mindre :unsure: 

dolgo_crabapple04.jpg

• Liker 2
Skrevet

dolgo_crab_77.JPG

Tror det er denne typen jeg har .. men er litt usikker, for det har nå jammen aldri vært så mange blomster på mine :skratte: 

:rodmer: 

Jeg tror de jukser med disse bildene jeg, synes det går igjen liksom :ler: 

Men, de er veldig vakre om våren da :Nikke: 

Så koselig :lillesky:  Synes jeg har sett bilder av noen med rosa blomster også, kan det stemme? 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

:rodmer: 

Jeg tror de jukser med disse bildene jeg, synes det går igjen liksom :ler: 

Så koselig :lillesky:  Synes jeg har sett bilder av noen med rosa blomster også, kan det stemme? 

Jaaa! Jeg så noen nydelige når jeg leitet etter disse, vent så skal jeg finne de :)

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Rumle skrev:

Nei vent, når jeg ser dette bildet av frukten blir jeg enda mer i tvil. Mine er mye mindre :unsure: 

dolgo_crabapple04.jpg

:vetikke: vanlige epler finnes det uttallige sorter av, aner ikke med prydeplene. Det var dette med med å skrive ned navn på alt da :hoho: DIne er sikkert like fine selv om de er mindre :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Men, om alle er spiselige vet jeg ærlig talt ikke. Vet du? Jeg søkte på crabapple når jeg fant disse. 

Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Crabapple-Coral-Burst.jpg

coralburst-crabapple2.jpg

Coral+Burst+Crab+Branch.jpg

11DecMW_W4-A_8b.jpg

Vil haaaaaaa :daane: 

:bond: 

:laugh: 

• Liker 1
Skrevet

Stakkars @hjertesukka hun våkner til at vi frister med all slags trær og likører og jeg ve tikke hva :laugh:

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Rumle skrev:

Stakkars @hjertesukka hun våkner til at vi frister med all slags trær og likører og jeg ve tikke hva :laugh:

:laugh: sant det, i mellomtiden tenker jeg på om noen kunne laget meg bjørnebærlikør :wow: 

Nei får la hjertesukkehagen få hvile litt :vinke: 

• Liker 2
Skrevet

Tror jeg tusler i seng snart .. ha en fin natt om du skal være oppe - og god morgen til @hjertesukka når hun dukker opp

cappuccio-spremuta-lieviti-arabo.jpg  :blomst: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...