hjertesukka Skrevet 17. september 2016 Forfatter #1141 Del Skrevet 17. september 2016 Apropos pakke ned; - nå har New Dawn rosetreet mitt vokst framfor kjøkkenvinduet og det er masse knopper der....så jeg er kjempespent på hvordan det ser ut her når jeg kommer tilbake, haha, eneste jeg tenker på, nesten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 17. september 2016 #1142 Del Skrevet 17. september 2016 Nydeli knopp Skal du være lenge borte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 17. september 2016 Forfatter #1143 Del Skrevet 17. september 2016 1 mnd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. september 2016 #1144 Del Skrevet 17. september 2016 7 timer siden, hjertesukka skrev: Apropos pakke ned; - nå har New Dawn rosetreet mitt vokst framfor kjøkkenvinduet og det er masse knopper der....så jeg er kjempespent på hvordan det ser ut her når jeg kommer tilbake, haha, eneste jeg tenker på, nesten. Det blir spennende 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 18. september 2016 Forfatter #1145 Del Skrevet 18. september 2016 Du verden så fantastisk vær vi har for tida! Våkner opp til den ene morgenen etter den andre, sola skinner og temperaturen er over tjue. I dag skal jeg virkelig ha en kosedag i hagen! #pønske ut nye prosjekt# 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. september 2016 #1146 Del Skrevet 18. september 2016 Høres ut som en god plan 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 18. september 2016 #1147 Del Skrevet 18. september 2016 En måned høres herlig ut.. Ja våknet til sol på balkongen og 17 grader her. Jeg klarer fortsatt ikke sitte der på morgenen i sola, blir for lyst og varmt rett og slett Men har fått blåst ut gårsdagens lys og vannet litt før jeg måtte dukke inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. september 2016 #1148 Del Skrevet 18. september 2016 Jeg har høstet discovery epletreet mitt i dag Første gang jeg har fått skikkelig mange epler på det, så det var gøy! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 19. september 2016 #1149 Del Skrevet 19. september 2016 18 timer siden, Rumle skrev: Jeg har høstet discovery epletreet mitt i dag Første gang jeg har fått skikkelig mange epler på det, så det var gøy! Åh så bra! Er det de samme som de norske som er i butikk nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 19. september 2016 #1150 Del Skrevet 19. september 2016 Var på plantejakt på ukjente marker i går Utrolig at jeg ikke har vært der før egentlig, siden det er en rhododendronspesialist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 19. september 2016 #1151 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) Disse ble med meg hjem Azalea/rhododendron Fanal Endret 19. september 2016 av Frøkensina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 19. september 2016 #1152 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) Azalea/rhododendron Homebush Endret 19. september 2016 av Frøkensina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 19. september 2016 #1153 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) Og en ganske stor rhododendron luteum Jeg fant ut i dag at denne arten er minst 50 millioner år gammel Endret 19. september 2016 av Frøkensina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 19. september 2016 #1154 Del Skrevet 19. september 2016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 19. september 2016 Forfatter #1155 Del Skrevet 19. september 2016 Oj, så masse fine Azalea/Rhododendrum! Har lenge tenkt at jeg skal skaffe meg noen Azalea, siden de blomstrer såpass tidlig. Kjekt med noe som blomstrer før alt det andre! Og så gøy med eplene dine, Rumle! Er det de som har litt sånne røde render i fruktkjøttet? #uvitende# 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 19. september 2016 #1156 Del Skrevet 19. september 2016 1 time siden, hjertesukka skrev: Oj, så masse fine Azalea/Rhododendrum! Har lenge tenkt at jeg skal skaffe meg noen Azalea, siden de blomstrer såpass tidlig. Kjekt med noe som blomstrer før alt det andre! Og så gøy med eplene dine, Rumle! Er det de som har litt sånne røde render i fruktkjøttet? #uvitende# Den gule har også en utrolig fin duft, det synes jeg du skal 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. september 2016 #1157 Del Skrevet 19. september 2016 5 timer siden, Frøkensina skrev: Åh så bra! Er det de samme som de norske som er i butikk nå? det er det! Bare at mine selvsagt er best! 4 timer siden, Frøkensina skrev: Disse ble med meg hjem Azalea/rhododendron Fanal 4 timer siden, Frøkensina skrev: Azalea/rhododendron Homebush Fantastisk mye fint! 1 time siden, hjertesukka skrev: Oj, så masse fine Azalea/Rhododendrum! Har lenge tenkt at jeg skal skaffe meg noen Azalea, siden de blomstrer såpass tidlig. Kjekt med noe som blomstrer før alt det andre! Og så gøy med eplene dine, Rumle! Er det de som har litt sånne røde render i fruktkjøttet? #uvitende# Ja, de har av og til det, litt i alle fall De er ellers som oftest røde og luitt grønne på skallet. Men, mine ble nesten helt røde i år, veldig like disse; 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. september 2016 #1158 Del Skrevet 19. september 2016 Jeg måtte selvsagt prøve å legge noen i rom Klarer ikke å la være å eksperimentere, så har ganske mange rare blandinger nå I denne puttet jeg roseblader og litt honning også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 19. september 2016 #1159 Del Skrevet 19. september 2016 Tviler ikke på at dine er best Så nydelig farge på de da! Ja gleder meg til å få plantet de, og til våren I år blomstret ikke den første oransje jeg plantet, håper den gjør det til neste år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 19. september 2016 #1160 Del Skrevet 19. september 2016 4 minutter siden, Rumle skrev: Jeg måtte selvsagt prøve å legge noen i rom Klarer ikke å la være å eksperimentere, så har ganske mange rare blandinger nå I denne puttet jeg roseblader og litt honning også Så spennende. Håper det blir godt, men alt med rom blir muligens det.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå