hjertesukka Skrevet 27. april 2017 Forfatter #2361 Skrevet 27. april 2017 Gikk forbi marikåpene mine, som jeg kjøpte ifjor : 2
Frøkensina Skrevet 27. april 2017 #2362 Skrevet 27. april 2017 Får håpe du ikke blir nedrent av gamle knaller Uff føler meg sytete, nå kjenner jeg at bjørka virkelig tar av også. Øynene renner skikkelig. Tror det henger sammen at jeg får vondt i hodet av tett nese når jeg sover. Sånn, ferdig sytt! (Får man håpe) Og fortsatt god bedring til ribbeinet 2
Frøkensina Skrevet 27. april 2017 #2363 Skrevet 27. april 2017 5 minutter siden, hjertesukka skrev: Gikk forbi marikåpene mine, som jeg kjøpte ifjor : Nydelig De er så fine med dugg, tåler alt mulig også. Har en på hytta, blir kanskje fler etter hvert. 1
hjertesukka Skrevet 27. april 2017 Forfatter #2364 Skrevet 27. april 2017 Takk, da er vi omtrent like sytete! Allergi høres heller ikke noe særlig ut, uffameg. Syt i vei, du, her får du medfølelse Pøs på med allergimedisiner, men du blir vel trøtt og slapp av dem? Ikke noen trøst at mange andre har det heller. Jeg leste på nett om ribbein, og det stemmer jo forsåvidt, så da er jeg nokså sikker på hva det er i det minste. Svinvondt om morningen og bedre om kvelden.. ...jadda, jadda, sukk og stønn. 2
Frøkensina Skrevet 27. april 2017 #2365 Skrevet 27. april 2017 Fellessyting er jo det beste Jeg vet aldri hva folk maser om når det gjelder å bli sløv av allergimedisinene fordi jeg blir skikkelig svimmel og sløv av selve allergien så klarer ikke å skille det. Vet at jeg ikke kan kjøre bil hvertfall, lett å vite i dag når jeg plutselig ikke kan se, men tidligere har jeg også hatt nestenulykker pga allergisløvhet så jeg vet at det er for farlig. Tips til smertene dine om ikke legen sa det- ta ibux og paracet samtidig det øker styrken. Fikk beskjed om det da jeg hadde prolaps i ryggen og måtte begrense paralgin forte. 1
hjertesukka Skrevet 27. april 2017 Forfatter #2366 Skrevet 27. april 2017 Aha, takk for pilletips.- Jeg tar kun paracet nå, og legen sa at det gjorde ikke noe om jeg tok mye en periode. Men tenkte å kreke meg ned og handle litt i morgen. Bilkjøring går heldigvis greit - og når jeg kommer inn i butikken, så klamrer jeg meg til handlevogna, haha...høres ut som jeg er 90 år, men det er jeg altså ikke Huff, ikke kjør hvis du ikke ser, nei.. Vil ikke møte deg da! 1
hjertesukka Skrevet 27. april 2017 Forfatter #2367 Skrevet 27. april 2017 Men du, hvor mange ibux og hvor mange paracet i en dose?? Siden du har erfaring. 1
Frøkensina Skrevet 27. april 2017 #2368 Skrevet 27. april 2017 Har bare bil til låns til lørdag, men nei blir absolutt ikke noen risikokjøring. Var ikke klar over hvor mye allergi påvirket meg før de nestenulykkene. Synes det hjelper med ibux sammen med paracet mot sterke smerter, så det er absolutt verdt å ta de sammen Forstår litt hvordan du føler deg, jeg var temmelig invalid med ryggen i fjor. Men det går over til slutt, heldigvis! 1
Frøkensina Skrevet 27. april 2017 #2369 Skrevet 27. april 2017 6 minutter siden, hjertesukka skrev: Men du, hvor mange ibux og hvor mange paracet i en dose?? Siden du har erfaring. Jeg gikk vel etter maxdose per dag for begge to, det står på pakkene tror jeg. Tror jeg tok to av hver tre ganger daglig. 1
hjertesukka Skrevet 27. april 2017 Forfatter #2370 Skrevet 27. april 2017 Takk "søster", høres ut som jeg trenger samme dose. 1
Frøkensina Skrevet 27. april 2017 #2371 Skrevet 27. april 2017 To og to sammen altså Viktig å være litt påpasselig med maxdose på særlig paracet om du bruker det mye en periode. 1
Frøkensina Skrevet 27. april 2017 #2372 Skrevet 27. april 2017 Akkurat nå, hjertesukka skrev: Takk "søster", høres ut som jeg trenger samme dose. 1
hjertesukka Skrevet 28. april 2017 Forfatter #2373 Skrevet 28. april 2017 Vakker soldag og jeg syns jeg er bittebittelitt bedre i dag, ikke verst. Siden det er så mange plantekyndige her, så legger jeg ut dette bildet av en plante jeg fikk av ei venninne i fjor- og jeg spør rett og slett om noen vet hva det er? Jeg fikk så mange avleggere at det gikk litt i surr. Den er uvanlig grønn og frisk og ser ut som den trives. Lurer litt på om det er revebjelle, men er i tvil. GOD HELG!
hjertesukka Skrevet 28. april 2017 Forfatter #2374 Skrevet 28. april 2017 ps. jeg bildegooglet det, og da kom det jammen opp digitalis (revebjelle) som jeg syns var prikklik. Gleder meg!
Rumle Skrevet 28. april 2017 #2375 Skrevet 28. april 2017 Huff, er du stadig saa daarlig altsaa Haaper du foeler deg bedre snart, og vaer naa litt forsiktig med tablettene 1
Rumle Skrevet 28. april 2017 #2377 Skrevet 28. april 2017 På 27.4.2017 den 14.18, hjertesukka skrev: Gikk forbi marikåpene mine, som jeg kjøpte ifjor : Er saa glade i disse Her stortrives de, har funnet to nye planter i grusen, som har selvsaadd seg selv 1
Rumle Skrevet 28. april 2017 #2378 Skrevet 28. april 2017 På 27.4.2017 den 13.55, Frøkensina skrev: /// Klippet fra infoen der om nattfiol: Linné skriver om den i sin urtebok fra 1725 at fordi blomstene dufter om natten mente han at det er for at den vil fortelle oss om hva som skal skje nattetider, og at dens knoller er et utmerket afrodisika for eldre menn. Enda godt menn ikke holder på å grave de opp av den grunnen i dag! Det skulle tatt seg ut! 1
hjertesukka Skrevet 28. april 2017 Forfatter #2379 Skrevet 28. april 2017 6 minutter siden, Rumle skrev: Huff, er du stadig saa daarlig altsaa Haaper du foeler deg bedre snart, og vaer naa litt forsiktig med tablettene Takk! Nå er det tomt i pakken, så i morgen er jeg nødt til å kreke meg ut og handle. Orket ikke i dag. Jeg er nokså sikker på at jeg har flere ribbeinsbrudd og ikke bare ett. Legene syns visst at ribbeinsbrudd er et langt gjesp! (mitt inntrykk) Men kommer sterkere tilbake! 1
Rumle Skrevet 28. april 2017 #2380 Skrevet 28. april 2017 15 minutter siden, hjertesukka skrev: Takk! Nå er det tomt i pakken, så i morgen er jeg nødt til å kreke meg ut og handle. Orket ikke i dag. Jeg er nokså sikker på at jeg har flere ribbeinsbrudd og ikke bare ett. Legene syns visst at ribbeinsbrudd er et langt gjesp! (mitt inntrykk) Men kommer sterkere tilbake! Saa rart at han ikke bryr seg Men, det er vel som Frk. S sier, de vet forhaapentligvis hva som skal til 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå