hjertesukka Skrevet 1. april 2017 Forfatter #2281 Del Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Her pleier jeg å se tydelige spor av at de har gravd i jorden pluss masse bittesmå lyse løkbiter Fant til min skrekk et par krokuser som var spist på av snegler i toppen .. synes det var vel tidlig Grøss! Jeg fant to små snegler INNI ei utsprungen påskelilje! Frekt, altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. april 2017 #2282 Del Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, hjertesukka skrev: Grøss! Jeg fant to små snegler INNI ei utsprungen påskelilje! Frekt, altså. Huff .. de vet å finne det som smaker godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. april 2017 #2283 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) Hvordan går det med frøene du sådde? Jeg fikk sådd litt mer i går, og lurer på å så valmuer ute i dag, er litt usikker. Endret 1. april 2017 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 1. april 2017 Forfatter #2284 Del Skrevet 1. april 2017 Ja, det er nok scilla, masse av dem rundtomkring her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 1. april 2017 Forfatter #2285 Del Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Hvordan går det med frøene du sådde? Jeg fikk sådd litt mer i går, og lurer på å så valmuer ute i dag, er litt usikker. Det er liksom standby med alle. Men ser at de vokser bittebittelitt og dahlia har blitt litt sterkere på en måte. Tør ikke sette dem ut ennå. Har et vindu i vindfanget jeg kunne satt dem, men er redd det blir for sterk sol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. april 2017 #2286 Del Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, hjertesukka skrev: Det er liksom standby med alle. Men ser at de vokser bittebittelitt og dahlia har blitt litt sterkere på en måte. Tør ikke sette dem ut ennå. Har et vindu i vindfanget jeg kunne satt dem, men er redd det blir for sterk sol. Ja, det meste står litt i stampe her også, men forhåpentligvis lager de masse røtter Leste en fin artikkel av en som driver en svær engelsk hage, han ga masse tips, og ett av de var å ikke plante ut for tidlig, før jorden er ordentlig varm, gjerne vente til slutten av mai. Jeg tenker at der har jeg nok sjanset litt for mye i mange år, og jeg tror jeg vil prøve å vente litt lenger i år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 1. april 2017 Forfatter #2287 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) Så du sår ute nå altså? Bare spør for jeg er også litt usikker. Har et skrotefat med rester etter frørensking som jeg tenkte å hive rundt, haha. (orker ikke sortere alt det småtteriet). Der fikk jeg jo svaret! - Jo, svarer seg nok å vente litt. Endret 1. april 2017 av hjertesukka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. april 2017 #2288 Del Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, hjertesukka skrev: Så du sår ute nå altså? Bare spør for jeg er også litt usikker. Har et skrotefat med rester etter frørensking som jeg tenkte å hive rundt, haha. (orker ikke sortere alt det småtteriet). Ja, jeg er jo litt usikker - men tenker det må være greit med slike veldig hardføre som valmuer? De kan jo også såes om høsten, så da burde det gå greit? Tenkte å så litt flatbladet persille også, den tar litt tid, men jeg vet at den tåler mye, så det går nok greit også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 1. april 2017 Forfatter #2289 Del Skrevet 1. april 2017 Ja, valmuer ser ut til å tåle det meste, spør du meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. april 2017 Forfatter #2290 Del Skrevet 2. april 2017 Da var jeg ute og sådde frø av blomkarse i to kasser som jeg setter oppå putekassen i tilfelle snegler.Frøene var fra blomkarsen jeg hadde i fjor, men syns den aldri blei frodig. Den stod i karrig jord og fikk lite og ingen gjødsel, etter boka. Alle blomkarseplantene var "pisete", som vi sier. I år skal jeg gjødsle og se hva som skjer! Liker store, grønne blader også jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 3. april 2017 Forfatter #2291 Del Skrevet 3. april 2017 Full rulle med primula! De står i inngangen min, og jaggu fikk jeg med søppelspannet også...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. april 2017 #2292 Del Skrevet 3. april 2017 1 time siden, hjertesukka skrev: Full rulle med primula! De står i inngangen min, og jaggu fikk jeg med søppelspannet også...... Sååå herlig Trodde nesten det var en myte at de kunne overleve og blomstre sånn her i landet før du ga meg bevis I går så jeg årets første hestehov Og så har noen få av scillaene mine kommet med blader og blåveisen blomstrer enda. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 3. april 2017 Forfatter #2293 Del Skrevet 3. april 2017 Hyggelig å høre at du også har masse vårtegn! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 3. april 2017 Forfatter #2294 Del Skrevet 3. april 2017 La forresten merke til at noen av blomsterbildene mine har havna på Google. Helt greit hvis noen kan ha glede av dem, og det står jo ikke akkurat navn og adresse på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 5. april 2017 Forfatter #2295 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Please, let me in.....! Her skulle være et bilde av pus som vil inn, men jeg har fått ny mobil og bildene legger seg helt andre steder enn før. grrr. Endret 5. april 2017 av hjertesukka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 5. april 2017 Forfatter #2296 Del Skrevet 5. april 2017 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 5. april 2017 #2297 Del Skrevet 5. april 2017 Åhhh. Så fin da! <3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 6. april 2017 Forfatter #2298 Del Skrevet 6. april 2017 Takk, hun var så ivrig på å komme inn, ikke fordi hun var så sulten , men for å sjekke om det var en godbit. Det har nemlig vanket et lite fiskestykke i det siste, sånn i tillegg til alt det andre som serveres. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. april 2017 #2299 Del Skrevet 6. april 2017 Saa fiiiiin pus! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. april 2017 #2300 Del Skrevet 6. april 2017 Skjønn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå