Gå til innhold

Hjertesukkenes bro

hjertesukka

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, hjertesukka skrev:

Hm, merkelig! Har ikke vært ute for det. Som du sier, kanskje det hjelper å potte om, gi dem mer plass, liksom.

Ja, haaper det! Naa har de staatt helt i ro i flere uker! :huh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går hver dag og kikker på denne lille skatten, kanskje den springer ut i morgen? :nordvesta:

(meconopsis- blå valmuesøster)

IMG_1315.JPG

Endret av hjertesukka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gror og spirer! :hoppe:

Til og med mine tre blomster jeg kjøpte for 3 uker siden til å ha på verandaen har overlevd. *Stolt* :sjenert: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, hjertesukka skrev:

Går hver dag og kikker på denne lille skatten, kanskje den springer ut i morgen? :nordvesta:

(meconopsis- blå valmuesøster)

IMG_1315.JPG

Saa spennende! De er helt nydelig vakre! :ninuskapus:

1 time siden, SPOCA skrev:

Det gror og spirer! :hoppe:

Til og med mine tre blomster jeg kjøpte for 3 uker siden til å ha på verandaen har overlevd. *Stolt* :sjenert: 

Saa flott! :duskedame:Hvilke blomster kjoepte du_ :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble margeritter, en klokkeblomst (minner om blåklokke, bare i mer lillablå farge?) og stemorsblomster. Åh, de er så nydelige! Selv jeg uten grønne fingre koser meg når jeg steller med dem, de er så fine å se på altså. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, det hørtes kjempekjempekoselig ut! Nydelige farger sammen. :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa er straks plomme og morelltraerne ferdigblomstret her, saa da blir det snoestorm! :alice:

Og saa kommer epletraerne om ikke saa veldig lenge! Fin tid naa altsaa :ninuskapus:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rumle skrev:

Naa er straks plomme og morelltraerne ferdigblomstret her, saa da blir det snoestorm! :alice:

Og saa kommer epletraerne om ikke saa veldig lenge! Fin tid naa altsaa :ninuskapus:

Så heldig du er som har frukttrær! Pleier det komme mye frukt på dem? 

Jeg har kun en ripsbusk, noen bjørnebær, boysenbær og nysådd plommetre. Og så jordbær da, det blir gøy. :yvonne: Pluss litt ville blåbær oppi haugen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2017 den 18.39, hjertesukka skrev:

Så heldig du er som har frukttrær! Pleier det komme mye frukt på dem? 

Jeg har kun en ripsbusk, noen bjørnebær, boysenbær og nysådd plommetre. Og så jordbær da, det blir gøy. :yvonne: Pluss litt ville blåbær oppi haugen.

Faar alltid masse plommer, og i fjor var foerste aaret jeg fikk virkelig mye epler paa det ene treet. Veldig mye blomster paa det ene morelltreet i aar, saa er ganske spent paa det!  :)

Gratulerer med dagen! flag_no.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne er så fin, syns jeg. og så sprer den seg med rekordfart i alle steinsprekker, nettopp der jeg vil ha den. :)

Torskemunn;

IMG_1337.JPG

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, hjertesukka skrev:

Denne er så fin, syns jeg. og så sprer den seg med rekordfart i alle steinsprekker, nettopp der jeg vil ha den. :)

Torskemunn;

IMG_1337.JPG

Den var kjempefin :ninuskapus: Hvor lenge blomstrer den_ Gaar brunsneglene paa den_

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rumle skrev:

Den var kjempefin :ninuskapus: Hvor lenge blomstrer den_ Gaar brunsneglene paa den_

Den blomstrer hele sommeren og jeg har til nå ikke sett noen snegler på den! Makalaus! :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, hjertesukka skrev:

Den blomstrer hele sommeren og jeg har til nå ikke sett noen snegler på den! Makalaus! :P

:ninuskapus:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til begge to! Ja, jeg har tatt med torskemunn til min datter på Østlandet også. Der trives den og! Hadde meg en veldig hyggelig tur dit i helgen som var. I dag satt vi ute i solskinnet og så flystevnet fra terrassen. :yvonne:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, da puster jeg lettet ut; - den blå valmuesøsteren min har ikke sprunget ut ennå! Jeg var redd den skulle springe ut i helgen når jeg var borte og at den kanskje var avblomstra når jeg kom hjem! Grøss. alle de bekymringer vi hageglade gjør oss! :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...