Rumle Skrevet 13. februar 2017 #1861 Del Skrevet 13. februar 2017 Gaaaaaaaaaaaaah!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. februar 2017 #1862 Del Skrevet 13. februar 2017 1 minutt siden, hjertesukka skrev: OJ! Det må da være en form for peoner? Har egentlig ikke peiling men kan se ut sånn for meg iallefall. Og jeg lurer alltid på hvor mye gjødsel og hvilken type gjødsel som brukes? Eller kanskje de bare ER så store og lubne..hm. Aha! Krysantemum, altså! Ikke verst. Jaaaa, vil også ha!! Jaaaaaaaaa!! Jeg synes de lignet litt i formen, men hadde aldri trodd de fantes i så store? Lurer på om de kan dyrkes her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. februar 2017 Forfatter #1863 Del Skrevet 13. februar 2017 Gurimalla! - Det må være hønsegjødsel, altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. februar 2017 Forfatter #1864 Del Skrevet 13. februar 2017 Kanskje i en kjempelun, sneglefri , solrik krok av hagen? Eller helst i et drivhus. Ser veldig eksotiske ut, da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. februar 2017 #1865 Del Skrevet 13. februar 2017 Akkurat nå, hjertesukka skrev: Kanskje i en kjempelun, sneglefri , solrik krok av hagen? Eller helst i et drivhus. Ser veldig eksotiske ut, da. Jaaaa! Men, trenger mye plass sikkert - og det har jammen ikke jeg mye av 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. februar 2017 Forfatter #1866 Del Skrevet 13. februar 2017 Jeg har plass da,men, alt man sår må jo passes på som kleggen.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 14. februar 2017 Forfatter #1867 Del Skrevet 14. februar 2017 Har en liten samling med skjell og steiner til pynt i et bed. I dag var det frostrim på dem og det var så nydelig. Men ser at det kommer ikke så godt fram på bildet. (dårlig mobilkamera). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. februar 2017 #1868 Del Skrevet 14. februar 2017 Utrolig fint, det er så vakkert med frostrim - som et lite sukkerdryss 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. februar 2017 #1869 Del Skrevet 14. februar 2017 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 14. februar 2017 Forfatter #1870 Del Skrevet 14. februar 2017 Åååååå, så vakkert! Takktakk. Der minnet du meg på at jeg har så lyst på slike gamle mursteiner. De lager en helt spesiell stemning og man kan bruke de nesten overalt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. februar 2017 #1871 Del Skrevet 14. februar 2017 2 minutter siden, hjertesukka skrev: Åååååå, så vakkert! Takktakk. Der minnet du meg på at jeg har så lyst på slike gamle mursteiner. De lager en helt spesiell stemning og man kan bruke de nesten overalt. Jaaaa, jeg også! Blir helt salig i blikket hver gang jeg ser slik 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 14. februar 2017 Forfatter #1872 Del Skrevet 14. februar 2017 2 minutter siden, Rumle skrev: Jaaaa, jeg også! Blir helt salig i blikket hver gang jeg ser slik Tenkte blant annet å ha de under blomsterbuen min, både for å støtte og lage litt sjarm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. februar 2017 #1873 Del Skrevet 14. februar 2017 3 minutter siden, hjertesukka skrev: Tenkte blant annet å ha de under blomsterbuen min, både for å støtte og lage litt sjarm. Det blir sikkert flott! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 15. februar 2017 Forfatter #1874 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) Så enkelt kan det gjøres: Endret 15. februar 2017 av hjertesukka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 15. februar 2017 #1875 Del Skrevet 15. februar 2017 Man blir virkelig glad av å tusle inn i dagboka di altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 15. februar 2017 Forfatter #1876 Del Skrevet 15. februar 2017 3 minutter siden, SPOCA skrev: Man blir virkelig glad av å tusle inn i dagboka di altså! Å, så hyggelig å høre! Takk skal du ha! Ja, vi har det veldig koselig her og prater om det som faller oss inn. Går mye i hage og blomster, da, som du sikkert har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 15. februar 2017 #1877 Del Skrevet 15. februar 2017 1 minutt siden, hjertesukka skrev: Å, så hyggelig å høre! Takk skal du ha! Ja, vi har det veldig koselig her og prater om det som faller oss inn. Går mye i hage og blomster, da, som du sikkert har sett. Hehe, jepp. Det er derfor det er så koselig. Jeg har nemlig ikke peiling, og overhodet ikke grønne fingre, men jeg synes blomster og planter generelt er utrolig fint. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 16. februar 2017 Forfatter #1878 Del Skrevet 16. februar 2017 9 timer siden, SPOCA skrev: Hehe, jepp. Det er derfor det er så koselig. Jeg har nemlig ikke peiling, og overhodet ikke grønne fingre, men jeg synes blomster og planter generelt er utrolig fint. Men har ikke du/dere en terrasse eller en balkong? Så kan du ha et par potter der med noen fine sommerblomster. (det er typisk meg å gi råd uten at noen har spurt.....) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. februar 2017 #1879 Del Skrevet 16. februar 2017 Det er farlig å omgås plantegale folk @SPOCA det starter med et par uskyldige potter på terrassen, men før du vet ordet av det er alle ledige plasser fulle av potter og bed, og du skjelver av så-abstinenser sånn ca. en uke ut i januar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 16. februar 2017 Forfatter #1880 Del Skrevet 16. februar 2017 19 minutter siden, Rumle skrev: Det er farlig å omgås plantegale folk @SPOCA det starter med et par uskyldige potter på terrassen, men før du vet ordet av det er alle ledige plasser fulle av potter og bed, og du skjelver av så-abstinenser sånn ca. en uke ut i januar Haha, du får sagt det, Rumle! Men det er akkurat slik det er. God beskrivelse. Pluss at du leser side opp og ned på nettet om lusebekjempelse, sneglekrig og import av frø. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå