Gjest Gjest i dag Skrevet 27. april 2004 #1 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg føler meg som verdens verste mor. I dag holdt jeg på å slå datteren min. Ble så sinna på henne at jeg ikke visste hva jeg het nesten. Herregud hun ble så redd for meg at hun begynnte å gråte. Føler meg skrekkelig nå. Prøver så godt jeg kan men det er ikke noe som er bra nok. Vil ikke at hun skal være redd for meg :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 27. april 2004 #2 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg føler meg som verdens verste mor. I dag holdt jeg på å slå datteren min. Ble så sinna på henne at jeg ikke visste hva jeg het nesten. Herregud hun ble så redd for meg at hun begynnte å gråte. Føler meg skrekkelig nå. Prøver så godt jeg kan men det er ikke noe som er bra nok. Vil ikke at hun skal være redd for meg :cry: Da antar jeg at du har sagt unnskyld og forklart ordentlig hvorfor du var så sinna? Alle kan bli sinna, men gjøre man noa man angrer på retter man på det. Datteren din rer seg nok og vil nok ikke være redd hvis du forklarer på en ordentlig måte samtidig som du sier at du aldri faktisk vil slå henne. Fortell henne samtidig at selv om du ble sint så er du fortsatt glad i henne. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragoline Skrevet 27. april 2004 #3 Del Skrevet 27. april 2004 Det er ikke alltod like lett og skulle styre seg nei. Barna rekner med at vi voksne har kontrollen, at vi er super mennesker. Den beste løsningen for meg når hun irriterer meg grønn, er å gå og legge henne i senga. Hiver gjerne noen leker oppi. Går deretter utenfor en liten stund og lufter tankene. Da roer hun seg som regel ganske fort. Ungen kan få for mye "mor" også og trenger pusterom selv. Vet ikke hvor gammelt barnet ditt er, med tanke på at hun så du nesten slo henne. Gi henne henne en unskyldning og fortell hva som skjedde. Takke være fornuften slo du henne jo ikke. Synn at det faktisk er de som ikke klarer å stoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 27. april 2004 #4 Del Skrevet 27. april 2004 Barn har en egen evne til å kunne pushe foreldre faretruende nær grensen. Verdens verste mor er du sikkert ikke. Du sier du holdt på å slå, men du gjorde det ikke, ikke sant? Ta med deg den skuffelsen du føler over deg selv idag, og hent den fram neste gang du blir sint. Kanskje det blir litt lettere å beherske seg da? Det er sikkert også lurt å ta en prat med datteren din og forklare hvorfor du ble sint, og kanskje be om unnskyldning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 27. april 2004 #5 Del Skrevet 27. april 2004 Hvis du ble så sint at hun ble skikkelig redd, så kan du si unnskyld for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 27. april 2004 #6 Del Skrevet 27. april 2004 Nå har jeg vært inne på rommet hennes og bedt om unnskyldning også gråt vi litt begge to. Stakkars lille jenta mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 27. april 2004 #7 Del Skrevet 27. april 2004 Hehe, og DER, dreit jeg meg ut :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragoline Skrevet 27. april 2004 #8 Del Skrevet 27. april 2004 ooops :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Skrevet 28. april 2004 #9 Del Skrevet 28. april 2004 Hehe' date=' og DER, dreit jeg meg ut :oops:[/quote'] Ikke ta det så tungt, du Patricia. Det er ingen andre av oss som er perfekte heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 28. april 2004 #10 Del Skrevet 28. april 2004 Vel, jeg tror de fleste mødre kan være så sinte på barna sine, at de føler for å "slenge" dem i veggen i ny og ne. Det viktigste er at dere IKKE gjør det. Og det gjorde du jo ikke og du har bedt om unskyldning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå