AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #21 Skrevet 18. september 2013 Hva er poenget ditt?Det var du som uffet deg over voksne kvinner som ikke har kjent livmortappen, og antydet at det automatisk betyr å overhodet ikke kjenne sin egen kropp. Jeg bare påpekte at det fint går an å kjenne sin egen kropp godt uten å ha kjent livmortappen. Med andre ord er det ikke jeg som sliter med å se at damer og damekropper er forskjellige. Det er ikke min logikk det er noe galt med Anonymous poster hash: b1ea4...5ca Nei, det var en annen AB-bruker som uffet seg. Det ser du på tagen under. Noen har lange skjeder og livmortappen lengst inn, da kjenner man den ikke. Hos andre munner den ut legre ned, eller man har kortere skjede, ingenting av dette har med nedsunket livmor å gjøre.Anonymous poster hash: 8a29d...185
Snakkis Skrevet 18. september 2013 #22 Skrevet 18. september 2013 (endret) Prøv å akseptere at andre kan ha et annet forhold til kroppen sin. Noen har noe som heter et g-punkt. Da hender det man selv eller partneren kjenner inni seg selv - noen kan da kjenne livmortappen, andre ikke. Man er ulikt skapt.Anonymous poster hash: 8a29d...185 - Her er det mangen med lange kjeder osv! Jeg må bare le for det er du som krangler på hva som er normalen her og ikke. , Innlegget er ryddet for sitering av slettet innhold. Yvonne (mod) Endret 19. september 2013 av Yvonne
Snakkis Skrevet 18. september 2013 #23 Skrevet 18. september 2013 Nei, det var en annen AB-bruker som uffet seg. Det ser du på tagen under. Noen har lange skjeder og livmortappen lengst inn, da kjenner man den ikke. Hos andre munner den ut legre ned, eller man har kortere skjede, ingenting av dette har med nedsunket livmor å gjøre.Anonymous poster hash: 8a29d...185 Takk for dagens leksjon. Hva med å heller anbefale TS om å gå til GYN hvis hun er bekymret for noe i steden for å moralisere andre som ikke plukker seg langt opp i fjæra!
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #24 Skrevet 18. september 2013 (endret) - Her er det mangen med lange kjeder osv! Jeg må bare le for det er du som krangler på hva som er normalen her og ikke. Man har enten veldig korte fingre eller veldig lang skjede, om man ikke klarer å kjenne sin egen livmor(s)tapp...Anonymous poster hash: 8a29d...185 Innlegget er ryddet for språkdiskusjon og persondebatt. Yvonne (mod) Endret 19. september 2013 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #25 Skrevet 18. september 2013 (endret) Takk for dagens leksjon. Hva med å heller anbefale TS om å gå til GYN hvis hun er bekymret for noe i steden for å moralisere andre som ikke plukker seg langt opp i fjæra! Du må nesten tåle at noen er uenig med deg på et forum, uten å beskylde noen for moralisering, at de er uhygieniske osv. Gynekolog er allerede anbefalt tidligere i tråden.Anonymous poster hash: 8a29d...185 Innlegget er ryddet for språkdiskusjon og persondebatt. Yvonne (mod) Endret 19. september 2013 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #26 Skrevet 18. september 2013 Jøss, trodde det var helt vanlig å kjenne på seg selv innimellom (de fleste har vel sex med seg selv?). Jeg vet godt hvor min livmortapp er (men hos noen sitter den så høyt opp/ de har så lang skjede, at det er vanskelig å kjenne den. Men jeg kjenner min med letthet. Blir litt overrasket når man er godt voksen og aldri har kjent på sin egen skjede og livmortapp. Får håpe det ikke gjelder klitoris og kjønnslepper også.Anonymous poster hash: 8a29d...185 Nei, det var en annen AB-bruker som uffet seg. Det ser du på tagen under. Noen har lange skjeder og livmortappen lengst inn, da kjenner man den ikke. Hos andre munner den ut legre ned, eller man har kortere skjede, ingenting av dette har med nedsunket livmor å gjøre.Anonymous poster hash: 8a29d...185 Disse to har da samme tag? Anonymous poster hash: b1ea4...5ca 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #27 Skrevet 18. september 2013 Og by the way, selv om jeg ikke har kjent min egen livmortapp (til tross for å ha stimulert g-punktet mitt flere ganger og faktisk hatt en finger eller to i skjeden), vet jeg at damekjønn er forskjellige. Du trenger ikke holde foredrag om forskjellige plasseringer av livmortapper. Anonymous poster hash: b1ea4...5ca 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #28 Skrevet 18. september 2013 Det du kjenner er sannsynligvis livmortappen. Kjenner den på meg selv når jeg setter inn tamponger. Hjelpes menneske, kjenner du ikke din egen kropp???Anonymous poster hash: a0da4...bb5 Denne jeg mente angående en som uffet seg. Ikke min AB, det. - og så heter det "mange" (ikke mangen).Anonymous poster hash: 8a29d...185
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #29 Skrevet 18. september 2013 Og by the way, selv om jeg ikke har kjent min egen livmortapp (til tross for å ha stimulert g-punktet mitt flere ganger og faktisk hatt en finger eller to i skjeden), vet jeg at damekjønn er forskjellige. Du trenger ikke holde foredrag om forskjellige plasseringer av livmortapper. Anonymous poster hash: b1ea4...5ca Det høres ikke ut som det er så mye kunnskap om dette, nei...Anonymous poster hash: 8a29d...185
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #30 Skrevet 18. september 2013 Denne jeg mente angående en som uffet seg. Ikke min AB, det. - og så heter det "mange" (ikke mangen).Anonymous poster hash: 8a29d...185 Nei kjære deg, jeg vet det ikke er samme AB, men det var altså deg (som jeg viste over) jeg siktet til, ikke denne AB du trakk inn. Og hvem var den siste kommentaren der til? Det høres ikke ut som det er så mye kunnskap om dette, nei...Anonymous poster hash: 8a29d...185 Du får fortsette å fortelle deg selv det da. Om ikke annet kan du føle deg ovenpå siden du vet så mye mer om livmortapper enn alle de andre damene på KG. Anonymous poster hash: b1ea4...5ca
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #31 Skrevet 18. september 2013 (endret) Nå skal jeg slutte mens leken er høvelig god. Dersom du er usikker bør du gå til gynekolog som tidligere foreslått. Om ikke annet kan du kanskje bli beroliget med at det bare er livmortappen du kjenner. Anonymous poster hash: b1ea4...5ca Innlegget er ryddet for avsporing. Yvonne (mod) Endret 19. september 2013 av Yvonne
Anglofil Skrevet 19. september 2013 #32 Skrevet 19. september 2013 Tråden er ryddet for språkdebatt og personangrep. Yvonne (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå