Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #1 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg har nylig fått et rykte som hore på meg. Blei starta av ei jente som ikke kan fordra meg av en eller annen grunn og er ikke akkurat diskre om det. Hun har av en eller annen grunn fått det inn i hodet at jeg har 'cam shows' på internett (kler av meg for penger menn gir meg). Dette kunne ikke være lengre fra sannheten men det er det som går rundt nå og folk tror på det. :cry: Kallenavnet mitt er nå Nemi MonWhorea (ble kalt Nemi av venner pga. jeg er fan men det er en annet historie). Først brydde jeg meg ikke noe om det og lot de si hva de ville men nå merker jeg at jeg føler meg billig og horete hvis jeg gjør eller så mye som tenker på noe seksuelt. Det å onanere er jo helt normalt, men tilogmed det føler jeg meg skyldig over. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #2 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg vet ikke hvilken "sosial setting" du er i...går du på skolen, studerer du...?? Jeg opplevde noe lignende da jeg gikk på videregående, og det er noen år siden. Min opplevlse var relatert til en "slags tilfeldig sex-episode" (detaljer uvesentlig) hvor noen faktisk tok bilder og deretter fulgte ryktespredningen... Hvor mye dette gikk inn på meg ble jeg faktisk først klar over i ettertid. Jeg tror jeg fikk et litt ubevisst vanskelig forhold til sex... Jeg tror man sammenligne det med et overgrep - ikke for å legge skylden på noen, men for å være klar over prosesser som kan skje i en selv. Jeg vil råde deg til å jobbe mentalt med de prosessene du opplever skjer i deg - enten på egen hånd, hvis du kan, eller sammen med noen du kan snakke åpent og privat med om din sexualitet. Kanskje har du råd til noe terapi, for det vil sikkert være verdt pengene. Spesielt hvis du er ung. Jeg håper du har venner!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #3 Del Skrevet 27. april 2004 Takk for rådene. Jeg går på skole men ikke sammen med hun som starta rykte. Hun er 24 år gammel og jeg er 18 (hu som kom opp med kallenavnet er i 30 årene ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 27. april 2004 #4 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg fikk sprayet Poirot er en hore, hun ligger med alle på t-baneholdeplassen der jeg bodde, fordi noen ikke likte meg. Jeg gikk ganske utfordene kledd og var ganske høylydt og litt flørtete, derfor festet dette seg lett. Det førte faktisk til at jeg ikke begynte på den nærmeste skolen da jeg skulle over på videregående. Etter dette så var jeg ikke fullt så høylydt offentlig mer om kyssing osv, jeg endret klesstil og ryktet forsvant. Men det var IKKE noe gøy og jeg ble ordentlig lei meg (foreldrene mine også, som jo så spraymalingen). Var jeg deg tror jeg at jeg ville tatt det opp direkte med både hun som fant på kallenavnet, de som kaller deg det og de som setter ut falske rykter. Si du blir lei deg, ikke eks. le med og lat som om det er greit at de "tuller" (slik mange ofte hevder de gjør). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #5 Del Skrevet 27. april 2004 Å snakke med de er faktisk helt umulig. Disse menneskene er helt utrolig når det kommer til baksnakking, bitching og å starte krangler og trøbbel. Jeg er langt ifra den eneste bitre fienden den lille 'gruppa' har. Jeg har sett hva som skjer med de som kommer frem å sier de blir såret. Ledd ned og skjelt ut gang på gang. Men jeg lar aldri med de. Jeg forsvarer megselv hvis det kommer opp og har sagt direkte til jenta hva jeg synes om det hu sier. Hjelper lite, hu sier bare hun lurer på hvem jeg lyver til, megselv eller resten av verden. Det eneste jeg har klart å gjøre for å bedre situasjonen er å slutte å gå til steder jeg vet de pleier å være. Jeg konfronterte jenta i går morges og har ikke sett henne siden. Får kankje prøve å unngå de til de finner en ny å hakke på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 27. april 2004 #6 Del Skrevet 27. april 2004 Ikke rot deg inn i diskusjoner der du må fosvare handlinger. Da risikerer du plutselgi å måtte innrømme ting de kan bruke mot deg. Si at du ikke finner deg i dette, du blir lei deg. Gjerne mens noen andre hører på, så kanskje de blir flaue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 27. april 2004 #7 Del Skrevet 27. april 2004 Når jenter finner opp sånn om hverandre er det oftest fordi hun er sjalu på deg, syns kanskje du er pen og sexy og ser at du har draget på gutta.... det er kanskje noe å tenke på! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #8 Del Skrevet 27. april 2004 Hmm..glad jeg ikke er jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #9 Del Skrevet 27. april 2004 Når jenter finner opp sånn om hverandre er det oftest fordi hun er sjalu på deg, syns kanskje du er pen og sexy og ser at du har draget på gutta.... det er kanskje noe å tenke på! :trøste: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #10 Del Skrevet 27. april 2004 Det er ganske spesielt at en voksen dame på 30 år setter ut et såkalt rykte om at en jente på 18 er "hore"!!!! Hun må ha meget store problemer... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2004 #11 Del Skrevet 28. april 2004 Takker for alle svarene. Føler meg litt bedre nå. Gjest, ja, det overrasket meg ganske at det kom fra hu, spesielt fordi hun har alltid vært snill mot meg når vi har snakket sammen. Men det viser seg jo nå at hun har snakket stygt om meg bak ryggen min hele tida. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå