AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Noen som har hørt om hun her? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Stjalet-mobil-reiser-Afghanistan-rundt-7310021.html#.UjWqXj9mNMg Mobilen hennes ble stjålet, befinner seg i Afghanistan, og bildene publiseres visst nok på Instagram. Har søkt litt på Instagram, men finner ikke brukeren. Er det noen som følger henne? Anonymous poster hash: 7123d...2d7
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Haha, jøss, spesielt! Anonymous poster hash: 35b65...0ab
Gjest Keljo Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Hvis du hadde lest artikkelen ordentlig, så står det der: "Hun opprettet siden «Myiphonetravelsafghanistan» på Instagram."
Hirondelle Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Hvis du hadde lest artikkelen ordentlig, så står det der: "Hun opprettet siden «Myiphonetravelsafghanistan» på Instagram." Jeg hører du sier det, men når man søker på det brukernavnet finner man ingen kontoer.
Gjest Keljo Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Jeg hører du sier det, men når man søker på det brukernavnet finner man ingen kontoer. Det var ikke brukernavnet, men hashtaggen. Hun har nå gjort kontoen sin privat, så da får man ikke sett bildene.
Hirondelle Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Det var ikke brukernavnet, men hashtaggen. Hun har nå gjort kontoen sin privat, så da får man ikke sett bildene. Ja, jeg fant ut av det, men oppdaget at kontoen var blitt privat
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 "Hun opprettet siden «Myiphonetravelsafghanistan» på Instagram." Jepp, men den er visst privat. Synd, spesielt siden hun stiller opp i intervjuer og "reklamerer" for bildene sine. Anonymous poster hash: 7123d...2d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå