Gå til innhold

Jeg vil begynne å snuse


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken snus burde jeg begynne med? Hva er den svakeste?

Anonymous poster hash: 70d7d...9c1

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Kvifor vil du det? Det er dyrt, du får dårleg ånde, og du får auka risiko for munnholekreft. Vil du det?

  • Liker 4
Skrevet

Tosk.



Anonymous poster hash: 51f0c...dbc
  • Liker 5
Skrevet

Mange begynner med Mocca, men Mocca er DRITT snus. Så la den vær.

Lab Series 01 kan være grei start, eventuelt Skruf Tranebær.



Anonymous poster hash: 00d22...caa
Skrevet

Hvor dum er du? Du vet at snus ikke er bra for deg, det er ingen grunn for at du skal begynne med det. Ingen jenter vill ha deg heller.



Anonymous poster hash: cb96e...0e3
  • Liker 2
Skrevet

Catch. Ellers så vil du garantert angre etter en stund hvis du faktisk begynner, det er svindyrt, lite gunstig for helsa særlig hvis du er ungdom og er nok litt kjipt med milde abstinenser hver gang du går litt uten snus.

Skrevet

Åhhnei, ikke gjør det! Du er kjempeheldig som ikke snuser, tenk så utrolig mye penger du sparer. Og hvis du begynner, kommer det nesten garantert en dag hvor du tenker at du ønsker å slutte. Og når du da er avhengig av nikotinen, så sitter du der med skjegget i postkassa :bond:

  • Liker 2
Skrevet

Åhhnei, ikke gjør det! Du er kjempeheldig som ikke snuser, tenk så utrolig mye penger du sparer. Og hvis du begynner, kommer det nesten garantert en dag hvor du tenker at du ønsker å slutte. Og når du da er avhengig av nikotinen, så sitter du der med skjegget i postkassa :bond:

Og tenna i tapeten.

Anonymous poster hash: cb96e...0e3

Skrevet

Dette må da være et troll!

  • Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke et troll.

Jeg er jente forresten:p

Får tenke litt mer over det.

TS



Anonymous poster hash: 70d7d...9c1
Skrevet

Greit, jeg skjønner faktsik at du vil begynne. Personlig begynte jeg for 5 år fordi det var "kult" i 9/10ende klasse. Til slutt ble jeg avhegnig, men ikke ordentlig før etter 1 år. Begynte på vanlig skruf, men den første snusen jeg tok var vel en Mocca (fikk smake av noen). Det er ikke noe snus man vil gå etter, for å si det sånn. Du kan heller snuse en te-pose. Skruf Slim Fresh White er den aller beste, og mange prøver å kopiere den da den er sikkert den meste populære, spesielt hos ungdom. Ville kanskje ikke anbefalt å starte rett på den uten å ha snust før, da den er ikke såå svak som det står på den. Grad 2.



Anonymous poster hash: 9134a...18d
Skrevet

Må si at du er dum hvis du starter med å snuse! Lykke til.



Anonymous poster hash: 6f29a...b52
Skrevet

Skruf Slim Fresh White



Anonymous poster hash: 6a16e...b03
Gjest Heartbeat
Skrevet

Hvem som PLANLEGGER å forgifte seg?

Det er skadelig for helsen og du bare vil begynne? Er du mindre intelligent?

  • Liker 1
Skrevet

Du skal vite at vi som allerede snuser som regel angrer på at vi begynnte.

  • Liker 1
Skrevet

Begynn med General løs. Lykke til !

Enig med deg, snuser man posjon så er man en pyse. Løs snus er best.

Skrevet

Enig med deg, snuser man posjon så er man en pyse. Løs snus er best.

Jepp! Men men , slutta med svineriet etter 10 års misbruk :D

Skrevet

Så du ønsker deg gule tenner og råtten ånde? Det er motbydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...