AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Hvilken snus burde jeg begynne med? Hva er den svakeste? Anonymous poster hash: 70d7d...9c1
Gjest navnelapp Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Kvifor vil du det? Det er dyrt, du får dårleg ånde, og du får auka risiko for munnholekreft. Vil du det? 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Tosk. Anonymous poster hash: 51f0c...dbc 5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Mange begynner med Mocca, men Mocca er DRITT snus. Så la den vær. Lab Series 01 kan være grei start, eventuelt Skruf Tranebær. Anonymous poster hash: 00d22...caa
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Hvor dum er du? Du vet at snus ikke er bra for deg, det er ingen grunn for at du skal begynne med det. Ingen jenter vill ha deg heller. Anonymous poster hash: cb96e...0e3 2
Gjest meh Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Catch. Ellers så vil du garantert angre etter en stund hvis du faktisk begynner, det er svindyrt, lite gunstig for helsa særlig hvis du er ungdom og er nok litt kjipt med milde abstinenser hver gang du går litt uten snus.
Rusken Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 Åhhnei, ikke gjør det! Du er kjempeheldig som ikke snuser, tenk så utrolig mye penger du sparer. Og hvis du begynner, kommer det nesten garantert en dag hvor du tenker at du ønsker å slutte. Og når du da er avhengig av nikotinen, så sitter du der med skjegget i postkassa 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #8 Skrevet 15. september 2013 Åhhnei, ikke gjør det! Du er kjempeheldig som ikke snuser, tenk så utrolig mye penger du sparer. Og hvis du begynner, kommer det nesten garantert en dag hvor du tenker at du ønsker å slutte. Og når du da er avhengig av nikotinen, så sitter du der med skjegget i postkassa Og tenna i tapeten. Anonymous poster hash: cb96e...0e3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #10 Skrevet 15. september 2013 Jeg er ikke et troll. Jeg er jente forresten:p Får tenke litt mer over det. TS Anonymous poster hash: 70d7d...9c1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #11 Skrevet 15. september 2013 Greit, jeg skjønner faktsik at du vil begynne. Personlig begynte jeg for 5 år fordi det var "kult" i 9/10ende klasse. Til slutt ble jeg avhegnig, men ikke ordentlig før etter 1 år. Begynte på vanlig skruf, men den første snusen jeg tok var vel en Mocca (fikk smake av noen). Det er ikke noe snus man vil gå etter, for å si det sånn. Du kan heller snuse en te-pose. Skruf Slim Fresh White er den aller beste, og mange prøver å kopiere den da den er sikkert den meste populære, spesielt hos ungdom. Ville kanskje ikke anbefalt å starte rett på den uten å ha snust før, da den er ikke såå svak som det står på den. Grad 2. Anonymous poster hash: 9134a...18d
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #12 Skrevet 15. september 2013 Må si at du er dum hvis du starter med å snuse! Lykke til. Anonymous poster hash: 6f29a...b52
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #13 Skrevet 15. september 2013 Skruf Slim Fresh White Anonymous poster hash: 6a16e...b03
Gjest Heartbeat Skrevet 15. september 2013 #14 Skrevet 15. september 2013 Hvem som PLANLEGGER å forgifte seg? Det er skadelig for helsen og du bare vil begynne? Er du mindre intelligent? 1
minister-mio Skrevet 15. september 2013 #15 Skrevet 15. september 2013 Du skal vite at vi som allerede snuser som regel angrer på at vi begynnte. 1
Gjest abcdefgh Skrevet 15. september 2013 #16 Skrevet 15. september 2013 Begynn med General løs. Lykke til !
Severus Skrevet 15. september 2013 #18 Skrevet 15. september 2013 Begynn med General løs. Lykke til ! Enig med deg, snuser man posjon så er man en pyse. Løs snus er best.
Gjest abcdefgh Skrevet 15. september 2013 #19 Skrevet 15. september 2013 Enig med deg, snuser man posjon så er man en pyse. Løs snus er best. Jepp! Men men , slutta med svineriet etter 10 års misbruk :D
Acalewia Skrevet 15. september 2013 #20 Skrevet 15. september 2013 Så du ønsker deg gule tenner og råtten ånde? Det er motbydelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå