AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #1 Del Skrevet 14. september 2013 ABS, motorlampe, airbag og det grønne lyset som ser ut som en lyspære kommer på innimellom. I tillegg slår nødblinken seg på dann og vann, speedometeret slutter å funke, turteller og km-stand forsvinner og bensinlyset står og blinker. Jeg har hatt bilen på merkeverksted. De mente det var en gammel feil som lå i datasystemet og slettet denne. Dersom lysene dukket opp igjen, måtte jeg skifte dynamoen. Stemmer dette? Jeg spør fordi jeg har skiftet to lambdersonder pga motorlyset som har stått og lyst i et par år uten at de klarer å finne ut av det. Noen som vet hva feilen kan være, dersom det ikke er dynamoen? Bilen er en Citruën C3. Anonymous poster hash: 2c8be...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2 Del Skrevet 14. september 2013 Dårlig kontakt. Anonymous poster hash: 5d879...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #3 Del Skrevet 14. september 2013 Bilen er en Citruën C3. Anonymous poster hash: 2c8be...26c [/acronyffggg Hva er det? Defekt dynamo kan lage forskjellige problemer når den er defekt. Enten lader den for mye og da kan du få problemene du nevner, eller den lader for lite og motoren stopper og du ikke får start igjen. Ikke bruk bilen mer før dynamoen er bytta. Anonymous poster hash: 1b0ae...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #4 Del Skrevet 14. september 2013 Takk for svar. Jeg ringer verkstedet igjen på mandag. Anonymous poster hash: 2c8be...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn88 Skrevet 15. september 2013 #5 Del Skrevet 15. september 2013 Problemet ditt er att det er en Citroen, altså en skikkelig drittmøkkabil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #6 Del Skrevet 17. september 2013 Du må absolutt ikke kjøre med en bil som har slike elektriske feil! Det er mye rart som kan skje da, og det er ikke gitt at alle elektriske systemer som du er avhengig av gjør jobben slik de skal. Må dessverre si meg enig med Bjørn 88. Neste gang du skal ha bil, unngå Citroën! Anonymous poster hash: 50c0e...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå