Gå til innhold

Avkledd hos legen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har det hendt at dere måtte kle dere nakne i voksen alder foran lege/helsepersonell av motsatt kjønn?

Anonymous poster hash: 94736...6c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig. Er ikke så lett å få undersøkt visse deler av kroppen når man har klær på.

Anonymous poster hash: bfeb2...f84
  • Liker 3
Skrevet

Tror det er sånn at man i sånne tilfeller får lege av samme kjønn.

Skrevet

Tror det er sånn at man i sånne tilfeller får lege av samme kjønn. Anonymous poster hash: 94736...6c0

Ja, hvis du ønsker det (evt ha en person av ditt kjønn tilstede ved undersøkelsen)

Skrevet

Tror det er sånn at man i sånne tilfeller får lege av samme kjønn. Anonymous poster hash: 94736...6c0

Da må man evt. Ytre ønske om det. Husk at helsepersonell ser folk nakne hver dag, og for dem betyr det ingenting :)

• Liker 5
Skrevet

Da må man evt. Ytre ønske om det. Husk at helsepersonell ser folk nakne hver dag, og for dem betyr det ingenting :)

Tja, både og. De er vant til å se nakne folk, men helsepersonell har selvsagt også seksualdrifter som andre mennesker.

• Liker 1
Skrevet

Jepp, den mannlige allmennlegen gjorde en kjapp sjekk av lymfeknutete i lysken (jeg var fjorten). Var litt pinlig, spesielt i og med at bestevenninna mi så på, men gikk da helt fint.

Anonymous poster hash: b116c...d8f
Skrevet

Du kan som regel beholde klærne på på den delen av kroppen legen IKKE skal undersøke (overkropp versus underkropp). Har aldri sett at man må stå kliss naken foran en lege. Jeg tror det er veldig lite seksuelt for en profesjonell lege å undersøke en pasient for å finne/utelukke sykdom.

Anonymous poster hash: 486a5...a76

• Liker 6
Skrevet

Helt vanlig det.

Om du ikke er trygg med legen du har vært hos, kan du ønske om lege i samme kjønn. :)

Det har du rett til.

Anonymous poster hash: 06c85...2f5
Skrevet

Det er svært sjelden man få lege av samme kjønn med mindre man har seriøst store problemer med det. Jeg, og flere med meg, har ikke fått det til første GU hos fastlege selv om det har blitt bedt om det.

Anonymous poster hash: 4a465...64e
Skrevet

Det er ikke vanlig å stå kliss naken forran legen, men å kle av den delen av kroppen legen skal undersøke.

• Liker 3
Skrevet

Har en mistanke om at denne tråden er starta som rent runkemateriale.....

(ganske vanlig fantasi å måtte kle seg helt naken for lege/pleier av motsatt kjønn)

Anonymous poster hash: 4dd68...77f
  • Liker 2
Skrevet

Har aldri vært naken foran en lege, men hadde vært mer komfortabel med en lege av motsatt kjønn om jeg skulle vært naken

Anonymous poster hash: 23983...9bf
Skrevet

Aldri vært helt naken, men under en GU må man jo kle av seg nedentil da. Og er det mannlig lege, så henter han automatisk ei som står bak gardina. Sikkert som en trygghet for både meg og han sikkert. For legen så kan jo en pasient bare på faen finne på å si legen antasta henne. Man vet aldri. Så jeg kan tenke meg det er for begges skyld jeg at ei står bak gardina.

Anonymous poster hash: 92b5f...348
Skrevet

Aldri vært helt naken, men under en GU må man jo kle av seg nedentil da. Og er det mannlig lege, så henter han automatisk ei som står bak gardina. Sikkert som en trygghet for både meg og han sikkert. For legen så kan jo en pasient bare på faen finne på å si legen antasta henne. Man vet aldri. Så jeg kan tenke meg det er for begges skyld jeg at ei står bak gardina.

Anonymous poster hash: 92b5f...348

Gardina?

Anonymous poster hash: 467ca...7f1

• Liker 2
Skrevet

Ja, nedentil hos gynekolog.

Det er jo det som er det mest intime..

Anonymous poster hash: 9bbac...35d
Skrevet

Ja, skulle operere forhuden, og det var en kvinnelig sykepleier tilstede. No problemo, hun hadde vel sett hundrevis av dicks før.

Anonymous poster hash: dba80...679

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...