AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #1 Del Skrevet 14. september 2013 Det skjer ikke ved hvert dobesøk, men det drypper mye blod, altså ikke bare når jeg tørker meg, men når jeg presser ut.. Det er vel ikke tarmkreft eller noe sånn alvorlig? Jeg tror det bare er analrift som bruker lang tid på å gro. Hva kan jeg gjøre for å få det til å gro? finnes det kremer? Anonymous poster hash: 456f5...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2 Del Skrevet 14. september 2013 Analrift? Er det noen som har tatt deg i toern? Moren min hadde analblødninger, og det viste seg at hun hadde ulcerøs kolitt. En ganske alvorlig tarmsykdom. Har du smerter i tillegg da? Hvis ikke er det sikkert ikke noe alvorlig, så lenge det går over om noen dager. Ellers hadde jeg gått til lege. Anonymous poster hash: 3a62c...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. september 2013 #3 Del Skrevet 14. september 2013 Dette bør du gå til lege med. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #4 Del Skrevet 14. september 2013 Blødninger fra tarmen/blod i avføringen skal alltid sjekkes opp med lege! Det er langt fra sikkert det er noe alvorlig, men hvorfor ta den sjansen. Er det en analrift så kan den bruke lang tid på å gro ja, men da kan det være lurt å få noen som kan det til å se på den. Anonymous poster hash: e79e4...d35 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #5 Del Skrevet 14. september 2013 Analrifter gir som regel sterke smerter. Har du vondt når du er på do? Blødninger kan være mye forskjellig. Blod som drypper (altså ikke er blandet i avføringen) skyldes som regel tilstander i den nedre delen av tarmen. Det vanligste er hemorroider som det går hull på. Det skal ikke være nødvendig å presse for å få ut avføring. Pressing kan gi hemorroider. Men uansett skal blod i avføring alltid undersøkes av lege. Anonymous poster hash: 5ec37...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #6 Del Skrevet 14. september 2013 Analrifter gir som regel sterke smerter. Har du vondt når du er på do? Blødninger kan være mye forskjellig. Blod som drypper (altså ikke er blandet i avføringen) skyldes som regel tilstander i den nedre delen av tarmen. Det vanligste er hemorroider som det går hull på. Det skal ikke være nødvendig å presse for å få ut avføring. Pressing kan gi hemorroider. Men uansett skal blod i avføring alltid undersøkes av lege. Anonymous poster hash: 5ec37...b63 Det var bra, det er liksom blod alene, ikke blandet. Og det gjør ganske vondt, men jeg tør ikke gå til legen om det. Anonymous poster hash: 456f5...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #7 Del Skrevet 14. september 2013 Det var bra, det er liksom blod alene, ikke blandet. Og det gjør ganske vondt, men jeg tør ikke gå til legen om det. Anonymous poster hash: 456f5...5a0 Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 5ec37...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #8 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg hadde analrift en gang. Den brukte lang tid på å gro, gjorde helt sinnsykt vondt å gå på do. Men det var kun litt på papiret, det var aldri noe blod i avføringen. Dette kom fra en kombinasjon av mislykket analsex og hard avføring. Den forsvant etter en stund, bare pass på å ikke tørk deg for mye og ikke ha hard avføring. Istedet for å tørke deg kan du dusje deg i rompa. Det at det drypper blod høres litt mer bekymringsverdig ut, så ville kanskje sjekket opp hos en lege. Anonymous poster hash: 1b601...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #9 Del Skrevet 14. september 2013 Dette er alvorlige saker! Ikke vær redd, og ikke la det forverres. Gå med dine symptomer til legen på mandag!!!!! Jeg personlig hadde dratt med engang jeg hadde fått blod i avføringen. Dette er slet ikke normalt! Kanskje du blir videre henvist? Men du MÅ ta tur innom legen på mandag!!!!!!!! Ikke vent til det blir verre. Anonymous poster hash: 0c660...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sweetsugar Skrevet 14. september 2013 #10 Del Skrevet 14. september 2013 Er blodet nesten svart? Klør det i stjerna? Mye mulig det bare er hemoroider, men da skal blodet være ganske lyst og ferskt, er det mørkere burde du gå til lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cgc Skrevet 14. september 2013 #11 Del Skrevet 14. september 2013 Fersk blod er som regel tegn på hemorider eller analrift også spesielt hvis det er smerter involvert! Er det gammelt levret blod er det ikke er godt tegn og da burde du komme deg til legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 15. september 2013 #12 Del Skrevet 15. september 2013 Er avføringen helt normal eller er det også litt slim i den? Har du vert plaget med mageproblemer? Man bør alltid oppsøke lege om man oppdager blod i avføringen ver lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 15. september 2013 #13 Del Skrevet 15. september 2013 Dette er tråd nummer to. Du MÅ gå til legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå