Gå til innhold

Klumper etter sprøyte

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er litt der at jeg hellerdør enn å dra til leger. Det kan man takke sykehusene for etter meget (!!!!) traumatiske opphold,. Og leger som har feilbehandet (fastleger og legevaktleger også).

Tar blodfortynnende sprøyter. Pg nå er magen så herpa at jeg griner meg halvt ihjel etter en srøyte. De første sprøytene gjorde ikke særlig vondt, men etter noen mnd gjør detså vondt at jeg hylgriner. Ikke rart det blir kuler, magen blir vel herpa. Skal ringe legen til uka og si at jeg vil slutte på dem.

Dette går ikke lenger. Jeg har ikke flere steder å stikke, selv etter leting og at jeg tror jeg har funnet et egnet sted å stikke, etter ti min eller noe, så sier sprøytestikkeren at h*n traff noe hardt. Altså feil sted. Kuler, blod, kuler som gjør vondt, sprøytefpbi, grining, krangling, skriking, jeg gidder ikke mer.

Ikke skal jeg ta flere sprøyter, ikke gidder jeg å dra til fastlegen eller på sykehus, gidder ikke mer, melder meg ut av det pisset. Jeg skal liksom gå på medisiner fordi de skal redde ryktet sitt eller noe. Og de vet ikke hva de driver med. Jeg har levd i flere titall uten de forbaska medisinene, så det er in rett å fortsette og leve uten.

Puh, måtte få ut litt damp.

Anonymous poster hash: b6f9b...327

Vil bare legge til at det er svært viktig at du tar de blodfortynnende sprøytene. Jeg regner med det er Klexane du tar? Skjønner din frustrasjon, men du MÅ oppsøke lege, og ikke slutte med sprøytene. Ta deg sammen og oppsøk legen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...