AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Jeg setter injeksjoner i magen 2 ganger daglig. Jeg får stort sett alltid klumper/kuler under huden, blodansamlinger. Det pleier ikke å gjøre særlig vondt. I et par dager nå har en kul begynt å gjøre vondt. Hvis jeg bøyer meg, gjør det vondt, eller hvis jeg tar der. Synes den har vokst litt. Smerten er omtrent den samme som hvis noen klyper deg i huden. Hva kan være årsaken?Anonymous poster hash: b6f9b...327
Invisible Shadow Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Jeg tok sprøyte for en uke siden og har fortsatt en kul på stikkstedet. Er helt vanlig.
happiest Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Synes å huske at jeg har hørt at det danner seg brusk under huden, hvis man stikker seg samme sted ofte. Kanskje det som er tilfellet? Men jeg er ingen lege akkurat, så kan godt hende det er noe annet. Men sikkert ufarlig
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Jeg tok sprøyte for en uke siden og har fortsatt en kul på stikkstedet. Er helt vanlig.Jeg vet at det er vanlig, det jeg mener med tråden er å spørre om: 1: Er det vanlig at en kul begynner å gjøre vondt etter flere dager? 2: Er det vanlig at de vokser? Jeg har tatt injeksjonene i flere måneder og ikke opplevd dette før, det gjør ganske vondt og er kjempeirriterende og slitsomt. Anonymous poster hash: b6f9b...327
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Synes å huske at jeg har hørt at det danner seg brusk under huden, hvis man stikker seg samme sted ofte. Kanskje det som er tilfellet? Men jeg er ingen lege akkurat, så kan godt hende det er noe annet. Men sikkert ufarlig Jeg passer nøye på å ikke stikke samme sted flere ganger så er nok ikke det. Og brusk vokser vel ikke?Anonymous poster hash: b6f9b...327