chouette Skrevet 13. september 2013 #1 Del Skrevet 13. september 2013 Nå tar jeg en råsjans og roper et "kom alle sammen bli med" Har aldri noensinne møtt noen fra nett før så det er sikkert på tide. Øldate, vindate, champisdate, whatever your heart desires et eller annet sted i Bergen sentrum? Jeg er ikke kresen. Men dette er ikke en invitasjon til sørpefylla . Har noen lyst og mulighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arbeider Skrevet 13. september 2013 #2 Del Skrevet 13. september 2013 Vet ikke om du fikk svar på pm, men synes det er bra insj av deg. Kanskje lurt å ha lengre tidsfrist neste gang. Tviler ikke på at mange vil ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 14. september 2013 #3 Del Skrevet 14. september 2013 Sørpefylla sørpefylla! Neida, tror det er litt aldersforskjell mellom folk. Vet at Stjerner og planeter og den gjengen har gått litt ut på riks eller finnigans elsn? Vet ikke, passet aldri å være med. Så er det litt skummelt å møte folk fra forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. september 2013 #4 Del Skrevet 15. september 2013 Sørpefylla sørpefylla! Neida, tror det er litt aldersforskjell mellom folk. Vet at Stjerner og planeter og den gjengen har gått litt ut på riks eller finnigans elsn? Vet ikke, passet aldri å være med. Så er det litt skummelt å møte folk fra forumet! Finegans Og nei det er ikkje skummelt! Me har alltid hatt det kjempekjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 1. november 2013 #5 Del Skrevet 1. november 2013 Heisann! Er det noen av dere som skal ut i Bergen i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 1. november 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 1. november 2013 Heisann! Er det noen av dere som skal ut i Bergen i kveld? Ååh:( Jeg hadde hatt kjempelyst men kan ikke før neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 2. november 2013 #7 Del Skrevet 2. november 2013 Ååh:( Jeg hadde hatt kjempelyst men kan ikke før neste helg Det går alltid an å ta det igjen en annen gang :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 16. november 2013 #8 Del Skrevet 16. november 2013 Heisann! :D Jeg prøver lykken igjen. Er det noen av dere her på KG som skal ut i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 19. november 2013 #9 Del Skrevet 19. november 2013 ble det lykke på deg Snuppi? jeg har så mongo arbeidstider, men håper at jeg kan joine dere snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. november 2013 #10 Del Skrevet 19. november 2013 ble det lykke på deg Snuppi? jeg har så mongo arbeidstider, men håper at jeg kan joine dere snart. Det ble ingen lykke denne gangen. Men gjerne neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mckinley Skrevet 22. november 2013 #11 Del Skrevet 22. november 2013 Går dere her inne ofte ut sammen? Mange som kjenner hverandre fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 22. november 2013 #12 Del Skrevet 22. november 2013 eg har truffe alvarez, silfen, nita og singha. Me har hatt det kjempekjekt!! folk frå nettet er heilt vanlege... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 22. november 2013 #13 Del Skrevet 22. november 2013 folk frå nettet er heilt vanlege... For noe tull. Jeg er kjempekjekk og supersmart osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 22. november 2013 #14 Del Skrevet 22. november 2013 For noe tull. Jeg er kjempekjekk og supersmart osv. det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flume Skrevet 22. november 2013 #15 Del Skrevet 22. november 2013 Hvor gammel er alle sammen som pleier å treffes i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 22. november 2013 #16 Del Skrevet 22. november 2013 jeg har bare vært med en gang og det var kjekt, så vil prøve å joine igjen. Men vi er helt uvanlige mennesker, vi som er fra nettet ser helt annerledes ut, nesten som de på planeten melmac :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 22. november 2013 #17 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg er han i den hvite t-skjorta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå