Staketten Skrevet 14. september 2013 #21 Skrevet 14. september 2013 En kvinnelig jomfru bør ikke ha en alt for uerfaren mann første gangen. For noko feministtull. Så lenge mannen kan sin teori, så er det berre øvinga som skal til. 1
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #22 Skrevet 14. september 2013 For noko feministtull. Så lenge mannen kan sin teori, så er det berre øvinga som skal til. Og slike menn som deg lurer på hvorfor de ikke får pult. 5
Ugla i mosen Skrevet 14. september 2013 #23 Skrevet 14. september 2013 Er den verkelege verda overraskande brutal for deg? Nei, ikke brutal. Bare ikke sann. Ikke for alle. ALLE er ikke sånn. Og det overrasker meg at du skriver: Når kvinnfolk fortel kor mange dei har hatt, så må du gonge talet på 5 for å få eit realistisk bilete av fortida hennar. Og er talet under 10, så kan du trygt legge til ein ekstra 0 før du byrjar å gonge. Det stemmer ikke på absolutt alle. Det får deg til å høres bitter og desperat ut. Om du ikke får deg noe, får du forsøke å gjøre deg mer attraktiv både fysisk og personlighetsmessig. Sex er ikke noe man kan kjefte seg til. Ei heller er det en menneskerett. Ihvertfall er du temmelig uspiselig her inne, om du er sånn IRL er jeg ikke overrasket at du ikke får hverken jomfruer eller erfarne.. 2
Singha Skrevet 14. september 2013 #24 Skrevet 14. september 2013 Nei, ikke brutal. Bare ikke sann. Ikke for alle. ALLE er ikke sånn. Og det overrasker meg at du skriver: Når kvinnfolk fortel kor mange dei har hatt, så må du gonge talet på 5 for å få eit realistisk bilete av fortida hennar. Og er talet under 10, så kan du trygt legge til ein ekstra 0 før du byrjar å gonge. Det stemmer ikke på absolutt alle. Det får deg til å høres bitter og desperat ut. Om du ikke får deg noe, får du forsøke å gjøre deg mer attraktiv både fysisk og personlighetsmessig. Sex er ikke noe man kan kjefte seg til. Ei heller er det en menneskerett. Ihvertfall er du temmelig uspiselig her inne, om du er sånn IRL er jeg ikke overrasket at du ikke får hverken jomfruer eller erfarne.. Du kan bare gi opp med en gang. Diverse brukere både på dette og andre fora har prøvd å fortelle dette til han i lange tider.
Ugla i mosen Skrevet 14. september 2013 #25 Skrevet 14. september 2013 Huff da. Haha...videre til neste tråd....
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #26 Skrevet 14. september 2013 Om man ønsker at ens første erfaring med sex blir romantisk, så er det vel gjerne gjensidig forelskelse/kjærlighet man er ute etter, ikke fysisk intakte jomfruhinner. Bestem deg for hva du vil ha: Pulings så fort som mulig, eller kjærlighet og romantikk? Det er vanskelig nok å finne noen å forelske seg i, som også vil ha deg, i utgangspunktet. Om vedkommede i tillegg skal være jomfru og være i tyveårene, må man nok belage seg på å vente en god stund, med mindre man har griseflaks. Så smør deg med tålmodighet, eller dropp kravet til romantikk. Hvorfor må du på liv og død ha en som er jomfru? Off topic: Usikkerhet hos menn er ikke nødvendigvis en turn off i seg selv. Men usikkerhet av typen "jeg må ha en kvinne som er minst like usikker som meg selv", er ikke videre attraktivt, fordi det lyser kynisk egoisme lang vei. Er man av det slaget som ikke tåler å bli utfordret uten å svare med angrep, og som må trykke andre ned for å selv føle seg ok, bør man jobbe litt med sine empatiske sider før man forsøker å nærme seg intime relasjoner. Anonymous poster hash: 58b47...def 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #27 Skrevet 14. september 2013 Mer latterlig at du må være slik en dritt som lar din militante ateistiske holdning overse at jeg sa jeg har løsrevet meg fra religion; jeg ønsker det jeg skrev for at vi begge skal oppleve den spesielle hendelsen sammen.. romantikk på et (alt for høyt) drømmenivå Les "jomfru søker jomfru" på diskusjon.no. Om du vil kun ha sex med en jomfru når du er så gammel som du er, så kommer du aldri til å ha sex. Anonymous poster hash: 48d76...8f2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #28 Skrevet 14. september 2013 Og dessuten: Jeg lover deg om du finner deg en jomfru og har sex med henne, så må du ikke ha for høye forventninger. Det å miste jomfrudommen er ikke akkurat noe big deal og det er fort gjort.. Vet at noen jomfruer tenker at Gud kommer til å lyse ned på dem når de har sex for første gang, men det er ikke akkurat sånn.. Anonymous poster hash: 48d76...8f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå