ensomjomfru Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 (endret) Hei forumfolk Jeg har ved -visse omstendigheter- blitt 27 uten å "miste møyndommen", for å si det slik. Omstendighetene involverer religion, vanskeligheter med selvtilliten og eventyrlig romantikk.. Jeg har endelig kommet til det stadiet hvor jeg har løsrevet meg fra diverse--bl.a. religion og dårlige tanker om meg selv.. Nå vil jeg veldig gjerne endelig ha sex MEN .. jeg vil liksom helst miste den sammen med en annen.. det blir romantisk på et vis .. og jeg er en sucker for romance. Har fått flere invitasjoner til sex før, alle avslått (av de diverse grunnene).. også nå veldig nylig. Jeg vil veldig NÅ, men samtidig dette store ønsket om å utforske den nye verden med en i samme båt. Innspill please? Vennligst ikke bare si en setning ala "bare gjør det med hvem som helst!" .. det hjelper ingenting. Håper inderlig på (snarlige) svar. Mvh Meg! Innlegg er ryddet for kontaktannonse. Estrella, mod. Endret 14. september 2013 av estrella
Gjest Arbeider Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Neppe lett å finne jomfruer på din alder. Vurdert å senke kravene?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Ja, jeg sitter med et dusin jomfruer i sin beste alder. Stykkpris, hvor mange trenger du?Anonymous poster hash: 2ace0...b9c 4
ensomjomfru Skrevet 12. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2013 Neppe lett å finne jomfruer på din alder. Vurdert å senke kravene? Hvilke krav?.. er forsåvidt bare et krav (særlig med tanke på hva du sier om alder)
Gjest Arbeider Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Hvilke krav?.. er forsåvidt bare et krav (særlig med tanke på hva du sier om alder) Jeg tror kanskje du bør utvide søket etter andre enn bare jomfruer. 5
miramis Skrevet 12. september 2013 #6 Skrevet 12. september 2013 Latterlig at du vil ligge med en jomfru, jobb litt mer med å bli kvitt religionen. 2
ensomjomfru Skrevet 12. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2013 Mer latterlig at du må være slik en dritt som lar din militante ateistiske holdning overse at jeg sa jeg har løsrevet meg fra religion; jeg ønsker det jeg skrev for at vi begge skal oppleve den spesielle hendelsen sammen.. romantikk på et (alt for høyt) drømmenivå 1
Gjest Gunfreak Skrevet 12. september 2013 #8 Skrevet 12. september 2013 Mer latterlig at du må være slik en dritt som lar din militante ateistiske holdning overse at jeg sa jeg har løsrevet meg fra religion; jeg ønsker det jeg skrev for at vi begge skal oppleve den spesielle hendelsen sammen.. romantikk på et (alt for høyt) drømmenivå Var i samme båt som deg, hadde sex første gang som 27åring(ikke pga. religion jeg er bare en rar taper) Og min første gang var perfekt, romantisk og full av kjærlighet, så du trenger ikke finne en jomfu dame for at det skal være romantisk, kanskje ikke fin deg enn super erfarn kvinne som spiser menn til frokost, men du må greie å leve med at hun ikke er jomfru. 10
ensomjomfru Skrevet 12. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 12. september 2013 (Arbeider var ikke eh dust, som andre her, men sier allikevel) takk Gunfreak, endelig et ordentlig innlegg. Kan jeg spørre hvem det var med (lenger tids kjæreste, ONS, .....)? Fortalte du henne om 'din situasjon' og dere ble enige om et eller annet, eller var det 'rett på sak'?
Gjest Gunfreak Skrevet 12. september 2013 #10 Skrevet 12. september 2013 (Arbeider var ikke eh dust, som andre her, men sier allikevel) takk Gunfreak, endelig et ordentlig innlegg. Kan jeg spørre hvem det var med (lenger tids kjæreste, ONS, .....)? Fortalte du henne om 'din situasjon' og dere ble enige om et eller annet, eller var det 'rett på sak'? Var vel ikke kjæreste, var vel en veldig seriøs kortvarig flørt. Jo hun viste det, vi var ikke enige, men det bare skjedde naturlig pga. vi var begge forelsket i hverandre. Gikk ikke rett på sak, hun sov over hos meg, vi gjorde litt små saker på morgenen, så hadde vi sex senere på dagen.
miramis Skrevet 13. september 2013 #11 Skrevet 13. september 2013 Mer latterlig at du må være slik en dritt som lar din militante ateistiske holdning overse at jeg sa jeg har løsrevet meg fra religion; jeg ønsker det jeg skrev for at vi begge skal oppleve den spesielle hendelsen sammen.. romantikk på et (alt for høyt) drømmenivå Hvis du absolutt kun skal ha sex for førate gang med en jomfru virker ikke det som om du er særlig løsrivet fra propagandadrittet. Skjønner problemet ditt, og det er den dårlige, frekke holdningen. 2
Labbefrøken Skrevet 14. september 2013 #12 Skrevet 14. september 2013 Jeg ønsker det jeg skrev for at vi begge skal oppleve den spesielle hendelsen sammen.. romantikk på et (alt for høyt) drømmenivå Må bare få sagt at for veldig mange jenter er det ikke noe koselig og romtatisk med sex første gang i det hele tatt. Dette gjelder jo ikke alle, men de fleste av oss får vondt. Husker meg selv i allefall, var kjempe gla i kjæresten min og var i det romantiske hjørnet, helt frem til han penetrerte meg. Det gjorde vondt, men vi fortsatte litt til for å være sikre på at hinna iallefall ble ordentlig tatt. Så stoppa vi. Jeg var klar for sex med han, men akkuratt det øyeblikket ble ikke såå romatisk grunnet smerter og blod rett og slett. Tok noen ganger før sex sluttet å gjøre vondt, og jeg faktisk kunne fokusere på å ha det hyggelig. 1
Staketten Skrevet 14. september 2013 #13 Skrevet 14. september 2013 Jøss. 1. Dette er KG. Eg laga ei tilsvarande tråd for eitt år sidan. To gongar. Båe permanent sletta. Sex-annonse kallar KG-moderatorane det. 2. Du vil aldri finne ei einaste jomfru jente som vil ha deg. Eg har prøvd sjølv i over eitt år!!! 3. Protip: Nedre grense på 18/16 kan du berre gløyma. Jenter i den alderen lyg deg med glede rett opp i trynet. Når kvinnfolk fortel kor mange dei har hatt, så må du gonge talet på 5 for å få eit realistisk bilete av fortida hennar. Og er talet under 10, så kan du trygt legge til ein ekstra 0 før du byrjar å gonge. 4. Protip 2: Skal du gå etter jomfrujenter, så må du ta statistikken til hjelp. Dess yngre jenta er, dess større er sannsynlegheita for at ho nett er jomfru. 5. Protip 3: Kvinnfolk er like mykje til å stola på som overstadig fulle menn.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #14 Skrevet 14. september 2013 Jøss. 1. Dette er KG. Eg laga ei tilsvarande tråd for eitt år sidan. To gongar. Båe permanent sletta. Sex-annonse kallar KG-moderatorane det. 2. Du vil aldri finne ei einaste jomfru jente som vil ha deg. Eg har prøvd sjølv i over eitt år!!! 3. Protip: Nedre grense på 18/16 kan du berre gløyma. Jenter i den alderen lyg deg med glede rett opp i trynet. Når kvinnfolk fortel kor mange dei har hatt, så må du gonge talet på 5 for å få eit realistisk bilete av fortida hennar. Og er talet under 10, så kan du trygt legge til ein ekstra 0 før du byrjar å gonge. 4. Protip 2: Skal du gå etter jomfrujenter, så må du ta statistikken til hjelp. Dess yngre jenta er, dess større er sannsynlegheita for at ho nett er jomfru. 5. Protip 3: Kvinnfolk er like mykje til å stola på som overstadig fulle menn. Hm, lurer på hvorfor du ikke har funnet en som vil ha deg… Hvorfor MÅ det være en jomfrujente? Er de andre for skitne? Anonymous poster hash: 7d482...b62 1
Staketten Skrevet 14. september 2013 #15 Skrevet 14. september 2013 Hm, lurer på hvorfor du ikke har funnet en som vil ha deg… Hvorfor MÅ det være en jomfrujente? Er de andre for skitne? Anonymous poster hash: 7d482...b62 Denne tråden, som av ein eller annan grunn framleis er oppe, handlar om brukaren ensomjomfru. Han føretrekkjer også ei som er jomfru. Men han skal få lov til å svara for seg i denne tråden.
Gjest Gunfreak Skrevet 14. september 2013 #16 Skrevet 14. september 2013 Jøss. 1. Dette er KG. Eg laga ei tilsvarande tråd for eitt år sidan. To gongar. Båe permanent sletta. Sex-annonse kallar KG-moderatorane det. 2. Du vil aldri finne ei einaste jomfru jente som vil ha deg. Eg har prøvd sjølv i over eitt år!!! 3. Protip: Nedre grense på 18/16 kan du berre gløyma. Jenter i den alderen lyg deg med glede rett opp i trynet. Når kvinnfolk fortel kor mange dei har hatt, så må du gonge talet på 5 for å få eit realistisk bilete av fortida hennar. Og er talet under 10, så kan du trygt legge til ein ekstra 0 før du byrjar å gonge. 4. Protip 2: Skal du gå etter jomfrujenter, så må du ta statistikken til hjelp. Dess yngre jenta er, dess større er sannsynlegheita for at ho nett er jomfru. 5. Protip 3: Kvinnfolk er like mykje til å stola på som overstadig fulle menn. Vel du kalte kg damer for fitter når du lagde tråden din, du er kjennerelt en ekkel liten gutt, og med mindre du forandrer der i personlighet vil du nok ikke ha sex på en god god stund, med mindre du betaler for det. 5
Staketten Skrevet 14. september 2013 #17 Skrevet 14. september 2013 Vel du kalte kg damer for fitter når du lagde tråden din, du er kjennerelt en ekkel liten gutt, og med mindre du forandrer der i personlighet vil du nok ikke ha sex på en god god stund, med mindre du betaler for det. Nei, det var ikkje den tråden. Dette var lenge før tråden du nemner no.
Ugla i mosen Skrevet 14. september 2013 #18 Skrevet 14. september 2013 Jøss. 1. Dette er KG. Eg laga ei tilsvarande tråd for eitt år sidan. To gongar. Båe permanent sletta. Sex-annonse kallar KG-moderatorane det. 2. Du vil aldri finne ei einaste jomfru jente som vil ha deg. Eg har prøvd sjølv i over eitt år!!! 3. Protip: Nedre grense på 18/16 kan du berre gløyma. Jenter i den alderen lyg deg med glede rett opp i trynet. Når kvinnfolk fortel kor mange dei har hatt, så må du gonge talet på 5 for å få eit realistisk bilete av fortida hennar. Og er talet under 10, så kan du trygt legge til ein ekstra 0 før du byrjar å gonge. 4. Protip 2: Skal du gå etter jomfrujenter, så må du ta statistikken til hjelp. Dess yngre jenta er, dess større er sannsynlegheita for at ho nett er jomfru. 5. Protip 3: Kvinnfolk er like mykje til å stola på som overstadig fulle menn Jøje meg...Stakkars mann Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte 1
Staketten Skrevet 14. september 2013 #19 Skrevet 14. september 2013 Jøje meg...Stakkars mann Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte Er den verkelege verda overraskande brutal for deg?
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #20 Skrevet 14. september 2013 Aller helst vil jeg jo treffe en kvinnelig jomfru 18-30 år i nærheten av Oslo.. Kremt.. er det en av dere her? Som opplever noe av det samme jeg har vært og går igjennom? Kjenner noen noen? Håper inderlig på (snarlige) svar. Mvh Meg! En kvinnelig jomfru bør ikke ha en alt for uerfaren mann første gangen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå