Gå til innhold

FRPere er flinke til å kritisere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Venstresiden er flinke til å komme med ubegrunnet og usakelig skremselpropaganda. De er veldig flinke til å rope om skremsel, uten å presentere noen som helst løsninger.

Hvorfor jeg gidder å svare på trollinnlegg er et annet mysterium.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venstresiden er flinke til å komme med ubegrunnet og usakelig skremselpropaganda. De er veldig flinke til å rope om skremsel, uten å presentere noen som helst løsninger.

Hvorfor jeg gidder å svare på trollinnlegg er et annet mysterium.

Takk for at du beviste poenget mitt

Anonymous poster hash: bf463...cb1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du beviste poenget mitt

Anonymous poster hash: bf463...cb1

Haha, ja nå beviste jeg virkelig poenget ditt :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mindre flinke til å godta at de får kritikk tilbake.

Hva mener du?

De verste på å ta kritikk er jo venstresiden, som syter og bærer seg med en gang noen påpeker at de har feilet totalt.

Endret av jabx
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du?

De verste på å ta kritikk er jo venstresiden, som syter og bærer seg med en gang noen påpeker at de har feilet totalt.

Ja det er skakk kjørt dette landet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skaff deg gangsyn. Sier ikke at rødgrønne har æren for alt som er bra med landet her, oljen har gjort sitt. Men det kunne vært så mye verre, så selv om du er uenig så bør du innse at det ikke akkurat er skakkjørt selv om enkelte ting kunne vært bedre.

No offense, men jeg er så utrolig lei av unyanserte meninger som det der. Om du tror det blir så stor forskjell med en borgerlig regjering så tror jeg du blir meget skuffet. (Og for ordens skyld: Jeg stemte sentrum/borgerlig i år, men jeg syntes da ikke AP er verdens undergang for det)

Anonymous poster hash: 0249b...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg gangsyn. Sier ikke at rødgrønne har æren for alt som er bra med landet her, oljen har gjort sitt. Men det kunne vært så mye verre, så selv om du er uenig så bør du innse at det ikke akkurat er skakkjørt selv om enkelte ting kunne vært bedre.

No offense, men jeg er så utrolig lei av unyanserte meninger som det der. Om du tror det blir så stor forskjell med en borgerlig regjering så tror jeg du blir meget skuffet. (Og for ordens skyld: Jeg stemte sentrum/borgerlig i år, men jeg syntes da ikke AP er verdens undergang for det)

Aldri prøve seg på dårlig ironi på nettet er det noe som heter, Jeg mener selvsagt at dette landet som topper alt av levekårsundersøkelser og har klart seg så bra gjennom den økonomiske krisen er alt annet en skakkjørt. Kommentaren var et utrykk for det samme synet som du har.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med alle oljeinntektene våre så er det vanskelig å gjøre noe feil. Både Russland og Norge forsyner Europa med energi og begge landene har opplevd en voldsom vekst de siste 20 årene. Begge landene kom seg greit igjennom finanskrisen fordi verden trenger energi selv i nedgangstider.

Bondevik 2 gjennomførte også mye god poltikk og landet hadde en veldig solid økonomi i 2005 da de rødgrønne overtok. Var dette fordi presten Bondevik var et økonomisk geni? Nei det var fordi han i likhet med Jens hadde enorme oljeinntekter å ta av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at regjeringen allerede har sørget for at oljepengene allerede er bundet opp i fremtidige utgifter relatert til den massive fremmedkulturelle innvandringen, så vil jeg si det ja.

Det kan lønne seg å tenke lenger enn navelen vet du, Apis. Fremtidige generrasjoner vil måtte lide for regjeringens uhyggelig skjødesløse politikk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at regjeringen allerede har sørget for at oljepengene allerede er bundet opp i fremtidige utgifter relatert til den massive fremmedkulturelle innvandringen, så vil jeg si det ja.

Det kan lønne seg å tenke lenger enn navelen vet du, Apis. Fremtidige generrasjoner vil måtte lide for regjeringens uhyggelig skjødesløse politikk.

Fremtidige generasjoner vil måte lide for velgernes uhyggelige politiske valg, det er vi som velger politikerne, vet du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mindre flinke til å godta at de får kritikk tilbake.

Mao, akkurat som de fleste andre.

Anonymous poster hash: 76edc...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge var et bra land på 70-og 80-tallet også. Det var før olja kom, og levestandarden var klart ganske mye lavere enn i dag. Men de viktige tingene var der allikevel: Det var gratis skoler, det var gratis helsetjeneste, og det var et sosialt sikkerhetsnett som garanterte at uansett hvor galt det gikk for en person, så ville han bli tatt hånd om. Og på den tida var AP nærmest statsbærende parti og hadde vært det helt siden krigen. Dette landet er i det alt vesentlige bygd av sosialdemokratene, og å si at de har kjørt det i grøfta er latterlig. Vi har kunnet skryte av at vi bor i ett av verdens beste land iflg dem som lager lister over sånt, i svært mange år, og oljen har ikke hatt eneansvaret for DET.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremtidige generasjoner vil måte lide for velgernes uhyggelige politiske valg, det er vi som velger politikerne, vet du

Ja, vi kommer til å angre at vi valgte de politkerne vi valgte under perioden 2000-20013. Vi ser jo at fremtidige generasjoner vil få det økonomisk vanskelig på grunn av prioriteringer som ble gjort av hensyn til innvandring.

http://www.hegnar.no/okonomi/article725687.ece

Anonymous poster hash: 35782...031

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kommer til å angre at vi valgte de politkerne vi valgte under perioden 2000-20013. Vi ser jo at fremtidige generasjoner vil få det økonomisk vanskelig på grunn av prioriteringer som ble gjort av hensyn til innvandring.

http://www.hegnar.no/okonomi/article725687.ece

Mens både Europautredningen og NyAnalyse har konkludert med at arbeidsinnvandrerne ikke er utgiftsposter, men tvert imot er netto bidragsytere til norsk økonomi og dermed kom de frem til at innvandrere bidrar med 40 milliard årlig til norsk økonomi selv når bruk av velferdsgoder og tjenester er regnet med. SSB regner med at alle innvandrere blir boende og bruker velferdsgodene like mye som oss og dermed får de en annen konklusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens både Europautredningen og NyAnalyse har konkludert med at arbeidsinnvandrerne ikke er utgiftsposter, men tvert imot er netto bidragsytere til norsk økonomi og dermed kom de frem til at innvandrere bidrar med 40 milliard årlig til norsk økonomi selv når bruk av velferdsgoder og tjenester er regnet med. SSB regner riktigere og dermed får de en annen konklusjon.

Fikset det for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikset det for deg.

Men, var det ikke sånn at SSB konsekvent driver og pynter på statistikken sin slik at det norske folk skal forledes til å trå at det finnes færre innvandrere enn det faktisk gjør, og at de koster mindre, og at de i det hele tatt ikke er et så stort problem som de sk invandringsmotstanderne vil ha det til? Human Rights Service og de, mener jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikset det for deg.Anonymous poster hash: 76edc...67e

Så du trur alle innvandrere blir boende og bruker velferdsgodene like mye som oss? Jaja, deg om det, seriøse rapporter viser uansett noe annet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, var det ikke sånn at SSB konsekvent driver og pynter på statistikken sin slik at det norske folk skal forledes til å trå at det finnes færre innvandrere enn det faktisk gjør, og at de koster mindre, og at de i det hele tatt ikke er et så stort problem som de sk invandringsmotstanderne vil ha det til? Human Rights Service og de, mener jeg.

Jeg skrev "riktigere" fordi også SSBs spådommer fra et økonomisk ståsted stort sett alltid har vist seg å være for optimistiske i forhold til det som har skjedd. Human Rights Service er for infisert av rene rasister til at jeg bruker dem som kilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du trur alle innvandrere blir boende og bruker velferdsgodene like mye som oss? Jaja, deg om det, seriøse rapporter viser uansett noe annet.

Man trenger da ikke bo i landet for å bruke velferdsgodene Norge har?

http://www.dagbladet.no/2013/09/17/nyheter/politikk/arbeidsliv/ost-europa/samfunn/29308913/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...