Tule Skrevet 28. april 2004 #41 Skrevet 28. april 2004 Endelig noen som likte mitt navn hei vilket navn hilsen
Gjest Mrs. Potter Skrevet 28. april 2004 #42 Skrevet 28. april 2004 Jentenavn: Malin Kristine Julie Stine Amalie Guttenavn: Simen Emil Adrian Martin Mrs.Potter
Gjest Muslingen Skrevet 29. april 2004 #43 Skrevet 29. april 2004 Åh, så nydelig... Ja, ikke sant? Navnet bestemte jeg da jeg var 12 år.
Holly Hobbie Skrevet 29. april 2004 #44 Skrevet 29. april 2004 Dette forandrer seg sikkert, men naa er det: Jente - Bettina Kirstine Mary Gutt - Bradley Aasmund Olav
~Frk Amalie~ Skrevet 29. april 2004 #45 Skrevet 29. april 2004 Om jeg får en gutt skal han hete Patrik Michael. Michael etter min 4 år eldre onkel og gode venn, som for noen år siden døde i en arbeidsulykke, bare 24 år gammel :cry: Patrik synes jeg bare er et fin navn :-) Blir det en jente skal hun hete Dorthea, etter min elskede bestemor
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2004 #46 Skrevet 1. mai 2004 Favoritt navnene her er: Ida (event ida-Marie, Ida-Kristine) Maiken Rannei Andrea (gubben hater det navnet :-? ) Eirin Daniel Collin Johannes Benjamin Så nå mangler vi bare ungen
Gjest Madley Skrevet 1. mai 2004 #47 Skrevet 1. mai 2004 Har mange navn jeg liker veldig godt, men ikke er riktig sikker på at jeg vil kalle ungen min. Men disse kunne jeg tenkt meg da: Ingrid Sandra( til tross for idol) Leah Madelen Mailen Maren Sunniva Sara Gabrielle Sofie Malen Oliver Elias Sigurd Sondre Amund Aslak Torje Men ifølge kjæresen skal vi kalle Sandra og Oliver og vi får noen da...Og det er jo greit siden jeg liker navnene.. Så var det bare beibien da..
gro Skrevet 1. mai 2004 #48 Skrevet 1. mai 2004 jeg må spørre om en sak. Bryr meg egentlig ikke så mye om det men hva er så fyktelig grusomt med GRO`?????????? Har dere så utrolig fine navn da?????????? Blir dere ikke venner med noen med det navnet???
Gjest Starya Skrevet 2. mai 2004 #49 Skrevet 2. mai 2004 Det er da ingen sammenheng i hva man vil kalle egne barn, og om man vil bli kjent med folk som heter det..
Gjest Tex Skrevet 2. mai 2004 #50 Skrevet 2. mai 2004 Her i gården er navnene allerede bestemt: Det blir en eller annen form av disse: Tor Olav Oskar Lars Min vakre sønn heter Tor, og det er så kult for det er ikke en unge i mils omkrets som heter det samme! Men mine barn har tre fornavn, da.... I barnehagen vår har vi fire som heter Ida, tre som heter Thea, tre som heter Eirik, to Siljer og tre Celiner. Kjempekjipt å hete det samme som alle andre, da jeg gikk på barneskolen var det tre til i min klasse som hadde samme fornavn som meg! :evil: Hvis vi skulle hatt flere barn -noe vi IKKE skal (tror jeg) ville jeg ha tenkt på navn som Elisabeth og Marius.... Kjenner foresten ei jente som het Gro som syns det var så grusomt at hun byttet. Til Susanne Henriette. Ikke akkurat i samme gata....
Maxine Grey Skrevet 2. mai 2004 #51 Skrevet 2. mai 2004 jeg må spørre om en sak. Bryr meg egentlig ikke så mye om det men hva er så fyktelig grusomt med GRO`?????????? Har dere så utrolig fine navn da?????????? Blir dere ikke venner med noen med det navnet??? Jeg liker Gro! Kjenner en kjempekjekk, snill, omtenksom, trygg og god dame med det navnet.
Gjest Tex Skrevet 2. mai 2004 #52 Skrevet 2. mai 2004 - min klasseforstander på barneskolen het Gro. Hun var verdens beste!!!
Gjest 1111 Skrevet 2. mai 2004 #53 Skrevet 2. mai 2004 Hvis jeg noen gang får ei jente har jeg bestemt meg for disse alternativene; Alexandria Nathalie Sofia og gutt; hmm.. må jeg komme tilbake til
Januarmamma Skrevet 2. mai 2004 #54 Skrevet 2. mai 2004 Jeg har ei jente som heter Agnes Marie etter sin Tipp Tipp Oldemor, men vi har lyst på ett barn til og da har jeg et jente og et gutte navn. Jente: Suniva. Gutt: Sigvald etter sin Oldefar.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #55 Skrevet 2. mai 2004 Hmmm... Ingen barn enda, men artig å tenke på navn likevel! Fine jentenavn: Erle Silja Sol Olea (?) Guttenavn: Erik Heine Sivert ...og mange fler.
Amarante Skrevet 2. mai 2004 #57 Skrevet 2. mai 2004 Jentenavn jeg hadde vurdert er: Ida Emilie(hvis jeg får jente skal hun hete dette) Stina (evnetuelt anna stina) Anna Ingrid Guttenavn: Christian Christoffer Dette er vanlige navn, men jeg syns de er kjempefine
Gjest Primula Skrevet 2. mai 2004 #58 Skrevet 2. mai 2004 Jentenavn jeg liker: *Elida *Sunniva *Erle *Lea Guttenavn jeg liker: *Sigurd *Jakob *Jesper
Gjest Dixie i.i Skrevet 3. mai 2004 #59 Skrevet 3. mai 2004 Nå er ikke sjansen for at jeg skal ha barn til stedet da, men om om om så skulle skjedd så skulle de hett: (Ragnhild)Constanse Benjamin Mattis
Anglofil Skrevet 4. mai 2004 #60 Skrevet 4. mai 2004 Mine favoritt navn: Jentenavn: Eiléen Aurora Yr Nanette Antoinette Yvonne Mayléen Adelé Elida Guttenavn: Alexsander Christoffer Marius Daniel Jonas Oliver Casper Filip Michael Joachim Jesper Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå