Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #21 Skrevet 27. april 2004 Nå har vi brukt opp Daniel, så vi får finne noe annet neste gang. Ei eventuell jente kommer til å hete Hanna eller Malin. En eventuell gutt kommer til å hete Kristian eller Simen. Eller kanskje ikke.
Lullu Skrevet 27. april 2004 #22 Skrevet 27. april 2004 Min datter heter Ida-Celin. Om vi får en gutt om noen år, liker vi godt Julian, Theodor, Niklas, Tristan, Nicolay. Jentenavn: Andrea, Alexandra, Marion, Marina.
mari Skrevet 27. april 2004 #23 Skrevet 27. april 2004 Emma Lydia Aurora Mathias Jonathan Alexander Vi hadde Lydia som kalle navn på datra mi for di vi altid måtte sjekke om det var lyd i a ( hun er veldig stille) mine favoritt navn, med untak av det som barna mine heter er Henrik Herman Jacob Anders Karsten Nora Tiril Amalie charlotte
Gjest Seleena Skrevet 27. april 2004 #24 Skrevet 27. april 2004 Den lista blir jo alltid "bytta" ut etter kvart år alikevell, men her er nokre av dei namna eg ville brukt på mine barn (1 gut og 1 jente seff ); Mai Ingvil Ingrid Nora Mariann Ida Andreas Vegard Erlend Sondre
Gjest MrsL Skrevet 27. april 2004 #25 Skrevet 27. april 2004 Her i gården er navnene allerede bestemt: Det blir en eller annen form av disse: Tor Olav Oskar Lars Ingvild Ive Sofie Sunniva
Gjest Muslingen Skrevet 27. april 2004 #26 Skrevet 27. april 2004 Min datter heter Tula Helena. Hvis vi er så heldige å få flere barn, har vi to navn; Malin og Bjørn-Allan. Malin fordi det er det vi liker best, å det er samme forbokstav som min kjære har. Bjørn-Allan fordi det var en venn av min kjære som døde i en ulykke....
Arwen Skrevet 27. april 2004 #27 Skrevet 27. april 2004 Den lista blir jo alltid "bytta" ut etter kvart år alikevell, Jeg har faktisk hatt min liste en stund. Utrolig nok.. pleier å være veldig "vinglete"
Gjest LoisLane Skrevet 27. april 2004 #28 Skrevet 27. april 2004 mye fra navnetoppen her. Sier ikke at navnene ikke er fine, men verd å tenke over når man velger. Litt dumt å hete det samme som to eller tre andre i klassen.
Saeria Skrevet 27. april 2004 #29 Skrevet 27. april 2004 Navn jeg liker akkurat nå: Brynjar Eindride Kevin Lucas Gandalf Tobias Vincent Aileen Irmelin Katharina Lea Rachel og sikkert noen andre jeg ikke kommer på i farten. De i blått og rødt er for tiden litt mer vellis i hodet mitt.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. april 2004 #30 Skrevet 28. april 2004 Har ingen liste jeg, men noen kan jeg vel finne på... Vendelin Wilhelmina Luna Mina Branwen Tiril Ive var fint! Guttenavn var verre: Bjørn (men det heter pappa... å, visste dere det?) Odin Balder Imre Snorre Hm. Kan virke som en rød tråd i begge to...
Gjest Madam Felle Skrevet 28. april 2004 #31 Skrevet 28. april 2004 Mine barn har fått de navnene jeg ville gi dem.
Letti Skrevet 28. april 2004 #32 Skrevet 28. april 2004 Mine barn har fått flotte navn som vi er meget fornøyde med, og tredjemann som ventes om en mnd skal hete Julian! Hvis vi hadde fått en jente denne gangen skulle hun hete Cassandra!
Padmee Skrevet 28. april 2004 #33 Skrevet 28. april 2004 Jentenavn: Adele Adriane/Adriana Alexandra Amalie Andrine Angela Angelica Angelina Anine Anniken/Annika Ariane Ariel Aurora Cassandra Charlotte Cathrine/Katrine Carina Evy Ann/Jasmin Gethy Jeanine Jasmin (Angelica/Angelina/Ariane) Jeanine Katarina Victoria Kristina Katinka Katrina Kaja Mariel Maria Natasha Marí Ronja Sandra Sasha Marí Sarah (Marie) Samantha Tatjana Elena Guttenavn: Daniel Gabriel Nataniel (Elia) Mikael (Alexander) Morgan Raphael (Morgan/Alexander) Ruben Sander Det er sikkert flere også, men disse er de jeg kommer på i farten. De navnene med en annen farge er favorittene.
tuji Skrevet 28. april 2004 #34 Skrevet 28. april 2004 Er superfornøyd med at ingen har nevnt mitt favorittnavn - det betyr at jeg får det for meg selv...
Tvilling76 Skrevet 28. april 2004 #36 Skrevet 28. april 2004 Thea Marthe Amalie Adele Amanda Benedicte Emilie Henriette Josefine Madelen Kornelius (evnt Cornelius) Marcus (evnt Lars Marcus) Julian Christoffer Sebastian
Arwen Skrevet 28. april 2004 #37 Skrevet 28. april 2004 Er superfornøyd med at ingen har nevnt mitt favorittnavn - det betyr at jeg får det for meg selv... Bare jeg som har nevnt mitt jentenavn også. :D
la Flaca Skrevet 28. april 2004 #38 Skrevet 28. april 2004 Min datter heter Tula Helena. Åh, så nydelig...
Tule Skrevet 28. april 2004 #39 Skrevet 28. april 2004 hwi mit favoritt navn på gutt er Kaurin jeg synhs det er fint videre er Skarphedin Trym Ull Brage Ask Tage Wollert Har litt sans for norrøne navn Sylfest vis det går han Kornelius har litt sans for dobbeltnavn og jente navn er Embla Ylva Lea Tomine hørte om en jente som het Lea tomine det er fint Emilie Emy Saga Thea hørte Lullu hadde Celin jeg syn Celine er fint men det minner meg om Cèline Dion ogjegh ar ikke helt sans for hun Liv syns jeg er bra og Haralda Petrea etter Lalla carlsen Mindy Elin Britt Madelene Lena Lisa Lotta Kristin Alina vis det ble tvillinger Gutt og Jente kunne man jo ta en stygg en og kalle Gro og Kåre du har gudrun to ganger den ene uthevet va skal vi ta av det Hilsen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå