manji Skrevet 26. april 2004 #1 Skrevet 26. april 2004 Vi har alle tenkt over hva barna våre skal hete. Og de fleste av oss har vel kanskje lagd en liste også, over navn en kunne tenkt seg at sine egne, fremtidige barn skal hete. Jeg har lyst til å se din liste. Her er i hvert fall mine all time favorites (tilfeldig rekkefølge) Gutt; Trygve Alexander Sindre Simen Kristian) Markus Kristoffer) Fredrik Espen Even Erlend Nicholas Patrik Jente; Ann-Kristin Kristin Kirsti Kjersti Kristine Sofie Eva Ingrid Gudrun Emma Emily Emilie Elisabeth Lisbeth Marie (evt Ida Marie) Jannike Julie Karin Gudrun Malin Marianne Marit Ulrikke) Synnøve Pernille (... Merk hvordan "i" går igjen... har ikke tenkt over det før ...) :-) Hvis kjerringa jeg får mine med ikke liker, i hvert fall en av disse, får hun jaggu meg bare knipe igjen. (eller komme med et bedre forslag). De oransje navnene er de hotteste for meg for tiden. :D
Gjest LoisLane Skrevet 26. april 2004 #2 Skrevet 26. april 2004 Nå har jeg allerede fått en del barn og brukt opp noen navn. Har en liste ganske klar hvis det skulle melde seg flere: Trygve Ola Nils Aurora Solveig Nora Tiril Og hvis det nå skulle dukke opp en engelskmann jeg kom til å forplante meg med, har jeg også et par navn rede: April Damien I tilfelle en svenske skulle kapre meg ( mer og mer sannsynlig!): Pontus Moa Joda, jeg vet at det går an å bruke de utenlandsek navnene i Norge, men de passer på ingen måte til navnene til barna mine, som har rotnorske navn.
Gjest lmari Skrevet 26. april 2004 #3 Skrevet 26. april 2004 Jøss, trodde det var bare jenter som gjorde sånn, jeg?? Mine favorittjentenavn: Malin Anniken Maiken Mia Tine Eline Ella Guttenavn: Jonas Oskar Martin Elias Andreas Einar Mons Mikael Even Christian Herman Petter Krister Erlend Henrik De røde er favorittene akkurat nå... Sambo liker Felix og Henry, så vi er liksom ikke på bølgelengde i det hele tatt...
Gjest Diddl Skrevet 26. april 2004 #4 Skrevet 26. april 2004 Jeg har så mange fine navn- bare synd typen min ikke er enig... Emil Tobias Kasper Simon Nikolas Nikolay Sondre Jacob Oscar Sebastian Thea Emma Louise Sandra Nora Emilie Maria Ida Guro Elise Sigrid Amalie Amanda Aurora Mange av desse er navn jeg ikke "kan" bruke av ulike grunner- at de f.eks minner meg om personer jeg ikke vil at barnet mitt skal minne meg om...
manji Skrevet 26. april 2004 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2004 Noterer meg Anniken, Maiken og Petter. Kjempe navn! :-) Selvfølgelig glemte jeg noen der oppe på listen min.
Gjest bare lille meg... Skrevet 26. april 2004 #6 Skrevet 26. april 2004 :o lange lister da dere! Har bare 4 navn jeg da.. Emil Edward Emma Amanda (etter min kjære farmor)
*Lene* Skrevet 27. april 2004 #8 Skrevet 27. april 2004 Har barn fra før: Men vi er inne i en diskusjon nå hvorvidt vi skal ha flere barn. Mine favoritt navn er flg: IDA MALIN MATHIAS MATTIS
Ra|cer Skrevet 27. april 2004 #9 Skrevet 27. april 2004 Sandra Line Silje Stephanie Lea Andreas Sindre Simen Aleksander Joakim Nikolai
Andrine22 Skrevet 27. april 2004 #10 Skrevet 27. april 2004 Aurora Emilie Emma Thea Jesper Jonas Henrik Trym De største favorittene er Aurora og Jesper.
Gjest Constanze Skrevet 27. april 2004 #11 Skrevet 27. april 2004 Caroline Konstanse Vendelin Catherine Ingrid Isabel
April Skrevet 27. april 2004 #12 Skrevet 27. april 2004 Mine favorittnavn: Jente: Victoria Ida Amalie Emilie Anna Nora Gutt: Emil Eivind (etter min bestefar som døde før jeg ble født :cry: ) Oskar Casper Hvis jeg hadde fått en gutt og jente i dag, ville de hete Eivind og Victoria!
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #13 Skrevet 27. april 2004 Casper? Da får han høre det: Kasper, jesper og jonatann.
Scorpina Skrevet 27. april 2004 #14 Skrevet 27. april 2004 ....de f.eks minner meg om personer jeg ikke vil at barnet mitt skal minne meg om... Her også. Kunne ikke FALT meg inn å kalt evt neste jente for GRO eller GRY *Uækkkk* Skjønt, FÅR vi en jente til er INGRID øøøøøøverst på navnelista (og nei, det er IKKE p.g.a en viss kongelig tulle. Ingrid het min tipp-oldemor)
manji Skrevet 27. april 2004 Forfatter #15 Skrevet 27. april 2004 Jeg tenker hovedsakelig "casper the friendly ghost" når jeg hører navnet Casper, jeg. Men apart from that så er det et bra navn. :-)
Scorpina Skrevet 27. april 2004 #16 Skrevet 27. april 2004 Mine favorittnavn: Jente: ...Anna.....! Hvilket nyyyyydelig navn hehe.... Jenta mi heter faktisk Anna Johanne
April Skrevet 27. april 2004 #17 Skrevet 27. april 2004 Jeg tenker hovedsakelig "casper the friendly ghost" når jeg hører navnet Casper, jeg. Men apart from that så er det et bra navn. :-) Det tenker jeg også, men jeg synes navnet er veldig fint!
Kosepia Skrevet 27. april 2004 #18 Skrevet 27. april 2004 Her i gården er i alle fall jentenavnet bestemt: Silje Når det kommer til guttenavn så er vi ikke heeeeeelt enige men så har vi ikke fått noen unger ennå heller da
Lilletrollet Skrevet 27. april 2004 #19 Skrevet 27. april 2004 Mine favoritter er: Benjamin Sebastian Emil Torbjørn Marcus Marius Casper Emma Guro Emilie Amalie Tora Aurora Andrea Mari Marie/a Jeg og mannen har litt forkjellige "favoritter",men jeg tror nok at noen av navnene her er aktuelle!
Diva Skrevet 27. april 2004 #20 Skrevet 27. april 2004 Gutt : Sondre Sebastian Mathias Sander Noah Gaute Jente : Thea Maria / Marie Linnea Charlotte Hannah Rebekka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå