Gå til innhold

Breaking Bad - siste sesong


wondergirl

Anbefalte innlegg

Ja, Jesse har liksom mista alt pga Walt, han hadde fortjent noe bedre. Men vi veit jo ikke hvordan det ender, så jeg håper han slipper unna slemme-Todd og uncle Jack...

Ja.. Han skulle benyttet sjansen til å stikke av og starte et nytt liv da han hadde sjansen, men men :/ håper han slipper unna selv! Spent på siste episode..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest åffårno

Fordi det ikke er noe i seien som tiltaler meg som jente. Ikke ett døyt. Jeg ville aldri sett denne på egenhånd i mitt liv.

Da ser jeg heller Dexter eller noe.

Men noen av oss foretrekker Breaking Bad, The Wire, Sopranos osv fremfor hjernedøde dårlige serier som kun tilbyr enkel fjaseunderholdning.

Du har jo ikke fulgt med på noe som helst av kvalitet dersom du ener det er kvinneundertrykkende.

Musikalen Grease derimot, som en masse unge jenter liker - DER har man kvinneundertrykkende replikker, handlinger og symbolikk. Nok om det.

Jeg følger ikke med på Breaking Bad på TV rett og slett fordi jeg ikke klarer vente ei uke mellom hver gang, og jeg takler ikke reklame. Dessuten må jeg ha kvalitetsserier jeg elsker hjemme i hylla så jeg kan se de flere ganger.

Så jeg kjøper alle sesongene og ser omtrent alle sammen fordi jeg ikke klarer stoppe - og i mellomtiden mellom hvert slipp holder jeg på å gå på veggen.

Har fulgt med siden første sesong kom ut, og da gikk det vel ikke på norsk tv heller såvidt jeg vet.

I hodet mitt er de fortsatt på middag hos familien hvorpå hilsenen i boka leses og det går opp for Hank at WW er WALTER WHITE.........er veldig lei meg for at det er så lenge til sesong 5 er ute på dvd, og derfor kan jeg aldri mer lese denne tråden i angst for å få noe avslørt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, nei da må du holde deg langt unna BB-tråder! Jeg er imponert over at du klarer å vente på DVD-en. Og glad for at ikke mer har blitt røpet i denne tråden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har veldig lyst til å diskutere siste episode, så hvordan er det med spoilere i denne tråden?

Kanskje en ide med en tråd med spoileradvarsel i tittelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en ide med en tråd med spoileradvarsel i tittelen?

Jo kanskje lurt det, men når det står Breaking Bad - Siste sesong som trådtittel her, bør man ikke kunne spoile da? Siste sesong har jo ikke gått på tv enda, så det sier seg vel selv at det blir for oss som laster ned...eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...