Gå til innhold

Adoptere som singel?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, som sagt så ble det laget en dokumentar om en singel dude som reiste til USA. Kenneth Dybedal heter han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lekt litt med tanken også, det med å adoptere. Men tviler på at det er noe spesiell sjanse for en single fyr.

Skrevet

Jeg har lekt litt med tanken også, det med å adoptere. Men tviler på at det er noe spesiell sjanse for en single fyr.

Fosterhjem er derimot en mulighet.

Skrevet

Fosterhjem er derimot en mulighet.

Ja. Ikke en dum idè.

Skrevet

Får man være fosterhjem som singel? Bra hvis det går an da, for det trengs jo og!

Skrevet

Får man være fosterhjem som singel? Bra hvis det går an da, for det trengs jo og!

Ja, verken legning eller om man er singel eller ikke, skal spille noen rolle.

Skrevet

Fins jo ikke menn i dette landet som vil binde seg så...

Anonymous poster hash: d62fb...f2f

Eh, jo?

Anonymous poster hash: f6935...9f6

Skrevet

Å adoptere som enslig er ikke mulig i norge. Men du har muligheten til å reise til danmark på storken klinikken og så satt inn "sæd" så du blir gravid på den måten. Står informasjon på siden til storken.

Lykke til! :)

Anonymous poster hash: b1df3...3d8

Men hvis du ikke har fylt 30 enda ville jeg tatt det litt med ro en 5-års tid i hvert fall. Plutselig så dukker drn rette opp. Så får du ha Danmark som alternativ.

Anonymous poster hash: 3f47a...c85

Ha ubeskytta sex med noen, du. Da får du barnebidrag med på kjøpet! :)

Anonymous poster hash: 5cbd4...f07

Det finnes en rekke menn, både heterofile og homofile, som søker enslige kvinner de kan få barn sammen med. De ønsker seg ikke et samliv med kvinnen, men de ønsker seg et barn, og de ønsker seg et samarbeid med kvinnen. På den måten får barnet både en far og en mor, og du får et barn.

Dersom det er en mulighet du vil undersøke så finnes det grupper for homser som ønsker seg barn (her er det også heterofile menn) på nettstedet Gaysir.no Der kan du fint lage deg en profil (hvor du kan være så anonym du bare vil).

Er selv lesbisk og medlem av Gaysir, og har vurdert det å få barn med en homofil mann som en mulighet.

Anonymous poster hash: f68fa...a45

Hvordan vet dere at TS er kvinne?

Anonymous poster hash: ef2d8...263

Skrevet (endret)

Hvordan vet dere at TS er kvinne?

Anonymous poster hash: ef2d8...263

Folk antar vel det siden det er Kvinneguiden, så er vel flertallet av folka som er her er vel kvinner?

Endret av -Leon-
Skrevet

Eh, jo?

Hvor da? Får man kjøpt de et sted? Finnes ikke her i Oslo iafall.

Skrevet

Man kan ikke ha sex uten å være i forhold, det skjønner du vel? Jeg er og singel og vil ha barn men for meg MÅ jeg være gift for å få barn så da er jeg dømt til å være alene. Fins jo ikke menn i dette landet som vil binde seg så...

???

Anonymous poster hash: 88620...6f7

Skrevet

???

Anonymous poster hash: 88620...6f7

Jeg siterte den personen som sa at det bare var å gå på do og ha tilfeldig sex. Det er vel ingen som gjør sånt? Tenk om man får sykdommer etc?

Skrevet

Hvor da? Får man kjøpt de et sted? Finnes ikke her i Oslo iafall.

At det i den største byen i Norge, eller i drabantfylkene rundt byen, ikke finnes en eneste mann som har lyst å slå seg ned og få barn med deg vitner antakeligvis enten om at du ikke har lett godt nok, at du ikke har gjort deg skikkelig tilgjengelig eller at du har en ekstremt usannsynlig kravliste til hvordan mannen du leter etter er i forhold til hvem du er selv (altså legger lista for høyt).

Skrevet

At det i den største byen i Norge, eller i drabantfylkene rundt byen, ikke finnes en eneste mann som har lyst å slå seg ned og få barn med deg vitner antakeligvis enten om at du ikke har lett godt nok, at du ikke har gjort deg skikkelig tilgjengelig eller at du har en ekstremt usannsynlig kravliste til hvordan mannen du leter etter er i forhold til hvem du er selv (altså legger lista for høyt).

Nope, jeg blir bare dumpa så ikke stort jeg får gjort med den saken. Vurderer å melde meg inn i amish, der fins det seriøse menn hvertfall.

Skrevet

Nope, jeg blir bare dumpa så ikke stort jeg får gjort med den saken. Vurderer å melde meg inn i amish, der fins det seriøse menn hvertfall.

Det er plenty av seriøse mannfolk der ute. Problemer er vel kanskje at du ikke er tiltrukket til de, eller noe slikt.

Skrevet

Å henge ut alle norske menn som umuligheter fordi du, TS, ikke får tak i noen er litt vel drøyt.

Anonymous poster hash: 38dee...ab6
  • Liker 1
Skrevet

En hel haug med seriøse menn der ute. At man som kvinne ikke tiltrekker en er ikke de seriøse mannfolkene sin feil.

Skrevet

Da høres det mer ut som du bør vurdere hva slags menn du blir sammen med? Er det noen fellestrekk? Etter hvor lang tid dumper de deg? Skjer det ut av det blå, eller er det fellestrekk her og?

Skrevet

Noen som vet hvordan mulighetene er?

Kunne tenkt meg et barn, men har ingen partner. Har alt på stell, bolig, jobb, bil,utdannelse og god nok lønn. Hadde vært perfekt timing å få et barn nå da jeg snart blir 30.

Å få en egnet partner vil trolig ta lang tid da det er vanskelig å finne som er klar for å få barn.

Anonymous poster hash: a8c9e...f5a

http://www.verdensbarn.no/adopsjon/enslige-sokere

håper at dette hjelper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...