Esmee Skrevet 27. april 2004 #21 Del Skrevet 27. april 2004 :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 27. april 2004 #22 Del Skrevet 27. april 2004 *snufs* På et ilderforum jeg er innom er det ei som prøver å gi bort en ilder. Hun hadde selv gitt den vekk tidligere, men nå skulle eieren på ferie og hadde tenkt å avlive den! Så hun tok den selvsagt tilbake. Ferie er viktig det ja.. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 27. april 2004 #23 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg greide ikke lese mer enn begynnelsen jeg - det ante meg hvilken vending det tok. Dakal vovven ...Sikker mange som deler samme skjebne ...blir bare i veien og et irritasjonsmoment. Håper aldri hunden min kommer til å oppleve det. Ikke en gang når jeg får barn. Det fortjener han ikke. Nå er det kjæresten som er konkurenten - og som igrunnen ikke er noen hundemenneske. Da kan det være trist å være hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 27. april 2004 #24 Del Skrevet 27. april 2004 Gråt da jeg leste denne! :cry: Følsomt og godt skrevet, men trist! :cry: Min hund skal ikke oppleve noe sånnt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. april 2004 #25 Del Skrevet 27. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 27. april 2004 #26 Del Skrevet 27. april 2004 :cry: Blir så lei meg når jeg tenker på alle de dyrene som har det vondt fordi eierne glemmer dem, tenker påp dem som "bare dyr" og som mishandler dem både med slag og ved å ignorere dem... Slike mennesker skulle blitt behandlet slik selv. De skulle i allefall ha fått lest dette så kanskje et bankende hjerte hadde våknet under all hardheten. Kattene mine lever et fantastisk puseliv og det skal de alltid få leve, men hjertet mitt blør for alle de dyresjelene som ikke har det så bra.... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en helt annen gjest Skrevet 27. april 2004 #27 Del Skrevet 27. april 2004 fett nok at dere liker historien, men fucktarden som poster her har ikke akkurat skrevet den selv, han har oversatt et kjent verk: http://www.crean.com/jimwillis/hcy.html å gjengi denne (selv oversatt til norsk) er strengt forbudt, og intet annet enn utrolig patetisk. eid kthxnore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 28. april 2004 #28 Del Skrevet 28. april 2004 for alt vi vet så kan det vel være trådstarter som har skrevet den selv, på den siden du linker til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 28. april 2004 #29 Del Skrevet 28. april 2004 Tviler litt på at trådstarter heter Jim Willis og er fra USA... Men det står jo øverst på siden at det er lov å skrive den ut. Så da er det kanskje ikke så ille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 28. april 2004 #30 Del Skrevet 28. april 2004 Tviler litt på at trådstarter heter Jim Willis og er fra USA... Så det først nå :oops: Er vel tvilsomt det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 28. april 2004 #31 Del Skrevet 28. april 2004 :cry: Uansett hvem som skrev det.. kjempebra og fryktelig tragisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 28. april 2004 #32 Del Skrevet 28. april 2004 Første gangen jeg har grått av en tråd på KG... Historier som denne er grunnen til at jeg de gangene jeg har skaffet meg katt, har funnet en voksen omplasseringskatt. De små, søte kattungene er det mange som vil ha, men det er verre med de store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 29. april 2004 #33 Del Skrevet 29. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 4. mai 2004 #34 Del Skrevet 4. mai 2004 Gråter alltid av sånt jeg, men synes det er dårlig gjort å poste historien som sin egen. Det er ikke nødvendig, den er like trist allikevel. Klarte ikke å lese hele, skal straks ut, og da bør jeg ikke se ut som en spraglete tomat i fjeset. Er sjeleglad for at helten min elsker katter like intenst som jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilla1 Skrevet 4. mai 2004 #35 Del Skrevet 4. mai 2004 Tusen takk til deg som la inn link til dette, jeg har letet lenge etter denne teksten. Leste den for et par år siden og klarte å miste den. Det er bare så hjerteskjærende å lese den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #36 Del Skrevet 4. mai 2004 :-) :-? :-( :-x :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå