Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #1 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg beklager at jeg er nødt til å slette denne teksten, men det går fram av siden den er hentet fra at det er kopirett på den. Hege (admin) http://www.crean.com/jimwillis/hcy.html "How Could You?" Copyright © 2002 by Jim Willis Cover, Pieces of My Heart, Copyright © 2002 by Doreen J. Sanfelici Photograph, "How Could You?," Copyright © 2000 by Pat Crean for Animal Aid of Southwest Michigan Website design Copyright © 2002 by Michelle Crean & The Tiergarten Sanctuary Trust All Rights Reserved. For all reprint or foreign-language rights, please contact the author directly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 26. april 2004 #2 Del Skrevet 26. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 26. april 2004 #3 Del Skrevet 26. april 2004 *tørker tårer* så ufattelig trist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 26. april 2004 #4 Del Skrevet 26. april 2004 :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 27. april 2004 #5 Del Skrevet 27. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. april 2004 #6 Del Skrevet 27. april 2004 :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #7 Del Skrevet 27. april 2004 * til deg som har skrevet innleggt- du er veldig flink til å skrive: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 27. april 2004 #8 Del Skrevet 27. april 2004 Noen mennesker skulle skamme seg... :cry: Men slutter meg til siste taler, meget godt skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 27. april 2004 #9 Del Skrevet 27. april 2004 Veldig godt skrevet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 27. april 2004 #10 Del Skrevet 27. april 2004 :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #11 Del Skrevet 27. april 2004 :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 27. april 2004 #12 Del Skrevet 27. april 2004 Uff, jeg fikk tårer i øynene jeg... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 27. april 2004 #13 Del Skrevet 27. april 2004 Dette var ikke riktig tråd for meg idag.... Gråter nå.... *snufs* :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 27. april 2004 #14 Del Skrevet 27. april 2004 :cry: Noen mennesker er bare så............ Hunden min skal få slippe å oppleve at jeg slutter å være glad i han. Det er helt sikkert. *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 27. april 2004 #15 Del Skrevet 27. april 2004 Her sitter jeg med tårene i øyekroken enda jeg bare fikk lest om gutten som holder igjen i båndet. Klarte ikke mere jeg.............. Har avlivet fire hunder og det er jævliger for hver gang. Nå har jeg verdens nydeligste hund liggende i gangen og skrekk og gru til den dagen kommer..............Men jeg tror faktisk det er verre og gi bort en hund enn å avlive den. Du vil alltid lure på hvordan den har det. Vi har gitt bort en hund og den dag i dag spør ungene etter den!!! PS! Jeg skal lese hele stykket i kveld jeg, så jeg får med meg innholdet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. april 2004 #16 Del Skrevet 27. april 2004 Det gikk rett i hjertet på meg.. :cry: Utrolig godt skrevet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 27. april 2004 #17 Del Skrevet 27. april 2004 Det var veldig godt skrevet da, og veldig trist. :cry: er det helt oppdiktet eller er noe av det selvopplevd på et eller annet vis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. april 2004 #18 Del Skrevet 27. april 2004 Dårlig gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Første gjest Skrevet 27. april 2004 #19 Del Skrevet 27. april 2004 Takker alle! Har avlivet hunder før, dog ikke pga. av dette, men det er en del av virkeligheten nettopp det jeg har skrevet, derfor jeg skrev det, i og med at det skjer verden over hver eneste dag. Takk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. april 2004 #20 Del Skrevet 27. april 2004 *ikke helt min tråd idag - med hormoner i alle kroker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå