Gå til innhold

Livsløgner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Holder på å drodle litt rundt temaet til en sak.

Bruk gjerne anonymknappen og kjør i vei om du har tanker rundt temaet :rolleyes::kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er en livsløgn?

Anonymous poster hash: 93713...b98
Skrevet

Hvis du skal klippe ut svarene og lime dem inn i en "artikkel" du "skriver" i Magasinet, synes jeg det er mer redelig å gjøre dette klinkende klart i åpningsinnlegget.

Anonymous poster hash: e8c18...e50
  • Liker 34
Skrevet

Tenkte akkurat det samme.

Skrevet

Jobber i et advokatfirma, men jeg fullførte aldri studiene.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er interessant at du må bruke både KG og DiB som kilder til en så "lettvint" sak.

Anonymous poster hash: ee12d...1c1
  • Liker 7
Skrevet

En ekte livsløgn er jo at man lever med en illusjon angående noe grunnleggende i livet sitt/oppfattningen av livet eller sin egen identitet. Hvis man "har en livsløgn" og vet om det, er det jo ingen livsløgn. Så du må nok stille spørsmålet annerledes: Enten: Kjenner du andre som lever på en livsløgn? Eller: Har du noen store hemmeligheter du ikke forteller andre om? (som er noe helt annet).

• Liker 4
Skrevet

Hva betyr drodle?

Får vi noe for å fortelle livsløgn eller blir vi kynisk utnyttet?

Anonymous poster hash: 81222...8be

• Liker 5
Skrevet

Hva betyr drodle?

Får vi noe for å fortelle livsløgn eller blir vi kynisk utnyttet?

Sistnevnte selvsagt.

Anonymous poster hash: 5b519...257

• Liker 1
Skrevet

Enten så mener hun en løyn som man forteller seg selv for å leve lykkelig i livet, eller en løyn man forteller andre om livet sitt? For ingen kommer til å innrømme en ting de virkelig fornekter på forum.

Anonymous poster hash: fb072...dbc
Skrevet

Vel,jeg kan fortelle en likevel..

Jeg møtte min nåværende på videregående. Han var høy, kjekk og veldig smart.

Men jeg hadde også en mistanke om at min bestekompis var forelsket i meg.

Jeg spurte han flere ganger og han sa nei.

En dag bestemte min nåværende seg for å spørre meg på date via facebook. Jeg ble så glad!

Daten gikk også veldig bra og jeg greide ikke å slutte å snakke om det, inkludert til min bestekompis.

Etter det skjedde det ikke så mye pga jobbing og sånt, men så kom russetiden.

Jeg ble veldig full en kveld og når bestekompisen min fortalte meg at han hadde sett min nåværende kline med noen andre trodde jeg på han. Jeg ble selvfølgelig kjempe trist og endte opp med å ligge med bestekompisen min.

Når jeg ble edru så begynte jeg å legge sammen to og to og sa det rett ut. Bestekompisen min nølte og sa noe som "njaa,kanskje det ikke var han likevel, jeg var veldig full!"

Jeg tilgav han,men dypt inn i meg var jeg lei meg. Ting skjer i fylla, men nå har vi gjort en svær tabbe.

Det ødela vennskapet for oss og jeg ble kjæreste med min nåværende.

2 måneder uten mensen og jeg begynte å fatte tegningen..

Vi behold ungen og er sammen den dag i dag.

ungen kan være hans, min samboer sin, så vidt jeg vet, men helt ærlig så er jeg ikke sikker, og hver gang sønnen min har en fellestrekk med bestekompisen min får jeg en komp i magen.,.

• Liker 6
Skrevet

løyn! :skratte:

Lær deg å skrive!!

Anonymous poster hash: 89e3f...044

• Liker 2
Skrevet

Vel,jeg kan fortelle en likevel..

Jeg møtte min nåværende på videregående. Han var høy, kjekk og veldig smart.

Men jeg hadde også en mistanke om at min bestekompis var forelsket i meg.

Jeg spurte han flere ganger og han sa nei.

En dag bestemte min nåværende seg for å spørre meg på date via facebook. Jeg ble så glad!

Daten gikk også veldig bra og jeg greide ikke å slutte å snakke om det, inkludert til min bestekompis.

Etter det skjedde det ikke så mye pga jobbing og sånt, men så kom russetiden.

Jeg ble veldig full en kveld og når bestekompisen min fortalte meg at han hadde sett min nåværende kline med noen andre trodde jeg på han. Jeg ble selvfølgelig kjempe trist og endte opp med å ligge med bestekompisen min.

Når jeg ble edru så begynte jeg å legge sammen to og to og sa det rett ut. Bestekompisen min nølte og sa noe som "njaa,kanskje det ikke var han likevel, jeg var veldig full!"

Jeg tilgav han,men dypt inn i meg var jeg lei meg. Ting skjer i fylla, men nå har vi gjort en svær tabbe.

Det ødela vennskapet for oss og jeg ble kjæreste med min nåværende.

2 måneder uten mensen og jeg begynte å fatte tegningen..

Vi behold ungen og er sammen den dag i dag.

ungen kan være hans, min samboer sin, så vidt jeg vet, men helt ærlig så er jeg ikke sikker, og hver gang sønnen min har en fellestrekk med bestekompisen min får jeg en komp i magen.,.

Fy faen.

Anonymous poster hash: 48e22...c5f

• Liker 9
Skrevet

Sistnevnte selvsagt. Anonymous poster hash: 5b519...257

Det var et retorisk spørsmål. Vet noen hva drodle betyr?

• Liker 1
Skrevet

Det var et retorisk spørsmål. Vet noen hva drodle betyr?

Ja. Når man f.eks sitter i telefonen og tegner kruseduller fraværende på et papir, så drodler man.

• Liker 3
Skrevet

Ja. Når man f.eks sitter i telefonen og tegner kruseduller fraværende på et papir, så drodler man.

"Å drodle" kan i øverført mening bety å kaste fram tanker og idéer om noe, på en litt mindre konsentrert måte enn under en idédugnad.

Anonymous poster hash: 7992f...ce5

• Liker 2
Skrevet

Fy faen.

Anonymous poster hash: 48e22...c5f

Hva er poenget med slike tråder hvor folk skal fortelle, når det skal komme kritikk haglende? Du trenger ikke mene noe om alt, og dette tror jeg du selv vet siden du faktisk føler skammen såpass at du velger kommentere det med "fy faen" som anonym.

• Liker 6
Skrevet

"Å drodle" kan i øverført mening bety å kaste fram tanker og idéer om noe, på en litt mindre konsentrert måte enn under en idédugnad.

Anonymous poster hash: 7992f...ce5

Næmen, det var jo RETT fra wikipedia jo. Så FLINK du er!

• Liker 4
Skrevet

Jeg er lesbisk.

Anonymous poster hash: d11c2...222
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...