Gå til innhold

Barbert fitte og dumme unge jenter.


Gjest sexygirl

Anbefalte innlegg

Så man er ung og dum fordi man velger å barbere seg? Javel nå har jeg hørt det å.

Endret av Lillemeg22
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, alle menn elsker hårete mus, for det er en myte at menn sier hva de tror kvinnen vil høre for å få se fitte. Hadde du barbert ville du mista alle 3..... Og de ville sagt "åneeeeei!! Har du barbert?!?! Wrææææl! Så leit!!! buuhuu" ....



Anonymous poster hash: 45abd...eea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30,så ser ikke på meg selv som noe ungjente.Jeg vokser med nedentil,men det er kun for min egen del så ikke dra alle under en kam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttene gir pokker i om du er barbert eller ikke

Helt enig i dette, så lenge det ikke stikker.

Mann 25

Anonymous poster hash: b1b5f...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg ei voksen jente i midten av 30 årene med en naturlig hårvekst på fitta, og jeg har ingen planer om barbering. Mye hår på fitta er topp sier mannen min, noe også mine to elskere sier. Mannen min vet om elskerne mine, og han kjenner dem. Bare enkle dumme nek opererer med elskere bak ryggen på typen sin.

Dra til legen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du balanserer sex med tre menn og derfor er du avansert og moden? Vi klarer alle ligge rundt. Hår eller ikke.



Anonymous poster hash: 11bff...0d1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor tror nabge unge dumme jenter at barbert fitte er toppen av lykke, Hår på fitta er naturlig, og har mange viktige biologiske funksjoner. Bl.a temperatur, beskyttelse av den naturlige bakterieflora samt er en viktig faktor ved utsendelse av kvinnelige luktestoffer. Evlusjonen har en mening med alt.

Det virker som om mange jenter tror at barbert fitte er viktig for guttene. Stakkars naut. Guttene gir pokker i om du er barbert eller ikke, bare de får fitte,

Barbert fitte fremmer også eksem på indre og ytre kjønnslepper, uansett hvor mye tull dere smører på for å unngå det.

Hvorfor er unge jenter så utrolig enkle og dumme. De barberer fitta. Stresser på jobb eller skole. De tygger p piller, samt antideprisiva for bli i form. Men tiltross for all barberingen, stresset og klaskingen på piller, så er fitta like tør og uvillig. Unge jenter klarer ikke å få til et godt sexliv, siden de styres av konformitet, ,moter og politisk korrekte tanker og handlinger. Skjert dere. Ellers blir dere gamle med ei lite brukt og frustrert fitte.

Selv er jeg ei voksen jente i midten av 30 årene med en naturlig hårvekst på fitta, og jeg har ingen planer om barbering. Mye hår på fitta er topp sier mannen min, noe også mine to elskere sier. Mannen min vet om elskerne mine, og han kjenner dem. Bare enkle dumme nek opererer med elskere bak ryggen på typen sin.

Mye hår på fitta er skittent, lukter fortere vondt og foretrekkes blant få mannfolk. Hilse "jente".

Anonymous poster hash: f60ae...75d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En utfordring til deg TS:

Barber deg helt, si til dine 3 menn at du bare tenkte du skulle prøve noe nytt. Se reaksjonen. Rapporter tilbake hit.

Jeg kan garantere at resultatet ville skuffet deg stort.



Anonymous poster hash: 45abd...eea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg si det samme om de som har masse hår. Dere er gammle og dumme!



Anonymous poster hash: 5de7a...268
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg si det samme om de som har masse hår. Dere er gammle og dumme!

Anonymous poster hash: 5de7a...268

Nei da blir det rabalder med en gang man sier noe slikt må vite, da hopper de i taket så hårene står.. Man må da for all del ikke mene at hårete underliv er ekkelt, at de er noen naut, dumme som steinalder mennesker om de har full busk, at de er kvalme, ustelte, vemmelige, uhygieniske.. Å du hendelse, for en rasende masse du får etter deg da :fnise:

Morsomme greier at de forteller oss at det er mote, men de eneste som virkelig ser ut til å bry seg med hvordan andre ser ut mellom beina er de med full busk. Fatter ikke denne interessen av hvordan sidekvinnen er ut mellom beina med mindre du er lesbisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker disse hår og det skal være naturlig entuiastene om hårete rygger på mannfolk?

Jeg synes nemmelig hårete mus er MINST like ekkelt som dere syns masse hår på ryggen er..



Anonymous poster hash: 45abd...eea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kone er 40 og glattbarbert til enhver tid, jeg barberer henne ca 3 ganger i uken. Dette har vi holdt på med i de siste 6-7 årene. Hun har aldri barbert seg selv, dette er min "greie".

Vi trives veldig godt med dette. Hun koser seg med å overlate styringen til meg, at jeg er "sjefen" der nede for å si det slik....og jeg liker så godt å stelle henne. Dette er egentlig en egen dimensjon i vårt sexliv.

Vil ha meg frabedt at det kun er "dumme unge jenter" som gjør dette..!! Min kone er voksen og oppegående. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts, du veit jo ALT !

Fint at du vet hvordan alle jenter tenker og lever livene sine. Er du klarsynt eller ?

(og et veldig umodent innlegg av en som påstår at hun selv er i 30 årene et sted)



Anonymous poster hash: d1ece...936
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror nabge unge dumme jenter at barbert fitte er toppen av lykke, Hår på fitta er naturlig, og har mange viktige biologiske funksjoner. Bl.a temperatur, beskyttelse av den naturlige bakterieflora samt er en viktig faktor ved utsendelse av kvinnelige luktestoffer. Evlusjonen har en mening med alt.

Det virker som om mange jenter tror at barbert fitte er viktig for guttene. Stakkars naut. Guttene gir pokker i om du er barbert eller ikke, bare de får fitte,

Barbert fitte fremmer også eksem på indre og ytre kjønnslepper, uansett hvor mye tull dere smører på for å unngå det.

Hvorfor er unge jenter så utrolig enkle og dumme. De barberer fitta. Stresser på jobb eller skole. De tygger p piller, samt antideprisiva for bli i form. Men tiltross for all barberingen, stresset og klaskingen på piller, så er fitta like tør og uvillig. Unge jenter klarer ikke å få til et godt sexliv, siden de styres av konformitet, ,moter og politisk korrekte tanker og handlinger. Skjert dere. Ellers blir dere gamle med ei lite brukt og frustrert fitte.

Selv er jeg ei voksen jente i midten av 30 årene med en naturlig hårvekst på fitta, og jeg har ingen planer om barbering. Mye hår på fitta er topp sier mannen min, noe også mine to elskere sier. Mannen min vet om elskerne mine, og han kjenner dem. Bare enkle dumme nek opererer med elskere bak ryggen på typen sin.

For det første er dette en så personlig ting at det må absolutt være opp til kvinnen selv å bestemme.

For det andre er det umulig for deg å vite hvordan en annen kvinne føler kroppen sin.

For det tredje er det greit at du og mannen din (samt elskerne dine) er OK med hvordan kroppen din er, men du kan ikke pålegge andre å føle det samme.

Og til slutt - ut fra alt du har skrevet, så mener jeg at du er enten troll, eller en lite intelligent person (kvinne eller man er irrelevant).

Endret av Drizzt
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min kone er 40 og glattbarbert til enhver tid, jeg barberer henne ca 3 ganger i uken. Dette har vi holdt på med i de siste 6-7 årene. Hun har aldri barbert seg selv, dette er min "greie".

Vi trives veldig godt med dette. Hun koser seg med å overlate styringen til meg, at jeg er "sjefen" der nede for å si det slik....og jeg liker så godt å stelle henne. Dette er egentlig en egen dimensjon i vårt sexliv.

Vil ha meg frabedt at det kun er "dumme unge jenter" som gjør dette..!! Min kone er voksen og oppegående. :)

Nice :)

Takk for tipset. Skal forsøke å gjøre mannen om til barbermester og ikke bare inspektør.

Anonymous poster hash: 64d1a...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...