Gå til innhold

Barbert fitte og dumme unge jenter.


Gjest sexygirl

Anbefalte innlegg

Hvorfor tror nabge unge dumme jenter at barbert fitte er toppen av lykke, Hår på fitta er naturlig, og har mange viktige biologiske funksjoner. Bl.a temperatur, beskyttelse av den naturlige bakterieflora samt er en viktig faktor ved utsendelse av kvinnelige luktestoffer. Evlusjonen har en mening med alt.

Det virker som om mange jenter tror at barbert fitte er viktig for guttene. Stakkars naut. Guttene gir pokker i om du er barbert eller ikke, bare de får fitte,

Barbert fitte fremmer også eksem på indre og ytre kjønnslepper, uansett hvor mye tull dere smører på for å unngå det.

Hvorfor er unge jenter så utrolig enkle og dumme. De barberer fitta. Stresser på jobb eller skole. De tygger p piller, samt antideprisiva for bli i form. Men tiltross for all barberingen, stresset og klaskingen på piller, så er fitta like tør og uvillig. Unge jenter klarer ikke å få til et godt sexliv, siden de styres av konformitet, ,moter og politisk korrekte tanker og handlinger. Skjert dere. Ellers blir dere gamle med ei lite brukt og frustrert fitte.

Selv er jeg ei voksen jente i midten av 30 årene med en naturlig hårvekst på fitta, og jeg har ingen planer om barbering. Mye hår på fitta er topp sier mannen min, noe også mine to elskere sier. Mannen min vet om elskerne mine, og han kjenner dem. Bare enkle dumme nek opererer med elskere bak ryggen på typen sin.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Skjert dere, ungjenter, evlusjonen har en mening med alt!" :fnise:

Jente er en god beskrivelse av deg, ja. :)



Anonymous poster hash: dcc83...e72
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg ei voksen jente i midten av 30 årene med en naturlig hårvekst på fitta, og jeg har ingen planer om barbering.

Morna, Jens...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ofte irritert meg på dette selv, jenter i 18-30 års alderen er så oppsatt på å få barbert seg først at de gjerne utsetter sexen til neste date KUN for å få barbert seg i tide. Har flere ganger opplevd at hvis jeg ender opp med å ha sex med noen første kveld, så er det alltid litt hårete der nede. Mens på andre og tredje date, aldri ett hår i sikte.

For den saks skyld er jeg egentlig verken for eller i mot hår. Jeg liker det beste trimmet, ikke barbert. Da blir det mykt og godt (og holder seg slik) heller enn at jeg stikker meg som på en tredagersbarbering dagen etterpå når jeg skal slikke henne. En gang fikk jeg til og med spørsmål om jeg hadde klint med en mann fordi jeg hadde "Beard Burn"... Hva faen?



Anonymous poster hash: 3ef9d...d0d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Det er din mening om saken, du liker hår på fitta, andre liker den barbert. Men egentlig høres du bare bitter ut...tenker du er en av de som får mye problemer av barbering og dermed ikke takler at andre fint kan ha ei glattbarbert fitte uten problem.

Men syns det er mer tragisk at du i tillegg til å ha en mann har elskere. Du må jo ha et sykt oppmerksomhetsbehov.

For all del, deg om det. Slapp av, lev livet. La håret på fitta gro, men drit hva andre gjør...du kan faktisk bare styre deg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg bryr meg ikke om det har gått en uke siden jeg shava der nede om jeg skal ha sex.. Jeg bare hater hår der og under armene. Liker ikke det på det andre kjønn heller :) Synes ikke en svær regnskog er så veldig sexy, men har aldri brydd meg så lenge det har vært trimmet godt :P

Så du kan ikke si at alle ungjenter er overfladiske bimboer som ikke vil ha sex og knasker p-piller som sukkertøy. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, mann. Etter denne fabelaktige talen kommer det nok ikke til å være et eneste barbert underliv igjen i dette land!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OII OIii oii det var da fælt til truseinspeksjon her da :fnise:

Jeg velger å barbere meg og har ingen planer om at dine politiske slagord skal forandre livet mitt, men jeg er heldigvis så pass lite opptatt av hva andre velger å gjøre med busken sin at du må bare stå på for min del. Føl deg som en voksen uavhengig jente du, stå på barrikadene for et hårete underliv, lag paroler med dype slagord og skrik ut din smerte over at andre barberer seg, skrik ut at hjernecellene sitter i kjønnshåret og når man barberer de vekk så forsvinner vettet, ta gjerne stikkprøver med truseinspeksjoner for å se hvor mye eventuelt hvor lite vett det er på jentene du undersøker

Men ikke forvent å bli tatt så veldig seriøst :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jeg ta ditt innlegg på alvor eller er det bare et troll. Du sier du er i 30 årene, men det er ingen ting i ditt innlegg som tyder på det. Du synes andre er dumme fordi de velger noe annet enn hva du vil. Du vet selvsagt ingenting om bakgrunnen for de enkeltes valg, derfor er det rimelig klokt og ikke heve seg over andre.

Det er mange ting vi mennesker gjør som ikke er naturlig, vi bruker såpe når vi vasker oss, klypper negler og håret både her og der. Noen bruker til og med parfyme og andre saker for å se bra ut.

Ingen ting av det her er naturlig man man velger å gjøre det allikevel. Ganske smart å pynte seg å se vellstelt ut. Personlig hvis jeg skulle have i en erotisk setting med en kvinne som er helt ustelt mellom benene ville jeg ganske enkelt miste interessen, på linje med at hun har digre såter under armene eller lange nesehår eller bart. Hår i store mengder på damer er for meg turn off, men jeg respekter de som vil ha mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror nabge unge dumme jenter at barbert fitte er toppen av lykke, Hår på fitta er naturlig, og har mange viktige biologiske funksjoner. Bl.a temperatur, beskyttelse av den naturlige bakterieflora samt er en viktig faktor ved utsendelse av kvinnelige luktestoffer. Evlusjonen har en mening med alt.

Barbert fitte fremmer også eksem på indre og ytre kjønnslepper, uansett hvor mye tull dere smører på for å unngå det.

Dette er jeg fullt og helt enig med deg i :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Garderobedusk er tingen. Altså hår foran og barberte kjønnslepper. Det beste av to verdener.



Anonymous poster hash: 64d1a...e70
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jeg fullt og helt enig med deg i :).

Så rart at dere som ikke barberer dere vet så mye om eksem nivået og sopp livet til oss som barberer oss, er dere gynekologer eller noe :P Jeg har på mange måter nok med mitt eget underliv. Det har aldri hatt sopp, eksem, det fryser ei og har en meget behagelig duft men jeg kan være enig med en ting du sier deg selv enig i: evolusjonen har en mening med alt, det er vel derfor at i gamle dager da våre tipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptippoldeforeldre levde, hadde de nok mer hår på kroppen enn vi har i dagens samfunn selv om en ikke barberer seg.

Men for all del du må gjerne si deg enig med at de som velger å barbere seg er dumme men det fremstår som en rar ting å si når du selv er opptatt av at dere som ikke barberer dere får mye pes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror nabge unge dumme jenter at barbert fitte er toppen av lykke, Hår på fitta er naturlig, og har mange viktige biologiske funksjoner. Bl.a temperatur, beskyttelse av den naturlige bakterieflora samt er en viktig faktor ved utsendelse av kvinnelige luktestoffer. Evlusjonen har en mening med alt.

Det virker som om mange jenter tror at barbert fitte er viktig for guttene. Stakkars naut. Guttene gir pokker i om du er barbert eller ikke, bare de får fitte,

Barbert fitte fremmer også eksem på indre og ytre kjønnslepper, uansett hvor mye tull dere smører på for å unngå det.

Hvorfor er unge jenter så utrolig enkle og dumme. De barberer fitta. Stresser på jobb eller skole. De tygger p piller, samt antideprisiva for bli i form. Men tiltross for all barberingen, stresset og klaskingen på piller, så er fitta like tør og uvillig. Unge jenter klarer ikke å få til et godt sexliv, siden de styres av konformitet, ,moter og politisk korrekte tanker og handlinger. Skjert dere. Ellers blir dere gamle med ei lite brukt og frustrert fitte.

Selv er jeg ei voksen jente i midten av 30 årene med en naturlig hårvekst på fitta, og jeg har ingen planer om barbering. Mye hår på fitta er topp sier mannen min, noe også mine to elskere sier. Mannen min vet om elskerne mine, og han kjenner dem. Bare enkle dumme nek opererer med elskere bak ryggen på typen sin.

Takk gud for at du representerer mindretallet...!

Hvor er dislike-knappen?

Og rødstrømpe-alert-knappen?

Anonymous poster hash: 45abd...eea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Startet av sexygirl, i dag, 04:09"

Ojda.. Fikk en litt for stor forsyning med litt for sterke stoffer?



Anonymous poster hash: 45abd...eea
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...