Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #21 Skrevet 8. september 2013 Jeg synes du beskriver en tydelig depresjon. Ta kontakt med fastlegen din, og be om å få ta en MADRS-test (depresjonstest), så kan du få en henvisning til psykolog. Du trenger tydelig noen å snakke med. Hvordan er forholdet ditt til barna dine? Klarer du å vise omsorg, involvere deg i livet deres og være en tilstedeværende mor?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #22 Skrevet 8. september 2013 Jeg tror ikke du er psykopat, slik du kaller deg selv. Jeg tror du har så mye ubearbeidet smerte inni deg at det er vanskelig å gi andre omsorg. Kjenner i alle fall igjen den følelsen av egen erfaring. Det er vanskelig å klare å engasjere seg i andre barns små og store sorger når barnet inni en er dødelig såret. Når du selv var (og fremdeles blir) utsatt for mobbing og vokste opp i et hjem med alkoholisme/omsorgssvikt, så blir det vanskelig å være en støtte for andre. Du må få det bra med deg selv først, Du trenger omsorg og hjelp. Gi deg selv muligheten til å ta i mot hjelp. ikke overfør familietraumene (alkoholisme, svik osv) videre til dine barn, slik man ubevisst kan gjøre om man ikke bearbeider dem. Hadde virkelig oppsøkt fastlegen og fått henvisning videre i hjelpeapparatet. Kanskje kan fastlegen også være en god samtalepartner. Kanskje du trenger en (gradert) sykemelding i en periode? Anonymous poster hash: 54ca4...6fd
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #23 Skrevet 8. september 2013 Og en annen ting som slo meg (ble selv mobbet i 7 år på skolen); de kollegene du beskriver, som fryser deg ut - det er visst de som skal bekjempe mobbing i skolen. Ikke rart det ikke lykkes...Anonymous poster hash: 54ca4...6fd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå