Djungelvrål Skrevet 8. september 2013 #21 Skrevet 8. september 2013 Hva skal en jente gjøre?!!!! Hver gang jeg går forbi den lokale kebabsjappa står det en gjeng innvandrerungdom utenfor og lager kysselyder og glor på rumpa mi... Slibrige kommentarer etterfulgt av "Hey! Hora!" når jeg ikke svarer. Kommer jeg for nær lager de jukkebevegelser og dasker ut i lufta. På butikken tar jeg folk, ofte voksne menn på alder med min egen far, i å stå og beglo meg åpenlyst... også her innvandrere. Om de ser at jeg ser på dem, gliser de enten sleskt og "kler av" meg med blikket, eller så ser de vekk. Når jeg kommer inn på bussterminalen kan jeg nærmest føle blikkene fra - gjett da - innvandrerungdommen som helt skamløst glor på kroppen min... Tidvis kommer de også her med ekle smil, dulting seg imellom eller lav plystring mens de glor på rumpa mi. Og jeg har mange flere eksempler!!! Jeg er drittlei! Jeg er en helt alminnelig norsk jente, jeg kler meg ikke utfordrende, jeg inviterer ikke til seksuell kontakt overhodet. Grr, jeg er så forbanna lei av å bli sett på som et objekt nå! Hva er det de vil, at jeg skal kle meg i burka? Slutter de å glo da!? Slipper jeg kanskje slibrige kommentarer om hvilken skitten liten tøs jeg er? Fy faen, jeg er lei... Og det hjelper ikke å snakke til dem heller, de eier ingen respekt for kvinner og de hører ikke et ord av hva jeg sier, ser det ut til... FAEN, så lei jeg er "kulturell berikelse" nå! For all del, det finnes mange flotte innvandrere... men så har vi disse gjengene som gjør sitt beste for å forsure den allmenne oppfatning. Jeg forstår det ikke!!! Den respekten vi har bygget landet vårt på, er fullstendig forduftet når det kommer til disse menneskene. Hvorfor får slike holde på? Hvorfor har ikke jeg frihet til å gå på gaten uten å bli kalt hore? Anonymous poster hash: 315a0...e67 Du gjør ikke noe galt. Det er bare det at i deres øyne er alle norske kvinner æreløse og horer. Det er vanlig praksis på norske skoler også at muslimske innvandrere også roper f.eks "din blonde hore" etter norske 12 år gamle jenter. Skulle vært rart å sett hva som hadde skjedd med en norsk gutt om han hadde gjort noe lignende mot en muslimsk jente. Hadde vel hyyyylt rasisme innen sekundet og troppet 15 stykker opp på døra til gutten med balltre. Jeg ikke i tvil om hvem som er de verste rasistene her til lands. 8
Djungelvrål Skrevet 8. september 2013 #22 Skrevet 8. september 2013 Enig. Hvis man kler seg og oppfører seg som et ludder vil man jo også bli oppfattet som det. Anonymous poster hash: 38c28...13d Syns du 10 år gamle norske ungdomskolejenter oppfører seg som luddere? 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #23 Skrevet 8. september 2013 Du gjør ikke noe galt. Det er bare det at i deres øyne er alle norske kvinner æreløse og horer. Det er vanlig praksis på norske skoler også at muslimske innvandrere også roper f.eks "din blonde hore" etter norske 12 år gamle jenter. Skulle vært rart å sett hva som hadde skjedd med en norsk gutt om han hadde gjort noe lignende mot en muslimsk jente. Hadde vel hyyyylt rasisme innen sekundet og troppet 15 stykker opp på døra til gutten med balltre. Jeg ikke i tvil om hvem som er de verste rasistene her til lands. Enig her.. Om jeg kjefter på en utlending får jeg høre at jeg er rasist, men hvis han roper hore etter meg får jeg høre at jeg må kle på meg skikkelig. Nå har vi stått opp for innvandrere så lenge - det er på tide at noen står opp for oss! Anonymous poster hash: 315a0...e67 9
Gjest made4u Skrevet 9. september 2013 #24 Skrevet 9. september 2013 TS, har det slått deg at det ligger i hannkjønns natur å være tiltrukket av jenter? Det gjelder uansett hvilke etnisitet man har... Jo da, noen viser det mer åpenlyst enn andre, dog er fascinasjonen gjerne tilstedeværende uavhengig om man viser den eller ei. Altså kan en som kanskje ikke viser det åpenlyst være mer fascinert av deg enn en som viser den mer enn du liker. I noen kulturer viser de nemlig interesse mer åpenlyst enn i andre.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #25 Skrevet 9. september 2013 TS, har det slått deg at det ligger i hannkjønns natur å være tiltrukket av jenter? Det gjelder uansett hvilke etnisitet man har... Jo da, noen viser det mer åpenlyst enn andre, dog er fascinasjonen gjerne tilstedeværende uavhengig om man viser den eller ei. Altså kan en som kanskje ikke viser det åpenlyst være mer fascinert av deg enn en som viser den mer enn du liker. I noen kulturer viser de nemlig interesse mer åpenlyst enn i andre. Vise interesse? Det er ikke å vise interesse å jukke mot fremmede jenter på gata og lage apelyder. Det er trakassering, og det vet de fleste som befinner seg i Norge. Jeg synes det bare er hyggelig om noen gir meg et kompliment, tar initiativ til prat eller bare smiler til meg på gata; det er en stor forskjell på det og å regelrett glo på noens pupper med et motbydelig glis om munnen. Det er bare ubehagelig, og kultur er ikke en gyldig unnskyldning i mine øyne. Vi er i Norge og her respekterer vi folk som folk - ikke som vandrende sexobjekter eller babymaskiner. Anonymous poster hash: 315a0...e67 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #26 Skrevet 9. september 2013 Litt høye tanker om deg selv eller? Jeg får også blikk fra folk, men går da ikke rundt å tror at den digge kroppen min er uimotståelig.Anonymous poster hash: 58716...3a7
kubrak Skrevet 9. september 2013 #27 Skrevet 9. september 2013 Syns du 10 år gamle norske ungdomskolejenter oppfører seg som luddere? ?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #28 Skrevet 9. september 2013 Litt høye tanker om deg selv eller? Jeg får også blikk fra folk, men går da ikke rundt å tror at den digge kroppen min er uimotståelig.Anonymous poster hash: 58716...3a7 Du... Det er ikke snakk om blikk, men om regelrett avkledning med blikket. Man skal være både blind og dum for å ikke oppfatte at de anser deg som et fuckings stykke kjøtt, ikke et menneske. Kroppen min er ganske så alminnelig, verken digg eller uimotståelig, men jeg merker da at interessen er seksuell når de lager jukkebevegelser og kysselyder og kaller meg tøs.. Anonymous poster hash: 315a0...e67 1
jabx Skrevet 12. september 2013 #29 Skrevet 12. september 2013 Helt enig!!! Unntatt FrP. Liker ikke politikken deres På hvilken måte?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #30 Skrevet 14. september 2013 Har opplevd det samme. Før så gikk jeg fra Oslo-S til Hellsfyr når jeg skulle på jobben, det var noe jeg til slutt måtte gi opp. Anonymous poster hash: 8a437...94d
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #31 Skrevet 14. september 2013 Jeg forstår at du blir frustrert og sinna. Det finnes ingen god grunn for å behandle jenter/folk på denne måten. Men hvor er det du møter disse mennene som kaller deg hore, tøs osv helt uten grunn? Har aldri opplevd at noen har bannet til meg på den måten. Disse eldre mennene som stirrer og er ekle har jeg også sett, og de er som oftest utlendinger. Jeg pleier bare å ignorere de eller se stygt tilbake. Når jeg ser sånne folk tenker jeg jo at de tar inn for mange sprø innvandrere (selv om jeg selv ikke er etnisk norsk) her i landet. Så ille situasjoner som du beskriver det har jeg heldigvis ikke opplevd, men så unngår jeg å gå på steder der det er sånne folk og er ikke ute alene sent på kvelden. Jeg synes sånne folk ikke bør tas inn her i landet, de ødelegger for så mange andre. Problemet er jo at disse mennene kommer fra land (ofte muslimske) der de har et helt annet kvinnesyn, også klarer de ikke å tilpasse seg samfunnet her.Anonymous poster hash: fc034...a49
Gjest Kim Skrevet 14. september 2013 #32 Skrevet 14. september 2013 Hva skal en jente gjøre?!!!! Hver gang jeg går forbi den lokale kebabsjappa står det en gjeng innvandrerungdom utenfor og lager kysselyder og glor på rumpa mi... Slibrige kommentarer etterfulgt av "Hey! Hora!" når jeg ikke svarer. Kommer jeg for nær lager de jukkebevegelser og dasker ut i lufta. På butikken tar jeg folk, ofte voksne menn på alder med min egen far, i å stå og beglo meg åpenlyst... også her innvandrere. Om de ser at jeg ser på dem, gliser de enten sleskt og "kler av" meg med blikket, eller så ser de vekk. Når jeg kommer inn på bussterminalen kan jeg nærmest føle blikkene fra - gjett da - innvandrerungdommen som helt skamløst glor på kroppen min... Tidvis kommer de også her med ekle smil, dulting seg imellom eller lav plystring mens de glor på rumpa mi. Og jeg har mange flere eksempler!!! Jeg er drittlei! Jeg er en helt alminnelig norsk jente, jeg kler meg ikke utfordrende, jeg inviterer ikke til seksuell kontakt overhodet. Grr, jeg er så forbanna lei av å bli sett på som et objekt nå! Hva er det de vil, at jeg skal kle meg i burka? Slutter de å glo da!? Slipper jeg kanskje slibrige kommentarer om hvilken skitten liten tøs jeg er? Fy faen, jeg er lei... Og det hjelper ikke å snakke til dem heller, de eier ingen respekt for kvinner og de hører ikke et ord av hva jeg sier, ser det ut til... FAEN, så lei jeg er "kulturell berikelse" nå! For all del, det finnes mange flotte innvandrere... men så har vi disse gjengene som gjør sitt beste for å forsure den allmenne oppfatning. Jeg forstår det ikke!!! Den respekten vi har bygget landet vårt på, er fullstendig forduftet når det kommer til disse menneskene. Hvorfor får slike holde på? Hvorfor har ikke jeg frihet til å gå på gaten uten å bli kalt hore? Anonymous poster hash: 315a0...e67 Er du i en trygg setting. dvs. det er andre rundt deg du kan regne med suport fra, så synes jeg du skal ta debatten med disse ungdommene. Denne mangelen på respekt kan direkte spores til Islam og den eneste måten å løse dette på er å argumentere de vekk fra slike holdninger.
MilleVanille Skrevet 14. september 2013 #33 Skrevet 14. september 2013 Jeg opplever nøyaktig det samme, og det gjør alle venninnene mine også. Det er et utbredt problem, og mange av de det gjelder eier ikke respekt for kvinner. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå