Gå til innhold

Hva betyr "deilig jente"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sexygirl

Han synes du er det deiligste som finnes. Du er deiligheten hans. HANSEMANN BRUKER å kalle meg deiligheten sin, Det er utrolig positivt å høre, og hele kroppen går i spinn. Jeg vil knulle han der og da, UANSETT om det er andre tilstede.

Vær lykkelig over at han sier du er deilig. Er du heldig treffer du en mann som du blir deiligheten til. DA spiller ikke noe annet noen rolle. Dere kan møte alle livets sider sammen, og også dø samen hvis en slik situasjon skulle dukke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Touchdown

Har datet en mann en stund nå sier til meg at jeg er deilig, veldig deilig osv.

Jeg skjønner ikke hva det betyr. Har det med personlighet å gjøre? At han liker å være med meg, alt er behagelig, at han trives veldig i mitt selskap og derfor føler at "oh, hun er så deilig å være med"? Eller betyr det noe om det fysiske? Han sier ikke "pen", han sier bare "deilig". Skulle ønske han sa pen i stedet. Når jeg spør: "Hva mener du med deilig? " Sier han bare "Nei, du er bare så.....deilig" :murvegg:

Hva legger menn i ordet deilig sånn generelt?

Anonymous poster hash: b6e72...7d4

På norsk betyr det vel egentlig bare "deilig" fysisk. Tror at det på dansk kan strekkes mer mot personlighet. Søt derimot, kan være like mye personlighetsbeskrivende som en fysisk karakteristikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste kan se på meg og sier han blir helt slått ut av at jeg er så vakker. (Jeg rødmer som regel alltid nå han sier det :P Hehe )

Han kan virkelig få meg turn on og han syns jeg er deilig å ta på, deilig å være nær.

Han syns jeg er ei utrolig pen jente.

Tre forskjellig settinger :-)

Anonymous poster hash: 616ce...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg mistenker at det kan være. At jeg egentlig kan være shtøgg i øynene hans, men likevel veldig deilig å være med. Dermed skulle jeg ønske han sa pen i stedet for da VET jeg at han synes at jeg er fin fysisk. Deilig kan være så mye annet også ;(

ts

Anonymous poster hash: c1217...3e5

snap-out-of-it.jpg

"Han kaller meg deilig, da mener han sikkert stygg."

Har du noen anelse om hvor frustrerende det er å gi et kompliment som blir tolket i verst mulig mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg mistenker at det kan være. At jeg egentlig kan være shtøgg i øynene hans, men likevel veldig deilig å være med. Dermed skulle jeg ønske han sa pen i stedet for da VET jeg at han synes at jeg er fin fysisk. Deilig kan være så mye annet også ;(

ts

Anonymous poster hash: c1217...3e5

Herregud, du overanalyserer!!!

Ta det som et kompliment.

Hadde jeg sagt til en fyr at han var deilig og han deretter skeptisk hadde bedt meg gi ham en detaljert definisjon på hva jeg mente med det, hadde jeg begynt å lure litt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig er et sterkt positivt kompliment basert på fysikk/kjemi/biologi. Eller for å si det mer presist, en deilig dame gir meg pirrende kriblinger innvendig i hele kroppen når jeg ser på henne. " vakker" er et flott ord å bruke om damer som er pene i ansiktet. Det er veldig konkret. Deilig referer til en mer flytende opplevelse av å bli tent av hele dama, fra topp til tå. Når damer sier jeg er deilig løfter det selvfølelsen et par hakk, det er et av de beste ordene jeg hører.

Anonymous poster hash: de75b...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre det blir brukt i en type setning som "Du er så deilig å være med" e.l er det nok rent fysisk.

Deilig overgår pen spør du meg. F.eks som mann vil jeg heller bli kalt deilig enn kjekk. For deilig omhandler på en måte hele kroppen, ikke bare ansiktet, men man er ikke deilig uten å være pen.



Anonymous poster hash: 53a87...1a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet en mann en stund nå sier til meg at jeg er deilig, veldig deilig osv.

Jeg skjønner ikke hva det betyr. Har det med personlighet å gjøre? At han liker å være med meg, alt er behagelig, at han trives veldig i mitt selskap og derfor føler at "oh, hun er så deilig å være med"? Eller betyr det noe om det fysiske? Han sier ikke "pen", han sier bare "deilig". Skulle ønske han sa pen i stedet. Når jeg spør: "Hva mener du med deilig? " Sier han bare "Nei, du er bare så.....deilig" :murvegg:

Hva legger menn i ordet deilig sånn generelt?

Anonymous poster hash: b6e72...7d4

En deiig jente for meg en en jente som er så digg og flott å se på at jeg ikke hadde nølt et sekund med å tungepule henne i rompa om jeg fikk sjansen. Deilig topper sexy, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow det er ikke rart jenter sitter igjen med gode karakterer på skolen når såpass høyt antall folk gidder å svare seriøst på et så dumt spørsmål med et så åpenbart svar. Anonymous poster hash: a0f63...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...