Gå til innhold

Hva betyr "deilig jente"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en mann en stund nå sier til meg at jeg er deilig, veldig deilig osv.

Jeg skjønner ikke hva det betyr. Har det med personlighet å gjøre? At han liker å være med meg, alt er behagelig, at han trives veldig i mitt selskap og derfor føler at "oh, hun er så deilig å være med"? Eller betyr det noe om det fysiske? Han sier ikke "pen", han sier bare "deilig". Skulle ønske han sa pen i stedet. Når jeg spør: "Hva mener du med deilig? " Sier han bare "Nei, du er bare så.....deilig" :murvegg:

Hva legger menn i ordet deilig sånn generelt?



Anonymous poster hash: b6e72...7d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bare fysisk.

Anonymous poster hash: 3cc04...a41

Jepp, og det er det kvinner vil høre.

Anonymous poster hash: 46809...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke likt å høre ordet deilig.. Aldri fått høre det fra kjæresten heldigvis. Han bruker ordene vakker og pen osv. Det er bare det fysiske han mener når han sier deilig tror jeg.



Anonymous poster hash: 43f8e...f37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg spør: "Hva mener du med deilig? " Sier han bare "Nei, du er bare så.....deilig" :murvegg:

Hva legger menn i ordet deilig sånn generelt?

Anonymous poster hash: b6e72...7d4

Velartikulert mann du har funnet deg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen kalte meg det, og da mente han i at han synes jeg var... deilig... Haha! Det han la i det er vel at jeg er fin å se på OG å ta på. Være nær og være med!



Anonymous poster hash: 6f225...621
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å bli kalt deilig er utelukkende positivt!



Anonymous poster hash: 7af59...2d1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legger du i det når du sier noen er deilig? Prøv å tenk omvendt. Er vel ikke vits å overanalysere det. Så lenge det er et positivt ord, så hadde ikke jeg gidda å tenkt noe på det.

Når han sier at det er deilig å være med deg, så hadde jeg ihvertfall tolka det som at han synes det er godt/digg/fint/bra å være med deg. :) Han liker vel bare å bruke det ordet da.


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen kalte meg det, og da mente han i at han synes jeg var... deilig... Haha! Det han la i det er vel at jeg er fin å se på OG å ta på. Være nær og være med!

Anonymous poster hash: 6f225...621

Det er det jeg mistenker at det kan være. At jeg egentlig kan være shtøgg i øynene hans, men likevel veldig deilig å være med. Dermed skulle jeg ønske han sa pen i stedet for da VET jeg at han synes at jeg er fin fysisk. Deilig kan være så mye annet også ;(

ts

Anonymous poster hash: c1217...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Circus maximus det samme som når en dame sier ; Åhhh , det var en deilig mann....

Kunne det itte vørri veldig ålreight om KG hadde et slikt et menn til kvinne- kvinne til mann betydings- oversÆttelses- -thingie-majiggie-ordbok-sak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei jeg liker er bare så sykt deilig :P

Hun er jo veldig pen og vakker, men når jeg tenker på henne tenker jeg alltid deilig.

Og med det mener jeg at ja hun er bare deilig, skikkelig digg kropp og god å ta på .... Ja , det er deilig ! :D



Anonymous poster hash: d5688...3f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kaller ei jente deilig, er det fordi jeg finner ho ekstremt fysisk tiltrekkende, og helt fint kunne hatt sex med ho. Dog finnes det unntak. Kaller jeg ei jente deilig, og jeg er i forhold med ei annen jente, så vil jeg ikke ha sex med ho første, men ho ser fortsatt deilig ut. Jeg holder meg til kjæresten uansett, men jeg lyver ikke og sier at det ikke finnes andre deilige jenter, selv om jeg synes kjæresten min er den deiligste.

Jeg bruker både deilig, vakker og pen til forskjellige 'settinger', fordi jeg mener alle tre ordene har forskjellige betydninger.



Anonymous poster hash: 4ef23...b21
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er det jeg mistenker at det kan være. At jeg egentlig kan være shtøgg i øynene hans, men likevel veldig deilig å være med. Dermed skulle jeg ønske han sa pen i stedet for da VET jeg at han synes at jeg er fin fysisk. Deilig kan være så mye annet også ;(

ts

Anonymous poster hash: c1217...3e5

Aldri kall en jente deilig. Notert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å brife med vokabularet i blant skulle vel være unødvendig når det allerede er så genuint som det blir.

Hensikten med komplimenter er jo at en skal føle seg vel, og når det er, bare fysisk, så er det jo det da.



Anonymous poster hash: 392f1...3b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...