AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #41 Skrevet 8. september 2013 Har et par i omgangskretsen som syter over "menn ikke liker sterke kvinner" - men de er stort sett bare skikkelige bitch'er. Skjønner godt menn ikke faller for dem kan man si.... Anonymous poster hash: 15d4e...23c 2
Red-Ruby Skrevet 8. september 2013 #42 Skrevet 8. september 2013 Har et par i omgangskretsen som syter over "menn ikke liker sterke kvinner" - men de er stort sett bare skikkelige bitch'er. Skjønner godt menn ikke faller for dem kan man si.... Anonymous poster hash: 15d4e...23c Når noen har behov for å peke ut seg selv som en "sterk kvinne", så tenker jeg på at de kanskje har litt holdnings problemer, eller er litt bitch som du sier.
Gjest Evans Skrevet 8. september 2013 #43 Skrevet 8. september 2013 (endret) Sterke kvinner, sånn fysisk sett, syns jeg er veldig turn-on. Sterke kvinner psykisk syns jeg er turn-on og ikke skummelt. Så turn-on til begge deler her altså. Endret 8. september 2013 av Evans
Gjest pilldorf Skrevet 8. september 2013 #44 Skrevet 8. september 2013 Det er som oftest svake menn som misliker sterke kvinner og da. Med massevis av fordommer. Sterke menn foretrekker sterke kvinner dem. De synes slikt er attraktivt. Og veldig positivt. Det er slikt som er lovende, når en først ønsker å analysere karaktertrekk hos noen. 1
henriken Skrevet 8. september 2013 #45 Skrevet 8. september 2013 Er sterke kvinner mindre feminine? Vet ikke om det var det henriken mente... Anonymous poster hash: 3c85a...c13 Mitt inntrykk er at de ofte er ganske bastante karrierekvinner som har lett for å putte andre i båser. Nå er det selvfølgelig basert på personlige erfaringer. Jeg synes den type oppførsel er lite feminim ja. Men: Oppegående kvinner er definitivt turn-on! (Da gjerne som Hapa beskrev det: "selvsikker, intellektuelt oppegående, ressurssterk, trygg etc.") Jeg assosierer "sterk kvinne" med feminist, som jeg igjen assosierer med ottar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå