AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #21 Skrevet 8. september 2013 Ikke sant. Anonymous poster hash: f42a0...f6d
Nasse1 Skrevet 8. september 2013 #22 Skrevet 8. september 2013 Å tenke slik TS gjør er tvangstanker.Anonymous poster hash: 49479...6fd De fleste har snev av tvangstanker, men de færreste går under diagnosen ocd. Jeg tror ikke ( basert på det ts skriver her) at problemene er omfattende nok til diagnosen tvangslidelse. Men jeg kan selvfølgelig ta feil. Jeg har mange fobier og handlinger som brukes for å unngå disse, men som ikke fokuseres på i min behandling. Dette fordi jeg ikke ser på de som et så stort problem at det går utover daglig gjøremål og livskvalitet. De to tingene er sentralt i tvangslidelser. Altså, mange tråkker konsekvent ikke på komlokk fordi det betyr ulykke, men det alene gir deg ikke en tvangslidelse. Spørsmålet igjen er altså hvor mye det plager ts. Jeg er også enig at ts bør kontakte lege om dette er et stort problem. Ingen her er psykologer og kan gi et korrekt svar, men har man selv en diagnose, har man som regel også lest og hørt grundig om den. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #23 Skrevet 8. september 2013 Du er enkelt og greit usikker/forfengelig. Anonymous poster hash: 2876a...600
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå