Gå til innhold

Veet

Hoppende_antilope

Anbefalte innlegg

Er den hårfjerningskremen så god som de sier på reklamen?

Og er det så lett? Bare å smøre på og skylle av?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, icon_biggrin.gif

Reklamen tar faktisk grundig rett når det gjelder Veet hårfjerningskrem,

smør på og skyll av!

(er det mulig å få det enklere? icon_rolleyes.gif)

..kan også anbefale "Nair" icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Lisa

Er det bare jeg som ikke får til hårfjerningskrem? Jeg har prøvd utallige ganger ,og har prøvd å la det virke lenger enn det som står, men hårene blir jo ikke borte!! Skikkelig irriterende, tror det er veet jeg har prøvd med. Det høres innmari praktisk ut, er det noen som har gode tips?

ML =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nettopp brukt veet dermo-respekt for følsom hud med stor suksess. mitt første hårfjerningskremforsøk på flere år, var temmelig skeptisk, fordi jeg pleier å synes kjemiske hårfjernere svir så fælt. men denne var smertefri og virket på fem minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye sprayen funker faktisk! Ingen slike produkter har virket på meg før, men denne fjerner iallefall nesten alt. Spray på, la virke i 8 minutter. Mens man skyller av skal man bruke en svamp med sirkulære bevegelser slik at hårene kommer av. Kjempeenkelt!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kan man bruke slike kremer for å fjerne hår nedentil? Er det farlig hvis du får det inn mellom kjønnsleppen f.eks? Hilsen Mira icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Hei,-

Som transe liker jeg å fjærne hår på kroppen.

Jeg prøvde Veet skummet som de reklamerer med på TV og det fungerer helt utmerket. Spray på og vent 8 minutter og skyld godt etterpå.

Jeg vil derimot ikke anbefale det på plasser med tynn hud, som f.eks nedentil, men... det går an å prøve på et lite område for å se om det kommer noen reaksjon. Hvis det ikke er noen reaksjon etter et døgn så burde det gå greit.

Lykke til!! :kgsmil:

Ha det fint,-

mvh. Randi Beate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedentil svir det, og det tar laaang tid på leggene... nei, høvel er og blir det beste for min del. Det funker fint over alt. Ble nesten overrasket over at så mange er fornøyd med veet. Jeg får det ikke til...

Kid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg liker veets hårfjerningsgelé best. Den fjerner i alle fall alle mine hår, i løpet av 5 min.Bruker den også nedentil, men passer på å ikke få den mellom kjønnsleppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei

Leste på dagbladet eller Vg (husker ikke hvilken) at Veet hårfjerningsskum hadde blitt forbudt i Danmark etter at flere kvinner hadde fått kraftig utslett/forbrenning etter å ha brukt produktet. Hudspesialister anbefaler høvel, epilator eller voks (alt som ikke er kjemisk hårfjerning).

Ville bare informere,

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...