AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #42 Skrevet 1. oktober 2013 Her skal man visst vite alle detaljer om hva sol foregikk forstår jeg. Vi hadde ikke sex da jeg hadde mensen, men vi koste nakne.. og gjorde andre ting, så vi hadde vel sex på et vis Anonymous poster hash: d217b...011 Haha, mensenpromp og greier. Tenker at det svei litt i nesa på'n da. Jeg hadde en dame over som jeg holdt på med for en stund siden. Vi hadde ikke sex på kvelden, men jeg ble morgenkåt og lå i halvsøvne på morgenen og ventet på at hun skulle våkne så vi kunne kose. Så slapp hun den brakeren og lukta smøg seg ut av dyna og opp i ansiktet mitt. Det var turn-off til de grader og jeg orket faktisk ikke sex når hun våknet rett etterpå. Hadde det vært dama mi hadde det vært annerledes (fortsatt ekkelt, for fis er ekkelt), men en dame som jeg bare holder på med så skal det ikke så utrolig mye til før jreg får avsmak. Anonymous poster hash: 46915...ea7 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #43 Skrevet 1. oktober 2013 Overnattet hos en fyr jeg holder på med for første gang og klarte å fise i søvne 3 ganger!! Våknet av det selv.. trodde jeg skulle DØ av flauhet.. tror han hørte det. En annen ting var at når jeg dro på morgenen hadde jeg litt hastverk med å komme meg avgårde så glemte igjen trusa mi hos han.... har ikke hørt noe fra han. Hadde dere ditcha en dame dere egentlig likte veldig godt hvis hun prompa i søvne? Anonymous poster hash: d217b...011 Jeg får lyst til å tvangsmate damer som deg med ertesuppe, bare for å eksponere den idiotiske fobien dere drar rundt på. Anonymous poster hash: 0df85...56c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå