Gå til innhold

Gutter: er dette heeelt krise?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det verste som kan skje er vel at jeg kan komme til å le om jeg er veldig overtrøtt eller full. :P

Seriøst: Alle fiser. Alle driter. It's life.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du hadde dumpa en dame hvis hun prompa i søvne?

Anonymous poster hash: d217b...011

Hvorfor skulle jeg gjort det?

Skrevet

Han må da vel tåle såpass, at du promper i søvne :) Jeg selv greier ikke å prompe foran han jeg bor sammen, men har selv våknet av at jeg har prompa i søvne :P

Han spurte meg en dag, "fis du aldri du?" Svarte jeg jo alle fiser jo, men jeg gjør det ikke offentlig :P

• Liker 1
Skrevet

Stakkars fyr da, tenker sikkert at du lå den igjen med vilje, så når han tar den opp, så merker han at du har gasset den i stykker... Jaja, vet ikke jeg, det hadde blitt en artig snakkis senere i alle fall..

Skrevet

Jepp, vi ditcher absolutt alle damer som virker som mennesker.......

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor skulle jeg gjort det?

Fordi du skrev at det var dealbreaker?

Stakkars fyr da, tenker sikkert at du lå den igjen med vilje, så når han tar den opp, så merker han at du har gasset den i stykker... Jaja, vet ikke jeg, det hadde blitt en artig snakkis senere i alle fall..

Ikke for å komme med alle mulige detaljer her, men jeg hadde altså ikke på meg trusa når vi sov. Vi fant den ikke igjen i alt kaoset på soverommet hans så vi ga opp også sov jeg uten. Så den er ikke gasset ihjel haha!

Skrevet

Fordi du skrev at det var dealbreaker?

Jeg fleipet. Selvfølgelig hadde jeg ikke dumpet ei jente fordi kroppen hennes gjør noe utenfor hennes kontroll i søvne.

• Liker 3
Skrevet

Jeg fleipet. Selvfølgelig hadde jeg ikke dumpet ei jente fordi kroppen hennes gjør noe utenfor hennes kontroll i søvne.

Men kjære deg, glemte du ironiflagget i posten din!?

Skrevet

Det er ikke noe selvfølge det ;) desverre..

Skrevet

Det er ikke noe selvfølge det ;) desverre..

Det er en selvfølge for meg. Har du dumpet noen eller blitt dumpet pga. det?

• Liker 1
Skrevet

Det er en selvfølge for meg. Har du dumpet noen eller blitt dumpet pga. det?

Jeg lagde denne tråden så..

Newsflash: alle er ikke som oss :)

Skrevet

Du hadde ikke på deg truse, sov over hos han (tipper samme seng) og dere hadde ikke sex?

Enten er han utrolig selvkontrollert eller så er han homo.

Skrevet

Du hadde ikke på deg truse, sov over hos han (tipper samme seng) og dere hadde ikke sex?

Her skal man visst vite alle detaljer om hva sol foregikk forstår jeg. Vi hadde ikke sex da jeg hadde mensen, men vi koste nakne.. og gjorde andre ting, så vi hadde vel sex på et vis :)

• Liker 1
Skrevet

Stikk bort for å hente trusen din! Spør samtidig om han har prompefetisj, med litt flaks har du funnet drømmeprinsen!

Skrevet

Nei, men alle promper.

Ja... Men alle promper seg ikke ut av drømmeland med et forfjamset og fluat utrykk om fjeset :P

Jeg har i hverfall aldrig prompet meg selv lys våken :D

Hhhh.... Plutselig ble 90% av all menn i verden homo eller har "utrolig" god selvkontroll. Nice1....

Kan ikke tenkes at det er du som har særs dårlig impulskontroll da?

• Liker 2
Skrevet

Ja... Men alle promper seg ikke ut av drømmeland med et forfjamset og fluat utrykk om fjeset :P

Jeg har i hverfall aldrig prompet meg selv lys våken

Jeg er Ts, ville bare presisere en gang til at jeg ikke sov helt, lå i ørska og halvsov og da slappet jeg vel litt for godt av.. haha :P hadde nok ikke merka det hvis jeg sov ordentlig.. Men pinlig uansett!! :P

Skrevet

Hvis han dropper deg fordi du gjorde noe du ikke har kontroll over, så er det vel kanskje like greit?
jeg klarte å prompe mens jeg hadde sex en gang og vi er fortsatt sammen :fnise::)

Skrevet

Det var heller fordi du stakk fort som F på morgenen han ikke har svart på mld. Han tror vel ikke du er keen på han når du stikker så fort at du ikke har tid til å finne trusa en gang.

Anonymous poster hash: afbb6...5f6
  • Liker 4
  • 3 uker senere...
Skrevet

kanskje det var bremsespor i trusa du la igjen..

Anonymous poster hash: 01e43...7d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...