Singha Skrevet 7. september 2013 #21 Skrevet 7. september 2013 Det verste som kan skje er vel at jeg kan komme til å le om jeg er veldig overtrøtt eller full. Seriøst: Alle fiser. Alle driter. It's life. 5
Botch Skrevet 8. september 2013 #22 Skrevet 8. september 2013 Så du hadde dumpa en dame hvis hun prompa i søvne?Anonymous poster hash: d217b...011 Hvorfor skulle jeg gjort det?
Molte Skrevet 8. september 2013 #23 Skrevet 8. september 2013 Han må da vel tåle såpass, at du promper i søvne Jeg selv greier ikke å prompe foran han jeg bor sammen, men har selv våknet av at jeg har prompa i søvne Han spurte meg en dag, "fis du aldri du?" Svarte jeg jo alle fiser jo, men jeg gjør det ikke offentlig 1
Gjest .-L-. Skrevet 8. september 2013 #24 Skrevet 8. september 2013 Stakkars fyr da, tenker sikkert at du lå den igjen med vilje, så når han tar den opp, så merker han at du har gasset den i stykker... Jaja, vet ikke jeg, det hadde blitt en artig snakkis senere i alle fall..
Gorgonzola Skrevet 8. september 2013 #25 Skrevet 8. september 2013 Jepp, vi ditcher absolutt alle damer som virker som mennesker....... 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #26 Skrevet 8. september 2013 Hvorfor skulle jeg gjort det? Fordi du skrev at det var dealbreaker? Stakkars fyr da, tenker sikkert at du lå den igjen med vilje, så når han tar den opp, så merker han at du har gasset den i stykker... Jaja, vet ikke jeg, det hadde blitt en artig snakkis senere i alle fall.. Ikke for å komme med alle mulige detaljer her, men jeg hadde altså ikke på meg trusa når vi sov. Vi fant den ikke igjen i alt kaoset på soverommet hans så vi ga opp også sov jeg uten. Så den er ikke gasset ihjel haha! Anonymous poster hash: d217b...011
Botch Skrevet 8. september 2013 #27 Skrevet 8. september 2013 Fordi du skrev at det var dealbreaker?Anonymous poster hash: d217b...011 Jeg fleipet. Selvfølgelig hadde jeg ikke dumpet ei jente fordi kroppen hennes gjør noe utenfor hennes kontroll i søvne. 3
Singha Skrevet 8. september 2013 #28 Skrevet 8. september 2013 Jeg fleipet. Selvfølgelig hadde jeg ikke dumpet ei jente fordi kroppen hennes gjør noe utenfor hennes kontroll i søvne. Men kjære deg, glemte du ironiflagget i posten din!?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #29 Skrevet 8. september 2013 Jeg fleipet. Selvfølgelig hadde jeg ikke dumpet ei jente fordi kroppen hennes gjør noe utenfor hennes kontroll i søvne. Det er ikke noe selvfølge det desverre.. Anonymous poster hash: d217b...011
Botch Skrevet 8. september 2013 #30 Skrevet 8. september 2013 Det er ikke noe selvfølge det desverre..Anonymous poster hash: d217b...011 Det er en selvfølge for meg. Har du dumpet noen eller blitt dumpet pga. det? 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #31 Skrevet 8. september 2013 Det er en selvfølge for meg. Har du dumpet noen eller blitt dumpet pga. det? Jeg lagde denne tråden så.. Newsflash: alle er ikke som oss Anonymous poster hash: d217b...011
twang Skrevet 8. september 2013 #33 Skrevet 8. september 2013 Du hadde ikke på deg truse, sov over hos han (tipper samme seng) og dere hadde ikke sex? Enten er han utrolig selvkontrollert eller så er han homo.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #34 Skrevet 8. september 2013 Du hadde ikke på deg truse, sov over hos han (tipper samme seng) og dere hadde ikke sex? Enten er han utrolig selvkontrollert eller så er han homo. Her skal man visst vite alle detaljer om hva sol foregikk forstår jeg. Vi hadde ikke sex da jeg hadde mensen, men vi koste nakne.. og gjorde andre ting, så vi hadde vel sex på et vis Anonymous poster hash: d217b...011 1
Bad Advice Skrevet 8. september 2013 #35 Skrevet 8. september 2013 Stikk bort for å hente trusen din! Spør samtidig om han har prompefetisj, med litt flaks har du funnet drømmeprinsen!
AnonymBruker 42 Skrevet 8. september 2013 #36 Skrevet 8. september 2013 Nei, men alle promper. Ja... Men alle promper seg ikke ut av drømmeland med et forfjamset og fluat utrykk om fjeset Jeg har i hverfall aldrig prompet meg selv lys våken :D Du hadde ikke på deg truse, sov over hos han (tipper samme seng) og dere hadde ikke sex? Enten er han utrolig selvkontrollert eller så er han homo. Hhhh.... Plutselig ble 90% av all menn i verden homo eller har "utrolig" god selvkontroll. Nice1.... Kan ikke tenkes at det er du som har særs dårlig impulskontroll da? 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #37 Skrevet 8. september 2013 Ja... Men alle promper seg ikke ut av drømmeland med et forfjamset og fluat utrykk om fjeset Jeg har i hverfall aldrig prompet meg selv lys våken Jeg er Ts, ville bare presisere en gang til at jeg ikke sov helt, lå i ørska og halvsov og da slappet jeg vel litt for godt av.. haha hadde nok ikke merka det hvis jeg sov ordentlig.. Men pinlig uansett!! Anonymous poster hash: d217b...011
Teppet Skrevet 8. september 2013 #38 Skrevet 8. september 2013 Hvis han dropper deg fordi du gjorde noe du ikke har kontroll over, så er det vel kanskje like greit? jeg klarte å prompe mens jeg hadde sex en gang og vi er fortsatt sammen
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #39 Skrevet 8. september 2013 Det var heller fordi du stakk fort som F på morgenen han ikke har svart på mld. Han tror vel ikke du er keen på han når du stikker så fort at du ikke har tid til å finne trusa en gang. Anonymous poster hash: afbb6...5f6 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #40 Skrevet 26. september 2013 kanskje det var bremsespor i trusa du la igjen.. Anonymous poster hash: 01e43...7d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå